Ik zou ook moe zijn als ik 7 jaar op mijn proces moest wachten. Snelle jongens daar in België.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Hij is bij de eerste dag van zijn proces gewoon in slaap gevallen.
IN SLAAP gevallen!
Dat is toch ongelofelijk?!
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Meneer M
bron/link/urlquote:27 mensen, die kwamen getuigen over pedofilienetwerken, zijn nu dood
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik. Ze hadden een aparte cel nodig om al het papier te leggen. Ik ben niet volledig akkoord met de snelheid waarmee het proces van gang gaat, maar het was nu eenmaal noodzakelijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik zou ook moe zijn als ik 7 jaar op mijn proces moest wachten. Snelle jongens daar in België.
Bah, was in een reportage op de Duitse TV gisterenavond. In de uuuuuren nieuws die VTM en Canvas (onze hoofdzenders) heeft uitgezonden rond het proces, is er NIETS hierrond geweest.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
bron/link/url
Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat het EHRM vindt. 7 jaar wachten op een rechtzaak lijkt mij niet mogen, hoeveel pagina's er ook zijn. Wat dat betreft heeft hij zichzelf wel in zijn voet geschoten toen hij ontsnapte.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Stofken het volgende:
[..]
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik. Ze hadden een aparte cel nodig om al het papier te leggen. Ik ben niet volledig akkoord met de snelheid waarmee het proces van gang gaat, maar het was nu eenmaal noodzakelijk.
De vraag is: Wat geeft hem het meeste aandacht.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Detroux is een grote acteur. Hij sliep niet eens volgens mij.
Het zal best maar ik kan me dit echt niet voorstellen!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Stofken het volgende:
[..]
Er zijn HONDERDEN getuigen. Zijn dossier is 450.000 paginas dik.
Je moet ook snappen wat een ongelovelijke commotie zijn zaak in Belgiê teweeg heeft gebracht. Arme meisjes, ontvoerd, mishandeld, verkracht, en dat voor maanden aan een stuk.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:48 schreef Duritz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat het EHRM vindt. 7 jaar wachten op een rechtzaak lijkt mij niet mogen, hoeveel pagina's er ook zijn. Wat dat betreft heeft hij zichzelf wel in zijn voet geschoten toen hij ontsnapte.
Misschien het precieze linkje waar over de 'dode getuigen' wordt gesproken?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:55 schreef Stofken het volgende:
http://www.planet.nl/planet/show/id=801584/sc=0988e5
Link die wat licht op het duister werpt.
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:42 schreef Wolter het volgende:
Dutroux is een slimme man. Dat maakt deze zaak zo moeilijk.. Als je hoort hoe ie de cipiers gek maakt.. Niet normaal.. Praat alleen maar over zichzelf en sex. Als ie zn zin niet krijgt smeert ie zichzelf in met zn eigen uitwerpselen..
Ik heb ook t vermoeden dat er wel veel meer achter kan zitten.. Maar waar op gebasseerd? Geen idee..
http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/dutroux/blunders_dwalingen_doofpotten.html#faqtopquote:Op maandag 1 maart 2004 18:57 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Misschien het precieze linkje waar over de 'dode getuigen' wordt gesproken?
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:58 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Maar allee, ge weet toch da wij da nie zenne,
lap zeg!
Mijn dank is grootquote:Op maandag 1 maart 2004 18:59 schreef Stofken het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nieuws/(...)ofpotten.html#faqtop
asjeblieft.
Muggenzifter![]()
quote:Het volk werd gesust door de oprichting van een parlementaire onderzoekscommissie, de Commissie-Dutroux/Nihoul. Maar wat de commissie aan het licht bracht was een aaneenschakeling van blunders. Zo onthulde ze dat de politie weliswaar een huiszoeking bij Dutroux had verricht, en er kinderen had horen schreeuwen, maar de kelder werd niet ontdekt. De stemmen kwamen van buiten, dachten de onderzoekers
Heb je een linkjequote:Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef schatje het volgende:
In de HP/De Tijd staat ook een heel stuk over Dutroux. Ook in dat artikel wordt gesproken over getuigen die zijn omgebracht.
Nihoul was met eigen vervoer naar de rechtszaal gekomen. Houd uw sensatieposts maar voor uzelf en leer deze zaak eens op een nuchtere manier bekijken. Freak.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:09 schreef Stofken het volgende:
Het transport....
Van Dutroux.. Lelievre.. Nihoul.. Martin...
stond...
OPEN!!
Gewèèldig..
NWS lijkt me beter.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:56 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
> TRU
Hij had last van hoofdpijn en hij had slecht geslapen voor het proces. En dat is waarschijnlijk niet gelogen want iedereen zou zenuwachtig zijn ervoor. Misschien had hij dan respect moeten hebben voor de familieleden in de zaal en interesse moeten tonen, maar ik denk dat hij dacht dat het sowieso onzin was dat hij er vandaag was. En dat is het ook. .... De jury werd gekozen, moet je dan echt al dat geld aan veiligheidsmaatregelen gaan uitgeven om die man voor die paar uurtjes veilig in de rechtszaal te krijgen? Dat kun je ook doen zonder de verdachten presentquote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Zoals velen van jullie waarschijnlijk wel weten, is vandaag het proces Dutroux begonnen.
Ik heb nog nooit zoveel minachting en haat voor iemand gevoeld.
Hij is bij de eerste dag van zijn proces gewoon in slaap gevallen.
IN SLAAP gevallen!
Dat is toch ongelofelijk?!
Hij had ook gevraagd om niet gefilmd of gefotografeerd te worden. Alsof hij bang was voor zijn anonimiteit![]()
dan zouden er heus wel wat mensen zijn die hem effe aan een boom hadden opgehangen.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:52 schreef Stofken het volgende:
[..]
Kan je je inbeelden wat er zou zijn gebeurd als er procedurefouten werden gemaakt, en hij moest laten vrijgelaten worden?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef Roellio het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar de tekening die tijdens z'n 1e procesdag van hem gemaakt is in de rechtzaal. Heeft iemand misschien een bron, link, url ??
Vandaar die baard en de toestemming om hem in matglas te filmen als hij vrij komt passen ze zijn uiterlijk echt wel aan.kan die zo weer bij een kinderboerderij gaan werken..quote:Op maandag 1 maart 2004 21:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
dan zouden er heus wel wat mensen zijn die hem effe aan een boom hadden opgehangen.
Laten we hopen dat dat niet zo is en dat dat niet bestaat. Maar met zoveel blunders en vreemde gang van zaken rond dit schandaal kan het allemaal geen toeval zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, België is een vreemd landje. Sedert de bende van Nijvel en de CCC (cellules communistes combatantes) is er veel geheimzinnigs onopgespoord gebleven. In de zaak Dutroux waren er geruchten over seksparties waaraan ook leden van het Belgische koninklijk huis deelnamen. Het zou mij niet echt verbazen als Dutroux idd maar een klein radertje was in een veel groter netwerk. Vooralsnog echter wijzen de bewijzen uit dat Dutroux weldegelijk de spil was van een klein groepje geperverteerden.
Nee, helaas niet. En mijn scanner is naar de klote, anders had ik wat tekst kunnen scannen.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je een linkjenaar dat artikel.
Er zijn dus sinds de ontdekking 27 getuigen omgekomen maar wat waren de onstandigheden?
Je zou toch denken dat de politie en justitie juist die mensen willen ontmaskeren nadat er zoveel shit over hen heen is gekomen vanwege hun vermeende incompetentie en door de details van de gruwelheden die bekend zijn gemaakt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is één groot ziekelijk complot, de hooggeplaatste heren dekken elkaar op smerige wijze in
Er worden doelbewust puzzelstukjes achtergehouden door o.a. politie en justitie waardoor de hooggeplaatste heren (politici,zakenlui) de dans ontspringen
CNN doet uitgebreid verslag van deze zaak, ze brengen het zo dat België hét pedo-centrum van Europa is en misschien is dat uiteindelijk ook wel zo
Je zal maar Belg zijn en in het buitenland van iemand te horen krijgen; "so you're from Dutroux country?"
Ehm.. geloof dat levenslang in Belgie echt levenslang is... dus totdat je wegrot. Hoop dat dat ook voor die eikel geldt.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:29 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Overigens staat de straf voor mij al vast: Doodstraf was net afgeschaft op het moment dat Dutroux opgepakt werd (gelukkig maar, anders werd dit een hele pittige/pikante zaak). Hij krijgt nu uiteraard levenslang, vooral ook omdat ie al eerder is veroordeeld voor verkrachting enzo. In Belgie wil levenslang in de praktijk volgens mij 30 jaar cel betekenen
Levend begravenquote:Ex van Dutroux pleit Lelièvre vrij
Dutroux' medeverdachte Michel Lelièvre was niet betrokken bij de ontvoering van de Luikse meisjes Julie en Melissa in 1995. Dat zegt de ex-vrouw van Dutroux, Michelle Martin.
Marc Dutroux heeft de ontvoering van de twee zevenjarige Luikse meisjes altijd ontkend en wijst medeverdachte Lelièvre met zijn overleden kompaan Bernard Weinstein aan als opdrachtgevers.
Volgens Martin heeft Dutroux haar gezegd dat hij wél samen met Weinstein de meisjes heeft ontvoerd. Vandaag werd ook duidelijk dat het meisje An Marchall levend begraven is.
Ik heb gisteren een programma gezien en daar hadden ze het ook over een mogelijk complot.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:36 schreef Stofken het volgende:
Op een dag kwam meneer M iets te weten rond pedofilienetwerken. Hij vertelde dit aan het gerecht, en hij wachtte op een kans om officieel te worden ondervraagd.
Spijtig genoeg, kwam die kans niet. Meneer M viel.... voor een trein.
Zoals Meneer M, zijn er nog 26 anderen, die, allemaal met ongevallen, verdwijningen enzovoorts van deze aardbol werden geveegd.
Enigzins toevallig, nietwaar?
27 mensen, die kwamen getuigen over pedofilienetwerken, zijn nu dood. Dit is geen toeval. Dit is een maffiastaat. Ik schaam me dood om Belg te zijn.
Wat denken jullie, als enigszins objectieve omstaanders?
S
Ten eerste: Eensquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef baziz het volgende:
Ik word nu al strontziek van die Dutroux de hele tijd op m'n tv. We weten het nou wel, opzouten en voetbal uitzenden ofzo.
Ik hoop echt niet dat de hele media wereld dit nu nog maanden gaat volgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |