Dat zei ik dusquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
gisteren gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wanneer komt je weblog update?
Nou, laat dan maar zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
*kuch*
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zei ik dus
ik heb geen piercingquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, laat dan maar zien..
Nou oke.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij begrijpt het
[..]
ik heb geen piercing
Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke.
*aansteker pak*
Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtof bij andere bewegingen in die regio
Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtof bij andere bewegingen in die regio
Nou hij is voorzitter van de betreffende jubileumcommissie... Maar zakelijk en prive houd ik gescheiden, helemaal hierquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?
En als je moeder het ook maar een lage actie vond van je vader, dan zal ze dat heus wel laten merken, thuis. Hoewel ik me kan voorstellen dat jouw vader dat vervolgens schaterlachend wegwuift, dat kleine Wax zich daar nu weer zo'n gedoe van maakt..
.
Ik denk dat er weinig aan te doen valt, verder. Je vader zal niet meer veranderen..
Ken je trouwens de serie Oud Geld? Je vader doet me een beetje denken aan Splinter, als ik je zo lees.
Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.
Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepel
Nou ik had het over scrotumknopjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
over wat voor piercing hebben we het nu eigenlijk?!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik had het over scrotumknopjesMaar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...
Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/shiny.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb mijn tong gesplitst
Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel![]()
![]()
Wie weet wat voor verrassingen haar nog meer staan te wachten?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik had het over scrotumknopjesMaar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...
Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"
![]()
![]()
tattoo-Waxje!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel![]()
</div></blockquote>Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |