abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17454738
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
Dat zei ik dus
Huh!?
pi_17454756
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

wanneer komt je weblog update?
gisteren gedaan ben nu te opgefokt, als ik nu wat ga schrijven brand ik mijn vader af en dat doe ik liever niet digitaal, al helemaal niet op een weblog

Ben een beetje boos Maar niet op jullie hoor
pi_17454761
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
Nou, laat dan maar zien. .
pi_17454791
*zucht*

*kuch*
pi_17454824
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*

*kuch*
Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.
pi_17454870
ik ga slapen

Huh!?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:19:19 #207
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17454877
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:12 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat zei ik dus
Jij begrijpt het
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:

Nou, laat dan maar zien. .
ik heb geen piercing
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_17454998
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.
Nou oke.

*aansteker pak*

Het zit zo. Mijn vader keek zondag de godganze dag schaatsen. Ik lag in bed na erg lang stappen, dat vrat energie aangezien het in een enooorrrme boerendiscotheek was. Ik ga achter de comp. Ik heb net mijn e-mail gecheckt en mijn vader whhooppp de deur open: Ik wil achter de computer!!! NU!!!
jamaar jamaar.... Nee NU!!! Ik moet, weg hier!!!

Dus ik loop weg en smijt met de deur. Ik zeg tegen mijn moeder, goed, ik kan hier niet aan het werk, ikm ga naar zwolle. Dus een uur later brengt ze mij naar het station. Wilde eigenlijk maandagochtend gaan. Mijn moeder vond het ook een lage actie van mijn vader, maarja, ik ben dan gewoon te opgefokt om thuis te blijven.
Ik ben in Zwolle en lees dus net een mailtje dat mijnheer het artikel graag van tevoren in wil zien. Nou, dikke vinger hoor!! Ik heb daar echt een hekel aan en hij weet dat. Bovendien gaat het om een jubileum, het meest voorkomende type artikel in een plaatselijk sufferdje. En ik schrijf al vijf jaar voor de krant. Dus dat doe ik niet. Maar alleen al om het feit dat hij dat vraagt, zit ik me druk te maken
pi_17455021
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Jij begrijpt het
[..]

ik heb geen piercing
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komt of bij andere bewegingen in die regio
pi_17455120
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou oke.

*aansteker pak*
Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?

En als je moeder het ook maar een lage actie vond van je vader, dan zal ze dat heus wel laten merken, thuis. Hoewel ik me kan voorstellen dat jouw vader dat vervolgens schaterlachend wegwuift, dat kleine Wax zich daar nu weer zo'n gedoe van maakt. . .

Ik denk dat er weinig aan te doen valt, verder. Je vader zal niet meer veranderen. .

Ken je trouwens de serie Oud Geld? Je vader doet me een beetje denken aan Splinter, als ik je zo lees.
pi_17455160
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komt of bij andere bewegingen in die regio
Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:36:32 #212
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455180
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_17455203
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?

En als je moeder het ook maar een lage actie vond van je vader, dan zal ze dat heus wel laten merken, thuis. Hoewel ik me kan voorstellen dat jouw vader dat vervolgens schaterlachend wegwuift, dat kleine Wax zich daar nu weer zo'n gedoe van maakt. . .

Ik denk dat er weinig aan te doen valt, verder. Je vader zal niet meer veranderen. .

Ken je trouwens de serie Oud Geld? Je vader doet me een beetje denken aan Splinter, als ik je zo lees.
Nou hij is voorzitter van de betreffende jubileumcommissie... Maar zakelijk en prive houd ik gescheiden, helemaal hier hij behandelt me maar eens volwassen, heb hem al zeer kortaf teruggemaild, heb gezegd dat ik het hem niet laat lezen van tevoren. Tja, als hij me er achter had gelaten, had het daar op de comp gestaan. Pech voor hem.

Maar ik ken de serie van naam, niet inhoudelijk verder is hij geen hulk hoor, alleen een beetje moeite met het feit dat kinderen ook opgroeien...
pi_17455221
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.
Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...
pi_17455228
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {
Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepel
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:42:07 #216
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455247
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...

over wat voor piercing hebben we het nu eigenlijk?!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:42:56 #217
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455255
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepel
pi_17455271
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[afbeelding]

over wat voor piercing hebben we het nu eigenlijk?!
Nou ik had het over scrotumknopjes Maar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...

Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien ,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"
pi_17455281
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik heb mijn tong gesplitst
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:46:30 #220
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455291
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou ik had het over scrotumknopjes Maar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...

Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien ,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"

Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel
pi_17455306
Kennen jullie Piercing van De Mannen Van De Radio? (Hans Teeuwen, Theo Maassen & Pieter Bouwman) ?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:48:34 #222
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455307
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[<a href="http://images.fok.nl/s/shiny.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb mijn tong gesplitst
pi_17455317
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel
Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...
pi_17455330
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wie weet wat voor verrassingen haar nog meer staan te wachten?

"Oooh, ik dacht al, wat tikt er toch de hele tijd tegen mijn... ehm.." Of hoe dat bij vrouwen ook allemaal heet. .
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:50:51 #225
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_17455335
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]

Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel </div></blockquote>Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...
tattoo-Waxje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')