bijeenkomsten zoals?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
sommige bijeenkomsten zijn gewoon niet leuk
Succes ermee en welterusten alvastquote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Prego het volgende:
ik ga nog proberen the ring te kijken maar ik ben bang dat mijn ogen het daar niet mee-eens zijn
buhbye!
gewoon 'bijeenkomsten'. Niet boeiend, niet spannend, niet enerverend, niet leerzaam, niet grappig, niet verhelderend, maar gewoon een saaie 'bijeenkomst'. Ik kan het ook niet helpen, had liever iets anders gezien, maar het mocht niet baten.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
bijeenkomsten zoals?
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vindenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ringu was leuker, vooral het achtergrond verhaal was spannender in het origineel.
bij de FreeRecordShop lagen een tijdje terug alle delen, japans, voor een schijntje in de bak.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:31 schreef Prego het volgende:
[..]
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vinden
en nu ben ik echt weg
Ik heb Ring The Box gekocht voor 19,95.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:31 schreef Prego het volgende:
[..]
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vinden
en nu ben ik echt weg
1 nu, 1 morgen?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
ooowwwooowww ik moet nog twee artikelen schrijven. Gaat me een uur kosten. Nu doen, of morgenochtend?Ik ben zo moe...
wowquote:Op maandag 1 maart 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
*deze week weer een lading dvd's in de bus zou moeten krijgen*
ik zit al over de 300 titels...
Vaste baan helptquote:Op maandag 1 maart 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
wowdaar kan ik dus echt niet tegenop
hehe dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 1 maart 2004 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je mag wel een keer komen helpen kijken
Mja, alles alleen kijken gaat ook vervelen, hequote:Op maandag 1 maart 2004 22:59 schreef Markie-Mark het volgende:
hehe dat vermoeden had ik al
Vaders die de computer in beslag nemen zijn inderdaad vervelend. Het is ook altijd op het verkeerde moment, als jij hem niet nodig hebt zitten zij dr ook niet achter, maar als je hem dan een keer echt nodig hebt voor iets belangrijks ( en niet fokken dusquote:Op maandag 1 maart 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
...en dan zie ik dat mijn vader het artikel dat ik moet schrijven eerst wil inlezendacht het toch even niet, hij weet dat ik daar een bloedhekel aan heb en ik ben zondag weggegaan omdat meneer achter de computer moest en me wegjoeg als een klein kind
BAH!!!
edit![]()
![]()
Ja hij stond als een soldaat in de, zoals we het thuis nog steeds noemen, 'behandelkamer' (neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nathan!!!!!) te blaffen dat hij achter de computer moest. Zooo lomp, nou, toen ben ik naar zwolle gegaan. En nu stuurt hij een e-mail dat hij dus een aankondiging van een jubileum in wil zien. Kom nou, hij kan de pot op. Toont weer veel vertrouwen he... Om zo'n kutonderwerp ga ik dat echt niet doen. En zo daalt het aanzien weer met stappen tegelijk.... ik schrijf v*rd*mm* al 5 jaar voor die krant!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 23:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vaders die de computer in beslag nemen zijn inderdaad vervelend. Het is ook altijd op het verkeerde moment, als jij hem niet nodig hebt zitten zij dr ook niet achter, maar als je hem dan een keer echt nodig hebt voor iets belangrijks ( en niet fokken dus) moeten zij dr ook ineens achter :|(
quote:Gezien de aard van het onderwerp en mijn ervaring in de journalistiek, zeker met dit soort kwesties, zie ik mij allerminst genoodzaakt het artikel van tevoren in te laten lezen. Dit is zeer ongebruikelijk.
Groet,
Waxxer
Als je d'r over wil praten... dan graag morgen, want ik ga nu slapenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan het in het echt geen Nathan.....mn wereld stort echt in nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |