Ik doe het ook meer voor de gezelligheid met een paar vrienden dan dat ik echt heel actief ben om eerljk te zijn. En die hele fanatieke mensen die op zo'n sportschool lopen zijn engquote:Op maandag 1 maart 2004 21:11 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn sport zal het nooit worden. sport in het algemeen vind ik niet zo. de enige sport die mij heeft kunnen boeien is schermen (wat ik 7 jaar heb gedaan)
ik wil roze wordenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil blauw worden en daarna rood
dat ben je al lang!quote:Op maandag 1 maart 2004 21:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik wil roze worden
ja, de types die net zolang naar hun bovenarm kijken tot ie groter wordtquote:Op maandag 1 maart 2004 21:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
. En die hele fanatieke mensen die op zo'n sportschool lopen zijn eng![]()
Idd, er goed willen uit zien is één ding, maar erdoor geobsedeerd zijn is weer iets anders.....quote:Op maandag 1 maart 2004 21:16 schreef Prego het volgende:
[..]
ja, de types die net zolang naar hun bovenarm kijken tot ie groter wordt
(wat is dat toch met die obsessie voor een gevormd lijf... pondje meer of minder wordt steeds minder gewaardeerd
Ik neem aan dat de meesten hier het vooral doen om er gewoon een beetje goed uit te zien en wat conditie te kweken. Denk niet dat er onder de actieve posters veel uiterlijk-obsessievelingen rondlopen. Ondanks veelvuldig geroep om foto'squote:Op maandag 1 maart 2004 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, er goed willen uit zien is één ding, maar erdoor geobsedeerd zijn is weer iets anders.....
dat heb ik ook nooit gesuggereerd, ik had het over die kijk-naar-de-bovenarm-tot-ie-groter-wordt-personen..quote:Op maandag 1 maart 2004 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meesten hier het vooral doen om er gewoon een beetje goed uit te zien en wat conditie te kweken. Denk niet dat er onder de actieve posters veel uiterlijk-obsessievelingen rondlopen.
Dat wilde ik op mijn beurt dan weer niet suggererenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:28 schreef Prego het volgende:
dat heb ik ook nooit gesuggereerd, ik had het over die kijk-naar-de-bovenarm-tot-ie-groter-wordt-personen..
En wat verstaan we daar onder, ook, eigenlijk...quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
deukbillen![]()
waar komt dat onderwerp ineens vandaan
Nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
deukbillen![]()
waar komt dat onderwerp ineens vandaan
Ah, deuken in spiergespannen toestand, dus.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Nieuwsgierigheid..
[afbeelding]
(Dit zijn deukbillen, trouwens)
Mag 't, na een dag lang geestelijke arbeid, omringd door hetero's.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
drijft men het hier weer eens op het fysieke?
:Dquote:Op maandag 1 maart 2004 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Heb jij deukbillen?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
oh, tuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mag 't, na een dag lang geestelijke arbeid, omringd door hetero's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |