Wat is daarmee?quote:Op maandag 1 maart 2004 17:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
Caz, je hoofd!
I guess that's a good thing...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:46 schreef Xiance het volgende:
*niet meer Fok! verslaafd is*
*nog steeds Fok! verslaafd is*quote:Op maandag 1 maart 2004 17:46 schreef Xiance het volgende:
*niet meer Fok! verslaafd is*
het verschijnt op mijn scherm!quote:Op maandag 1 maart 2004 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Nieuwe screen saver?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
het verschijnt op mijn scherm!
nee, z'n avatar, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 1 maart 2004 18:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nieuwe screen saver?
Das toch leukquote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
het verschijnt op mijn scherm!
'k vind het geweldug!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das toch leuk
www.cazman.comquote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nee, z'n avatar, of ligt dat aan mij?
waar kun je zo een screensaver downloaden?
Kun je vast wel zelluf knutselenquote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
nee, z'n avatar, of ligt dat aan mij?
waar kun je zo een screensaver downloaden?
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.great-expectations.com/
quote:Great Expectations and the Moving Hearts design are registered trademarks of GE Management Worldwide, Inc. All rights reserved.
ook hoiquote:Op maandag 1 maart 2004 19:05 schreef Marc_mga het volgende:
Spuuglelijk vind ik het
haaai!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:05 schreef Marc_mga het volgende:
Spuuglelijk vind ik het
www.ikbengeweldig.tkquote:Op maandag 1 maart 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
http://www.beaverhausen.com
Thank God for stupid peoplequote:Robert says:
hej
Robert says:
waarom ben je lost in space ??
Marcjuh -Lost in Space- says:
ben de weg kwijt
Robert says:
waarmee ?
gewoon de weg
al die sterren lijken zoveel opelkaar
Robert says:
waar ben je nu dan?
ja dat weet ik toch niet!
jij bent ook niet een van de slimsten he?
Robert says:
ik snap er nix van
Robert says:
weaar heb je nu dan internet ?
Robert says:
je zit toch ergens... achter internet ofzo?
met mn gsm
Robert says:
op wat ?
Robert says:
een laptop ?
wat jij wil
Robert says:
op wat dan?
lost in space is een liedje
Robert says:
ok
Robert says:
dus ?
Marcjuh -Lost in Space- sends:
Cancel (Alt+Q)
Robert says:
wat is het nu ???
Robert says:
ik snap er nix meer van
een laptop
Robert says:
je bent dus echt de weg kwijt
Robert says:
zit ergens .. je weet niet waar...
Robert says:
met je laptop
Robert says:
en je gsm
Robert says:
te internetten
justem
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Thank God for stupid people
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien heeft * Great_Expectations (de enige echte) wel iemand voor je op het oog!quote:ik mis trouwens de optie man searching for man
kan god ze dan ook meteen weer meenemen?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:15 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Thank God for stupid people
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote>[afbeelding] Mijn lievelingssmiley
Misschien heeft * Great_Expectations (de enige echte) wel iemand voor je op het oog!![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
kan god ze dan ook meteen weer meenemen?
* ikbengeweldig weet wel de weg in space
Haaaaiiiii!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
Haai Waxjuhh!!! Haai!!![]()
Heeeyyy Marcje!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:28 schreef Marc_mga het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
kan god ze dan ook meteen weer meenemen?
* ikbengeweldig weet wel de weg in space</div></blockquote>
Ik lach me dood hier, hij denkt dat ik het koud heb en dat ik bang ben in het donker![]()
Haaai ik hier zonder aanhangsel!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:29 schreef wizarddragon het volgende:
Hallo iedereen en de rest + aanhangsels..
Hoooi Geweldigje! Hoe gaat het vandaag??quote:Op maandag 1 maart 2004 19:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hoi!
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Haaaaiiiii!Biefje!!!!
kind, wat lees ik!! Doe mij dan maar een double burger met grote friet en een cola![]()
![]()
Haaaiiii!!
Jij gaat over twee weken lost in space met een gsm en een laptop?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Heeeyyy Marcje!!!!
Lang geleden heej!! En ik ga over twee weken
ha Wizquote:Op maandag 1 maart 2004 19:29 schreef wizarddragon het volgende:
Hallo iedereen en de rest + aanhangsels..
hooi!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooi Geweldigje! Hoe gaat het vandaag??
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ha Wiz
ik ben aanhangselloos
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ben aanhangselloos
hoe is aanhangsel tegenwoordig eigenlijk gedefinieerd?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
:w
*ook aangangselloos is *
quote:
Oke ik heb geen aanhangsel in de vorm van een man, maar wel in bezit van een heerlijk stuk gereedschap vol verrassingen waar je hier en daar wat mensen mee kunt plezierenquote:
Denk je zo Gemeen over mij?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
zeker een Heel Eng iemand.
Hoe kan ik nou Gemeen denken over een lief schattig potentieel hip hondje?!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Denk je zo Gemeen over mij?.
.
Als je dat dubbelzinnig op gaat vatten is het wel heel erg met je gesteld, beaverke...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je niet je rijst in zijn mandje laten vallen?
Nee, Nathan, dit was niet dubbelzinnig bedoeld
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je dat dubbelzinnig op gaat vatten is het wel heel erg met je gesteld, beaverke...
Neej, dat hoef ik immers niet meer, maar hij was wel heel schattig. Lang, blond, grijze oogies, lange zwarte jas (open), blauw overhemd, lange beige sjaal en een lieve warme stem.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je niet je rijst in zijn mandje laten vallen?
Nee, Nathan, dit was niet dubbelzinnig bedoeld
Had ie ook zo Heel Schattig z'n brilletje aan z'n trui hangen?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, dat hoef ik immers niet meer, maar hij was wel heel schattig. Lang, blond, grijze oogies, lange zwarte jas (open), blauw overhemd, lange beige sjaal en een lieve warme stem..
Vast hetero..
Geen trui, geen brilletje.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had ie ook zo Heel Schattig z'n brilletje aan z'n trui hangen?
owquote:Op maandag 1 maart 2004 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen trui, geen brilletje..
http://forum.fok.nl/topic/501015/1/76#17447773quote:Op maandag 1 maart 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow
ja..euhm...nou.. maar je had niet zoiets van die is wel leuk voor Beavje?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[HOMO] 785 - The return of Fear Factory is at hand! het was toch geen Heel Eng iemand?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
Laat zien, laat zien.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:17 schreef Cazman het volgende:
ben ik weer. HARD gefitnessed
Dat heb je al een maandje geleden gezien. Tenslotte moet ik het rustig aan doen met me blessurequote:Op maandag 1 maart 2004 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat zien, laat zien.
ow... Nathan...straks wel een bedtime story?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:46 schreef NathaN het volgende:
ik zei helemaal niks!
Eerst even fitnessen. Wie weet daarnaquote:Op maandag 1 maart 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
ow... Nathan...straks wel een bedtime story?![]()
Dikkie Dik, maar dan andersquote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef Andyvie het volgende:
Wat zijn dat toch voor bedtime stories?
Dikkie Dick dus?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dikkie Dik, maar dan anders
*schroefje terug doe*quote:Op maandag 1 maart 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
beav? doe dat schroefje van de smiley's eens terug?
dan ga ik intussen eindelijk even fitnessen...
dus beav zit bij de schroeven van fok!?, dat verklaart een en ander.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
beav? doe dat schroefje van de smiley's eens terug?
dan ga ik intussen eindelijk even fitnessen...
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doetquote:Op maandag 1 maart 2004 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
fitness
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dus beav zit bij de schroeven van fok!?, dat verklaart een en ander.
Ik zit graag aan de knoppenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef ajuu het volgende:
beaf de technische man van het topic, de man van de schroefjes
zelfs ikquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef Prego het volgende:
[..]
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doet
dat zien we graagquote:Op maandag 1 maart 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ik zit graag aan de knoppen![]()
volgens mij is dat ook zo als je kijk hoe druk het altijd is op de sportschoolquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef Prego het volgende:
[..]
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doet
sowieso vind ik de ah erg duur.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wrom?
ik wil blauw worden en daarna roodquote:Op maandag 1 maart 2004 21:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat zien we graag
mijn sport zal het nooit worden. sport in het algemeen vind ik niet zo. de enige sport die mij heeft kunnen boeien is schermen (wat ik 7 jaar heb gedaan)quote:Op maandag 1 maart 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook zo als je kijk hoe druk het altijd is op de sportschool![]()
Ik doe het ook meer voor de gezelligheid met een paar vrienden dan dat ik echt heel actief ben om eerljk te zijn. En die hele fanatieke mensen die op zo'n sportschool lopen zijn engquote:Op maandag 1 maart 2004 21:11 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn sport zal het nooit worden. sport in het algemeen vind ik niet zo. de enige sport die mij heeft kunnen boeien is schermen (wat ik 7 jaar heb gedaan)
ik wil roze wordenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil blauw worden en daarna rood
dat ben je al lang!quote:Op maandag 1 maart 2004 21:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik wil roze worden
ja, de types die net zolang naar hun bovenarm kijken tot ie groter wordtquote:Op maandag 1 maart 2004 21:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
. En die hele fanatieke mensen die op zo'n sportschool lopen zijn eng![]()
Idd, er goed willen uit zien is één ding, maar erdoor geobsedeerd zijn is weer iets anders.....quote:Op maandag 1 maart 2004 21:16 schreef Prego het volgende:
[..]
ja, de types die net zolang naar hun bovenarm kijken tot ie groter wordt
(wat is dat toch met die obsessie voor een gevormd lijf... pondje meer of minder wordt steeds minder gewaardeerd
Ik neem aan dat de meesten hier het vooral doen om er gewoon een beetje goed uit te zien en wat conditie te kweken. Denk niet dat er onder de actieve posters veel uiterlijk-obsessievelingen rondlopen. Ondanks veelvuldig geroep om foto'squote:Op maandag 1 maart 2004 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, er goed willen uit zien is één ding, maar erdoor geobsedeerd zijn is weer iets anders.....
dat heb ik ook nooit gesuggereerd, ik had het over die kijk-naar-de-bovenarm-tot-ie-groter-wordt-personen..quote:Op maandag 1 maart 2004 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meesten hier het vooral doen om er gewoon een beetje goed uit te zien en wat conditie te kweken. Denk niet dat er onder de actieve posters veel uiterlijk-obsessievelingen rondlopen.
Dat wilde ik op mijn beurt dan weer niet suggererenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:28 schreef Prego het volgende:
dat heb ik ook nooit gesuggereerd, ik had het over die kijk-naar-de-bovenarm-tot-ie-groter-wordt-personen..
En wat verstaan we daar onder, ook, eigenlijk...quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
deukbillen![]()
waar komt dat onderwerp ineens vandaan
Nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
deukbillen![]()
waar komt dat onderwerp ineens vandaan
Ah, deuken in spiergespannen toestand, dus.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Nieuwsgierigheid..
[afbeelding]
(Dit zijn deukbillen, trouwens)
Mag 't, na een dag lang geestelijke arbeid, omringd door hetero's.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
drijft men het hier weer eens op het fysieke?
:Dquote:Op maandag 1 maart 2004 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Heb jij deukbillen?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
oh, tuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mag 't, na een dag lang geestelijke arbeid, omringd door hetero's..
ben bezig met een enorme klote schoolopdracht die echt af moet vanavond. Ik moet toch eens mijn tijd gaan plannen ofzoquote:Op maandag 1 maart 2004 21:55 schreef Cybart het volgende:
PregoMarkie
wie geht's ihnen?
dat heb ik dus ook, ik voel me de hele dag al zo moe en wazig, echt het zondagsgevoel zeg maarquote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Prego het volgende:
het lijkt alsof ik nog steeds een kater heb van afgelopen zaterdag
haha die heeft er echt ingekicked hequote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Prego het volgende:
het lijkt alsof ik nog steeds een kater heb van afgelopen zaterdag
en meej oe?
ja, maar wie werkt er nou in het weekend aan school.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
ben bezig met een enorme klote schoolopdracht die echt af moet vanavond. Ik moet toch eens mijn tijd gaan plannen ofzo
ja, ik denk dat ze die eraf gelaten hebben, want het is een kopiequote:Op maandag 1 maart 2004 21:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Dan moet je bij de extra's naar de Shrek Karaoke Swamp Party kijken dan ben je gegarandeerd morgen ook vrolijk, die is zo leuk
the ring isquote:Op maandag 1 maart 2004 22:00 schreef Prego het volgende:
kom maar hier, ik ben behoorlijk agressief vandaag
ik heb the ring vandaag gekocht, en dit weekend 28 days later, pleasentville & the astronauts wife
dat dacht ik ook altijd met mijn cd's maar ik kreeg er nooit echt een goed systeem voor.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:04 schreef Prego het volgende:
dat is goed.
ik ga sowieso alle films eens noteren enzo. geen idee met welke functie maar toch
SHE: inkoppertjequote:Op maandag 1 maart 2004 22:07 schreef SHE het volgende:
Weer een mop die vreselijk is!
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd met mijn cd's maar ik kreeg er nooit echt een goed systeem voor.
dat heb jij waarschijnlijk met je video;s
oei dat is een mooie prijsquote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Mark: die lag voor 10 euro bij de free record shop!
Weet je wat pas irritant is, als je een groep vrienden uitnodigt om film te komen kijken en dan met z'n allen gaan bepalen welke film het wordtquote:Op maandag 1 maart 2004 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggen
De verwijning van de honing en andere avonturen van Bolke de Beerquote:Op maandag 1 maart 2004 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggen
dat is zwaar irritantquote:Op maandag 1 maart 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is, als je een groep vrienden uitnodigt om film te komen kijken en dan met z'n allen gaan bepalen welke film het wordtecht zo gruwelijk irritant....
wel the best of sylvie meis... ik bedoel calimeroquote:Op maandag 1 maart 2004 22:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
De verwijning van de honing en andere avonturen van Bolke de Beer?
Ja idd, of ik laat ze kiezen uit 3 dvd's en niet uit de 80 a 90 die ik op m'n kamer heb staan dat schiet echt nooit op namelijkquote:Op maandag 1 maart 2004 22:14 schreef Prego het volgende:
vreselijk. je kan nooit iedereen tevree stellen. ik ben meestal de gene die kiets aangezien we altijd een film van mij kijken
een best of sylie meis...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:16 schreef Prego het volgende:
[..]
wel the best of sylvie meis... ik bedoel calimero
jij snapt hetquote:Op maandag 1 maart 2004 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
een best of sylie meis...
dat is als ze buiten beeld staat en haar geluid uit heeft staan
haha succes met het doorkomen van de nachtquote:Op maandag 1 maart 2004 22:20 schreef Prego het volgende:
[..]
jij snapt het
bah bah ik ga zo me bed in. zaterdag hebben we met z'n 4-en 150 euro opgezopen. en dan geen mixjes enzomaar alleen maar bier
verder ben ik geen alcoholist (enkel parttime 2 keer per maand)
bijeenkomsten zoals?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
sommige bijeenkomsten zijn gewoon niet leuk
Succes ermee en welterusten alvastquote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Prego het volgende:
ik ga nog proberen the ring te kijken maar ik ben bang dat mijn ogen het daar niet mee-eens zijn
buhbye!
gewoon 'bijeenkomsten'. Niet boeiend, niet spannend, niet enerverend, niet leerzaam, niet grappig, niet verhelderend, maar gewoon een saaie 'bijeenkomst'. Ik kan het ook niet helpen, had liever iets anders gezien, maar het mocht niet baten.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
bijeenkomsten zoals?
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vindenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ringu was leuker, vooral het achtergrond verhaal was spannender in het origineel.
bij de FreeRecordShop lagen een tijdje terug alle delen, japans, voor een schijntje in de bak.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:31 schreef Prego het volgende:
[..]
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vinden
en nu ben ik echt weg
Ik heb Ring The Box gekocht voor 19,95.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:31 schreef Prego het volgende:
[..]
helemaal mee eens. alleen kon ik ringu nie echt goedkoop op dvd vinden
en nu ben ik echt weg
1 nu, 1 morgen?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
ooowwwooowww ik moet nog twee artikelen schrijven. Gaat me een uur kosten. Nu doen, of morgenochtend?Ik ben zo moe...
wowquote:Op maandag 1 maart 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
*deze week weer een lading dvd's in de bus zou moeten krijgen*
ik zit al over de 300 titels...
Vaste baan helptquote:Op maandag 1 maart 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
wowdaar kan ik dus echt niet tegenop
hehe dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 1 maart 2004 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar je mag wel een keer komen helpen kijken
Mja, alles alleen kijken gaat ook vervelen, hequote:Op maandag 1 maart 2004 22:59 schreef Markie-Mark het volgende:
hehe dat vermoeden had ik al
Vaders die de computer in beslag nemen zijn inderdaad vervelend. Het is ook altijd op het verkeerde moment, als jij hem niet nodig hebt zitten zij dr ook niet achter, maar als je hem dan een keer echt nodig hebt voor iets belangrijks ( en niet fokken dusquote:Op maandag 1 maart 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
...en dan zie ik dat mijn vader het artikel dat ik moet schrijven eerst wil inlezendacht het toch even niet, hij weet dat ik daar een bloedhekel aan heb en ik ben zondag weggegaan omdat meneer achter de computer moest en me wegjoeg als een klein kind
BAH!!!
edit![]()
![]()
Ja hij stond als een soldaat in de, zoals we het thuis nog steeds noemen, 'behandelkamer' (neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nathan!!!!!) te blaffen dat hij achter de computer moest. Zooo lomp, nou, toen ben ik naar zwolle gegaan. En nu stuurt hij een e-mail dat hij dus een aankondiging van een jubileum in wil zien. Kom nou, hij kan de pot op. Toont weer veel vertrouwen he... Om zo'n kutonderwerp ga ik dat echt niet doen. En zo daalt het aanzien weer met stappen tegelijk.... ik schrijf v*rd*mm* al 5 jaar voor die krant!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 23:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vaders die de computer in beslag nemen zijn inderdaad vervelend. Het is ook altijd op het verkeerde moment, als jij hem niet nodig hebt zitten zij dr ook niet achter, maar als je hem dan een keer echt nodig hebt voor iets belangrijks ( en niet fokken dus) moeten zij dr ook ineens achter :|(
quote:Gezien de aard van het onderwerp en mijn ervaring in de journalistiek, zeker met dit soort kwesties, zie ik mij allerminst genoodzaakt het artikel van tevoren in te laten lezen. Dit is zeer ongebruikelijk.
Groet,
Waxxer
Als je d'r over wil praten... dan graag morgen, want ik ga nu slapenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan het in het echt geen Nathan.....mn wereld stort echt in nu
Dat viel mij ook al op... ('X feels like taking a life' betekent: 'X denkt eraan om iemand om te leggen', terwijl je bedoelt: 'X feels like having a life' of 'X feels like getting a life')quote:
Idem dito..quote:Op maandag 1 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
bij IBG moet ik steeds denken aan de Informatie Beheer Groep en dus automatisch mijn studieschuld
*diep zucht*quote:Op maandag 1 maart 2004 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idem dito..
* wizarddragon zucht meequote:Op maandag 1 maart 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*diep zucht*
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
bij IBG moet ik steeds denken aan de Informatie Beheer Groep en dus automatisch mijn studieschuld
Hij heeft wel een piercingquote:Op maandag 1 maart 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel die jongen op hun site en foldertjes enzo ergens best welis.
.
Die kun je met photoshop weghalen.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft wel een piercing![]()
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Die kun je met photoshop weghalen..
Zou-ie ook een studieschuld hebben?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:51 schreef tech het volgende:
[..]
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.
Nu zijn portret over heel Nederland wordt bekeken? Ik denk het niet... Ik denk niet dat hij het gratis gedaan heeft, en ik denk ook niet dat er een goed doel beter van geworden is...quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou-ie ook een studieschuld hebben?.
Dat kind zit nog in havo 4 johquote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou-ie ook een studieschuld hebben?.
wanneer komt je weblog update?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zucht mee*
*zucht ook omdat een artikel af is, uit frustratie geschreven zodat ik hem door kan sturen naar mijn eindredacteur en het zijn pakkie an is*
Ja, maar wat krijg je daar nou voor, om een beetje stoer in de camera te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:58 schreef tech het volgende:
[..]
Nu zijn portret over heel Nederland wordt bekeken? Ik denk het niet... Ik denk niet dat hij het gratis gedaan heeft, en ik denk ook niet dat er een goed doel beter van geworden is...
* G_E heeft ook een babyface.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kind zit nog in havo 4 joh
Of hij heeft een babyface
Maar wel een lieve babyface
Zo'n Waxxer verzorgt je wel als je ziekjes bent babyface
Misschien heeft hij rijke ouders zodat hij niet hoeft te lenen en haalt hij netjes zijn studiepunten... Dan heeft 'ie helemaal geen studieschuld!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, maar wat krijg je daar nou voor, om een beetje stoer in de camera te kijken.. Een beetje studieschuld betaal je daar niet mee af. En zo'n piercing is ook niet gratis.
.
Piercings kunnen mooi staanquote:Op maandag 1 maart 2004 23:51 schreef tech het volgende:
[..]
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.
Smaken verschillen. Ik krijg last van plaatsvervangende pijn als ik het zie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
Piercings kunnen mooi staan
*klik doet*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp had z'n weblog al geupdate vandaag
Ik vind ze Eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Piercings kunnen mooi staan
Dat moet je ook niet doen ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:05 schreef tech het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik krijg last van plaatsvervangende pijn als ik het zie.
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind ze Eng..
Maar ja. Dat zal geen verrassing meer zijn..
Dat zei ik dusquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
gisteren gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wanneer komt je weblog update?
Nou, laat dan maar zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...
Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
*kuch*
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zei ik dus
ik heb geen piercingquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, laat dan maar zien..
Nou oke.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wattissur? Je mag best je vader hier nog een beetje afbranden hoor.
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij begrijpt het
[..]
ik heb geen piercing
Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke.
*aansteker pak*
Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtof bij andere bewegingen in die regio
Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het zou toch wat zijn, als bij elke stap die je zet, een rinkeltje uit je onderbroek komtof bij andere bewegingen in die regio
Nou hij is voorzitter van de betreffende jubileumcommissie... Maar zakelijk en prive houd ik gescheiden, helemaal hierquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het vervelendste van alles lijkt me dat je je er nu nog steeds over kan opwinden. Maar heeft jouw vader dan iets te maken met dat jubileum, dat hij het nog zo graag wil inzien?
En als je moeder het ook maar een lage actie vond van je vader, dan zal ze dat heus wel laten merken, thuis. Hoewel ik me kan voorstellen dat jouw vader dat vervolgens schaterlachend wegwuift, dat kleine Wax zich daar nu weer zo'n gedoe van maakt..
.
Ik denk dat er weinig aan te doen valt, verder. Je vader zal niet meer veranderen..
Ken je trouwens de serie Oud Geld? Je vader doet me een beetje denken aan Splinter, als ik je zo lees.
Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik vraag me ook af of het niet verschrikkelijk koud aanvoelt, zo met deze vrieskou.
Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen piercing en al zou ik er een hebben dan zou die dus niet in die regio zitten. {
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja als het koud is gaat het zaakje tegen je lichaam aanstaan en dan voel je zo'n pinnetje tegen je prostaat duwen als je fietst op zit ofzo, dankje feestelijk...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt vast wel een ringetje door je rechtertepel
Nou ik had het over scrotumknopjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
over wat voor piercing hebben we het nu eigenlijk?!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik had het over scrotumknopjesMaar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...
Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/shiny.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb mijn tong gesplitst
Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel![]()
![]()
Wie weet wat voor verrassingen haar nog meer staan te wachten?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik had het over scrotumknopjesMaar soms staat een piercing door een wenkbrauwtje wel lief, maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe minder leuk ik het vind... beetje van die aanwezige dingen. Leuk voor je als je er een hebt, maar not my cup of tea...
Een vriendin van mij heeft net een vriendje en toen ik hem sprak (is ook nog eens een oud-klasgenoot) zag ik dat hij een tongpiercing heeft en dat had zij nog niet eens gezien,,Ooohh ja ik dacht ook al wat tikt er toch steeds tegen mijn tanden aan"
![]()
![]()
tattoo-Waxje!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ja, een wenkbrauw- of tongpiercing vind ik wel![]()
</div></blockquote>Mwoah hangt er vanaf bij wie imo, is mijn opinie hoor... soms zie je gewoon aan de totale uitstraling dat iemand het doet om zich te onderscheiden en niet omdat het bij diegene staat, das hetzelfde als ik met een tattoo aan kom zetten zeg maar... Maarja anderen hebben er echt een hoofd voor idd...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie weet wat voor verrassingen haar nog meer staan te wachten?
"Oooh, ik dacht al, wat tikt er toch de hele tijd tegen mijn... ehm.." Of hoe dat bij vrouwen ook allemaal heet..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Kennen jullie Piercing van De Mannen Van De Radio? (Hans Teeuwen, Theo Maassen & Pieter Bouwman) ?
ik heb geloof ik nog ergens een Hans Teeuwen videoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga van Hans Teeuwen een dvd kopen denk ik!!
Ja iets met klitteband toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie weet wat voor verrassingen haar nog meer staan te wachten?
"Oooh, ik dacht al, wat tikt er toch de hele tijd tegen mijn... ehm.." Of hoe dat bij vrouwen ook allemaal heet..
Dan doe ik liever een ijsblokje in m'n mond tijdens het ehm...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat schijnt best wel euhm..nou ja.. spannend te zijn.... heb ik horen zeggen
Ja, dat zou echt heel kewl hip en trendy zijn!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel Kewl zijn, als ik opeens met een wenkbrauwpiercing op mijn werk aan kom..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tattoo-Waxje!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja iets met klitteband toch?
Nou hij heeft ook een redelijk grote neus, dus ik zei al, nou, waxht maar af wat voor verrassing hij verder nog in petto heeft![]()
![]()
![]()
oh, de Nine and a Half Weeks-versie met Kim Basinger en Mickey Rourke (toen ie nog best wel lekker was) naakt voor de koelkast.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
dat schijnt best wel euhm..nou ja.. spannend te zijn.... heb ik horen zeggen</div></blockquote>Dan doe ik liever een ijsblokje in m'n mond tijdens het ehm...
. Da's ook koud, maar smelt tenminste weg.
.
"Maar helaas voor jou, G_E, zijn wij geen kewl, hip & trendy bedrijf."quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt heel kewl hip en trendy zijn!
Ook dat iedereen op je werk zou zeggen: "Kijk G_E toch, wat is die toch kewl, hip en trendy."
quote:Zelfs Merijnzou dat zeggen.
Ja en dan moet je roomboterkoekreepjes trakteren om het te vierenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel Kewl zijn, als ik opeens met een wenkbrauwpiercing op mijn werk aan kom..
Volgens mij heeft Merijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Maar helaas voor jou, G_E, zijn wij geen kewl, hip & trendy bedrijf."
[..]
[afbeelding].
Nee helaas niet, ik moest hem zaterrdag interviewen en hij is naar de kapper geweest, toen had ik wel zoiets van OMG hoe ga ik dit aanpakken zonder te starenquote:
leuk woord voor scrabblequote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
...en dan ga je tanken en dan is er een medepiercingdrager-tankhulpje en dan zeg je heel cool en knipogend "Hey gozert, gooit'em maar vol heur!"
Mjah... Het zijn toch een beetje ehm... Ik bedoel, hij heeft geen tattoo nodig.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamaar ik was dus vorige week in het zwembad en als je ziet wat voor types daar een tattoo hadden....zo van, de een heeft een minderwaardigheidscomplex en verlaagt zijn auto een cm of 15, de ander heeft hetzelfde en neemt een tattoo op de bovenarm, van die strepen weet je wel in sierlijke vormen.... kom nou...
Merijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Wie is Merijn? Dat klinkt als een tovenaarsleerling
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Wie is Merijn? Dat klinkt als een tovenaarsleerling
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:58 schreef Waxxer het volgende:
roomboterkoekreepjes
M'n Merijn, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Hallo Merijn! He? Wat? Ja tuurlijk wil ik je okseltje kortwieken! He? Voorzichtig? Ja natuurlijk, wees niet bang. Ben je wel. Oh. Nou. Ik zal uitkijken.
Ow nou Sepultura (*brrrrrrruuuuuuullllllll wwwrrrrooooaaaaaaaaaarrrrrrwwwwwww*) heeft Bullet The Blue Sky van U2 gecoveredquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb geen mtv
zie je Waxje, ook Beavje moet afzien hoor
Och, ik ben gewoon jaloers op zijn lichaam *zucht*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n Merijn, wat doe je?! [afbeelding]
Niet z'n okseltje kortwieken..
En, voel je Merijn's piercing tinkelen tegen je tong?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[sup]Ik hoorde iets..*met volle mond praat*
Hew? Waw?
Nogmaals...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En, voel je Merijn's piercing tinkelen tegen je tong?.
Vind je het erg als ik zeg dat ik deze zin 3 keer heb moeten lezen en er nog vrij weinig van snap?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow nou Sepultura (*brrrrrrruuuuuuullllllll wwwrrrrooooaaaaaaaaaarrrrrrwwwwwww*) heeft Bullet The Blue Sky van U2 gecovered
Is net hoe je het bekijkt. Alles is relatief enzo ....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:24 schreef DennisMoore het volgende:
Is half 4 nu vroeg of laat?
Wat het ook is: kwart voor zeven is aardig vroeg!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:40 schreef Mexoryl het volgende:
Is net hoe je het bekijkt. Alles is relatief enzo ....
Hoe tel je dan? Tel je de James Bond-films apart of als 1? Met apart tellen zit ik op ongeveer 20% van jouw aantal...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
*deze week weer een lading dvd's in de bus zou moeten krijgen*
ik zit al over de 300 titels...
Box sets tellen voor 1. Dat vertekent op zich wel een beetje het beeld...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:30 schreef Twoflower het volgende:
Hoe tel je dan? Tel je de James Bond-films apart of als 1? Met apart tellen zit ik op ongeveer 20% van jouw aantal...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:06 schreef Cybart het volgende:
3 over 7 is ook vroeg....
maar kwart voor 7 ging ook mijn wekker
Toen zat ik net/bijna op mijn werk!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:10 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Half 8
Maar ik was al wakker, toen...
*aankleed*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:23 schreef Cybart het volgende:
kortom: de werkende man heeft het zwaar
Mogguh Kugari'squote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
mogguh mensen
Vergeleken met jullie wel.Vergeleken met mijn normale patroon niet. Dan ben ik zelfs vroegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:28 schreef Cybart het volgende:
moguh Kug
@ Nate: jij hebt dus eigenlijk weer licht uit kunnen slapen
Dat wisseltquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:32 schreef Cybart het volgende:
maar jij bent dan ook een nachtbraker he
soms slik jequote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat wisselt
Blijven proberen, jochiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee wacht die is dus echt niet grappig![]()
![]()
![]()
Ok, dan zit ik op precies 50.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Box sets tellen voor 1.
Wat zielig voor je...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben een neger!
big pimpin' yoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat zielig voor je...
Ben ik ff opgelucht dat ik (nog) geen auto heb. *bang ben*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
big pimpin' yo
don't you be dissin me boy
I'm gonna pull your car ya, punk-ass bitching, biatch.
*doet autenthieke neger-gebaren*
Michael Jackson?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben een neger!
Anders zit ik op precies 419 ongeveer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:38 schreef Twoflower het volgende:
Ok, dan zit ik op precies 50.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Anders zit ik op precies 419 ongeveer.
FB is er toch gewoon? Of bedoel je de FP? Zoekfunctie wordt aan gewerkt heb ik begrepen...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:39 schreef ajuu het volgende:
blijf dit nou de nieuwe FOK of gaat er toch nog iets aan de lay-out veranderen?
ik mis het FB en de zoekzoekezoekeoekzoezzoek-functie en ene en en...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:42 schreef Twoflower het volgende:
Zoekfunctie wordt naar gezocht heb ik begrepen...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:42 schreef Twoflower het volgende:![]()
Heb je nog wel genoeg kastruimte?
't wordt hoog tiijd dat je gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nope.
Nouja, nog een beetje. 't scheelt dat ik er zelf niet meer inzit...
Of een nieuwe kast koopt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:50 schreef Twoflower het volgende:
't wordt hoog tiijd dat je gaat verhuizen.
Heb je daar uberhaupt nog wel plek voor dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of een nieuwe kast koopt...
Als ik er een andere, onhandigere kast uitgooi welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:53 schreef Twoflower het volgende:
Heb je daar uberhaupt nog wel plek voor dan?
Gooi ze...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als ik er een andere, onhandigere kast uitgooi wel
Matras?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gooi ze...
Ja SJ, voor jou wel. Hoi trouwens....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Matras?
Prima hoor. Net weer de tandarts overleefd (zoals altijd had ik weer helemaal niets)!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja SJ, voor jou wel. Hoi trouwens....
Madras ligt niet in 't Gooi...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
Matras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |