owja...quote:Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef NathaN het volgende:
*verder schrikkel*
Drukke week, druk weekend, maar vandaag lekker rustigquote:Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
owja...
Hallo NathaN...alles chill en goed??
Vandaag was ik ook erg productief bezig geweest. Huis stofzuigen, kleren strijken en ijsballen naar kinderen gooien.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Drukke week, druk weekend, maar vandaag lekker rustig
net ff een onder roetvlekken zittend posterlijst-glas schppngepoetst. Zag er al maanden tegenop, maar moest toch maar een keer gebeuren
Nieuw?..nope..had ik een jaar terug ook.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
'navond allen
Wizard: al weer een nije avatar!
Cool.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een digitaal fototoestel!!!!
nou: posten maar die foto's!quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een digitaal fototoestel!!!!
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nieuw?..nope..had ik een jaar terug ook.
foto's in b&H, linkje?quote:Op zondag 29 februari 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
voorlopig moeten jullie het doen met de foto's die er in B&H staan.
Naja, da's het enige productieve, hier, hoor. Behalve de vaatwasser en koken, dan. Zelfs de tikfouten in m'n vorige post laat ik lekker lui staanquote:Op zondag 29 februari 2004 18:51 schreef wizarddragon het volgende:
Vandaag was ik ook erg productief bezig geweest. Huis stofzuigen, kleren strijken en ijsballen naar kinderen gooien.
Succes en truste Pregoquote:Op zondag 29 februari 2004 19:50 schreef Prego het volgende:
het misselijke nadeel van ene avond goed stappen en zuipen is ded ag erop
ik wil en ga naar bed
Al gevonden??quote:Op zondag 29 februari 2004 19:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
foto's in b&H, linkje?
*zoek doet*
ik ga mijn foto's niet in B&H zetten hoor, ik vonnet al eng om ze in #homo te posten. (ik ben ook geeneens een Hunk)quote:Op zondag 29 februari 2004 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, er moeten meer [homo]-foto's in B&H..
'k heb weer wat gemist, merk ik?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik ga mijn foto's niet in B&H zetten hoor, ik vonnet al eng om ze in #homo te posten. (ik ben ook geeneens een Hunk)
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
'k heb weer wat gemist, merk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |