idd, slaat nergens op dit ....quote:Op maandag 1 maart 2004 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
jezus wat is dat penalty schieten dom geworden zeg
Waar heb je deze info vandaan? Ik kan op de site nog weinig vinden over het concept van dit jaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:33 schreef remcov het volgende:(...) Je kan daarna de verzamelde punten voor prijzen inruilen of je kunt doorspelen tot je alle rondes hebt uitgespeeld en dan hopen dat je bij de eerste 10 zit. De 10 personen die het eerst alle rodes uitgespeeld hebben krijgen een verzorgde reis naar de Champions League finale.
Ik neem gewoon aan dat het precies hetzelfde zal zijn als voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:12 schreef Mist het volgende:
[..]
Waar heb je deze info vandaan? Ik kan op de site nog weinig vinden over het concept van dit jaar.
als ze bij amstel slim zijn zetten ze de codes aan de onderkant van de dop, ben je genoodzaakt om de flessen te kopenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:48 schreef super-mario het volgende:
Dat worden dus weer uurtjes "overwerken" in het magazijn van de supermarkt
die kun je pas op dinsdag spelen geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ik krijg bij VI Quiz de melding dat ik die al gespeeld hebben meer mensen dat?
codes werken maar 1x dit jaarquote:Op maandag 15 maart 2004 14:26 schreef thetruth het volgende:
Mensen die codes met mij willen ruilen, kunnen me toevoegen of mailen via westbest75@hotmail.com Ik heb me vandaag een kratje gekocht dus
Nee hequote:Op maandag 15 maart 2004 15:20 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
codes weken maar 1x dit jaar![]()
dat wordt dus overschrijven in de winkel voor jouquote:Op maandag 15 maart 2004 15:21 schreef thetruth het volgende:
[..]
Nee he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |