M'n smaak is idd ook heel vreemd. En ik wil steeds aan dingen ruiken, wat dus niet gaatquote:Op maandag 1 maart 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriendje heeft ook een neusoperatie ondergaan. Hij heeft een week op brood en drinken geleefd. Nadat de tampons uit zijn neus verwijderd waren ging het eten stukken beter, omdat de smaak weer terugkwam. Als ze de tampons eruit halen heb je het allerergste gehad volgens hem, dus je bent er bijna
Het is niet zozeer dat m'n keel pijn doet, maar hij is erg droog. Veel drinken helpt daar natuurlijk wel wat tegen, maar dan moet ik weer veel slikken (wat dus wel pijn doet omdat er dan druk op m'n neus komt te staan) dus ik zit een beetje in een visieuze cirkel...quote:Op maandag 1 maart 2004 14:42 schreef RetepV het volgende:
Mensen die hun amandelen hebben laten knippen hebben ook pijn in hun keel. Die krijgen in het begin ijs te eten, misschien helpt dat?
Nee? Hoe gaat dat dan? Zijn het eigenlijk normale tampons, dus ook met touwtje eraan? Of worden ze er met een pincet o.i.d. uitgehaald? En zitten ze dan helemaal vast ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:45 schreef Adelante het volgende:
enorm veel succes donderdag, het verwijderen van die "tampons" is niet echt een pretje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, dat het zo bloed! Maar bij jou zijn de tampons er ook wel snel uitgegaan. Ik heb een week met die rotdingen rondgelopenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:30 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
ik zit er net van bij te komen....
had er ook een topic over gestart, maar die is pleite.
vanmorgen zijn de tampons eruit gehaald, dat was bijzonder onaangenaam, traantjes enzo.
ben nu nog aan t na druppen (ik bloed als een rund en stol nauwelijks), maar dat houdt wel op...vbroeg of laat.
gister -na de narcose- was ik echt van de wereld af, en inderdaad snachts was "living hell"; droge bek, veel pijn, alleen op de rug kunnen liggen, anders ging m'n neus kloppen enz.
nog nooit een maandag gehad die zooooooo lang duurde; wel n week of 4
En nou zie ik eruit als Obelix, met net zo'n dikke neus!
alles voor t goede doel, moet je maar denken; straks kan ik ademen door m'n neus, dat wordt wel apart.
Volgende week moeten ze de plaatjes eruit slopen (m'n neusatussenschot zit nu op z'n plek met 2 plaatjes)
kan niet zeggen dat ik daar naar uit kijk
maar je bent dus niet de enige![]()
Laat ik het zo zeggen, over een half jaar ben je heel blij dat je het gedaan hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:07 schreef lieverd23 het volgende:
ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik mijn neusschotje moet laten rechtzetten en dat mijn neusvleugels verkleint moeten worden. dit omdat ik haast niet via mijn neus kan ademen. moet zeggen dat ik er geen zin in heb moet 2 nachten het ziekenhuis in (dit is de 1e keer voor mij) Ik weet nog geen datum die krijg is maandag te horen.
hmm... Heel fok aan de neusoperatie. Ik ben maandag geopereerd. Morgen gaat alles eruit... Heb er niet erg veel last van. Mijn neus is geloof ik 3x normal size.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef lieverd23 het volgende:
nou ik ben na wat tegenslagen eindelijk geopereerd deze week (dinsdag) heb niet echt pijn gehad, maar was wel verkouden geworden. handig niezen met een dichte neus. dus heb aardig wat "snorretjes" verbruikt.
Vandaag zijn de tampons eruit gegaan. Dat was ff niet fijn nee, maar daarna gelijk ok. Ik voel me nu nog niet echt top, maar dat komt door het slaaptekort van afgelopen dagen. Woensdag moet ik terug voor de nacontrole
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |