Kleding die niet commercieel is?quote:Op maandag 1 maart 2004 12:00 schreef godard_k het volgende:
i eerst was het goed, toen het ngo niet commercieel was, maar nu .. echt om op te![]()
daar ben ik het volkoooomen mee eens!quote:Op maandag 1 maart 2004 12:00 schreef godard_k het volgende:
ik vind het wel een stom merk, maar de kwaliteit is altijd goed, ralph lauren polo sport of hillfiger. Maar carhart (of hoe je het ook schrijft) is ook goed, maar ik heb liever onbekendere merken![]()
En het enige merk wat ik NIET meer koop, omdat het duur is, en de kwaliteit VERUIT het slechtse, is GSUS .. ah.. eerst was het goed, toen het ngo niet commercieel was, maar nu .. echt om op te![]()
Hahah en jij vindt dat niet van Replay? Replay was vroeger nog best een leuk merk, nu loopt IEDEREEN er in. In iedere aso-tent zie je alle boeren met die goedkope nep replay shirtjes hossenquote:Op maandag 1 maart 2004 12:20 schreef Rickage het volgende:
[..]
daar ben ik het volkoooomen mee eens!en..iedereen heeft tegenwoordig G-Sus..je kunt niet naar een disco of je ziet wel 30 dezelfde G-Sus shirts op een avond
oeps was lacoste ook vergeten foutjuh !quote:Op maandag 1 maart 2004 12:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
McGregor, Tommy Hilfiger, Esprit, Ralph Lauren en natuurlijk Lacoste
Het is inderdaad wel een mooi merk, maar het brengt zelden iets bijzonders uit...aan de ene kant is dat natuurlijk niet erg, aan de andere kant is het toch wel een beetje jammer...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:26 schreef Stag het volgende:
Schande dat Matinique nog niet genoemd is![]()
Gewoon prima kwaliteit kleding, stijlvol, niet te opzichtig zoals veel 'populaire' merkkleding en niet zo duur. Als ik tegenwoordig iets moet hebben, ga ik altijd eerst kijken of ze het in de Matinique store hebben.
Dat g-sus is nu ook weer een beetje minder aan het worden, nu wordt je in de discotheek doodgegooid met de evisu krullletjes. Overal waar je kijkt, elke styly fag loopt ermee rond.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:20 schreef Rickage het volgende:
[..]
daar ben ik het volkoooomen mee eens!en..iedereen heeft tegenwoordig G-Sus..je kunt niet naar een disco of je ziet wel 30 dezelfde G-Sus shirts op een avond
waar heb jij t nou allemaal weer over jongen....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef willemsch het volgende:
ralph = precies zo als lacoste eind jaren '80 was. voormalig chiq en nu totaal aan het verpauperen ivm breezerbikkels/turkije. hilfiger = wannabe. lacoste... kan weer, als je zo jong bent dat je niet weet dat het dezelfde pauperzooi is als in de jaren '80/'90, gucci/armani/d&g... leuk, maar dan loopt men het liefste in de goedkoopste lijn... wat weer zielig is omdat het alleen maar om het merk draait.
met mc gregor niets mis, ook met h. boss zeker niet. dockers is fijn, maar ga dan niet zo'n rode wannabe broek van dockers dragen (! )
en riverwoods kan opzich wel..
en wie is Scapa vergeten?? Scapa sports de beste
ik heb een jas van JC Rags heel erg tevreden meequote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:22 schreef RemcoT het volgende:
niemand die JC Rags draagt ?
vind zelf wel relaxed zitten, bijna niemand loopt ermee en er staan geen meters grote merk namen op en tis nog betaalbaar ook
Vertelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:31 schreef Chickje het volgende:
Ik draag eigenlijk alleen maar MEXX.
Vind het een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Voor de duurdere merken heb ik helaas geen geld, anders zou ik t wel weten.
hmm heb ik geloof ik ook wel overhemdjes van...ben er niet zo kapot van....quote:Op maandag 1 maart 2004 17:26 schreef Stag het volgende:
Schande dat Matinique nog niet genoemd is![]()
Gewoon prima kwaliteit kleding, stijlvol, niet te opzichtig zoals veel 'populaire' merkkleding en niet zo duur. Als ik tegenwoordig iets moet hebben, ga ik altijd eerst kijken of ze het in de Matinique store hebben.
Goeie kwaliteit? Sure... en daar gaat het jou zeker omquote:Op maandag 1 maart 2004 11:23 schreef Rickage het volgende:
ikzelf vind replay toch wel zeer fijn, goeie kwaliteit enz
Dat kan iemand toch gewoon vindenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:37 schreef Glacius het volgende:
[..]
Goeie kwaliteit? Sure... en daar gaat het jou zeker om. Volgens mij meer om dat Replay-logo dat erop staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |