Nee weet ik en ben er ook niet echt trots op...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:49 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Chatlogs lezen vind ik anders ook behoorlijk not-done hoor. Is afluister-apparatuur ook niet iets voor je?
is niet gemakkelijk hoor... Heb hetzelfde probleem gehad.... Heb uiteindelijk de vriendschap wel verbroken, maar ja, als je goed bevriend bent, mis je de gesprekken enorm...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:46 schreef static het volgende:
Kap er dan mee. Simpel.
Mee eens....quote:Op maandag 1 maart 2004 02:07 schreef BDisOKE het volgende:
jij bent net zo fout als je haar chatlogs leest...
groot gelijk....quote:Op maandag 1 maart 2004 02:13 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Als een vriend of vriendin mij structureen beliegt en bedriegt, dan accepteer ik dat niet. Ik zal stilzwijgend m'n maatregelen nemen door die persoon "buitenspel" te zetten.
Want bij structurele leugenaars heb ik altijd het idee dat "een vos de streken niet verleert", dus sla ik het waarschuwen en vergeven direct maar over.
In dit geval weet ik zeker dat ze weet dat ze liegt... en dat weet zij ook.quote:Op maandag 1 maart 2004 02:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
groot gelijk....
maar soms kunnen ze er niks aan doen en vertellen ze gewoon hun waarheid. Ze liegen niet express... Bijvoorbeeld als ze borderliner hebben...
maar dan is het nog moeilijk om er mee om te gaan... Dus als je der idd niet vertrouwt, kan je er beter een eind aan breien
Klopt het vertrouwen is er niet meer echt.quote:Op maandag 1 maart 2004 02:12 schreef Caesu het volgende:
relatie is verziekt. ook als er niks stond in de chatlogs. je vertrouwt haar voor geen meter.
dat vertrouwen komt dus niet terug.
dump ze.
Dat heb ik dus ook..het zijn geen grote dingetjes maar allemaal kleine dingetjes.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:25 schreef LaPluche het volgende:
Ik heb ook een tijdje een vriendin gehad die regelmatig allerlei leugens vertelde. Dat waren geen ernstige dingen (een smoes om een afspraak niet na te komen bijvoorbeeld), maar het zat me echt niet lekker. Ik heb haar geconfronteerd met het feit dat ze tegen me loog en erbij gezegt dat ze me gerust de waarheid kon vertellen. Toen keek ze me heel vreemd aan en ontkende ze ooit gelogen te hebben. Nadat ze de kans eerlijk tegen me te zijn niet heeft genomen heb ik het contact verbroken. Aan zulke vrienden heb je niks.
Ik ben het ook van plan te gaan zeggen....quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef Angeles het volgende:
Als je eigenlijk nooit weet of iemand nou wel de waarheid spreekt of niet, lijkt het mij niet heel zinvol om daarmee om te gaan. Je hebt haar al genoeg erop aangesproken inmiddels. Kennelijk kan of wil ze gewoon niet veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |