Hey, dat geluid dat ik nu hoor, is dat een militair toestel, of een lijnvlucht, weet jij daar iets meer vanaf?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
Roger.
Ik ontken alles!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Just what I wanted to hear..
You bastard.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arme schat. Gelukkig zullen wij je er NOOIT meer aan helpen herinneren..
Charlie Tango Roger, dat was ik.. Ik heb even een welkomstpakket op je stoep gedropt om de coördinaten te checken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Hey, dat geluid dat ik nu hoor, is dat een militair toestel, of een lijnvlucht, weet jij daar iets meer vanaf?
Oh er komt nu iets uitgevallen, ik denk dat het een voedselpakket is, maar dat kan ik vanaf hier niet goed zien. Ik snap ook niet helemaal waarom men op dit tijdstip zonodig nog iets moet droppen..
Niet nodig. Ik onthou alles.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You bastard..
Maar goed, de mensen die het niet hebben gezien hebben niets gemist. Ik heb het hele programma ter voorbereiding 3 keer in totaal gezien. Ik was blij dat ik een paar woorden wist. Dat het niet de juiste waren, ach..
Oh ja, ik was te lang voor het decor. Mijn hoofd viel af en toe buiten beeld. Ideaal..
dat afkorten zuicht.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef NiteFox het volgende:
In ieder geval.
Welterusten, M. P. K. V. en I.
Ja maar, ja maar.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
dat afkorten zuicht.
En ga nu maar pitten mietje
Wat zit er in? En waarom is het volledig in metaal verpakt?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
Charlie Tango Roger, dat was ik.. Ik heb even een welkomstpakket op je stoep gedropt om de coördinaten te checken.
Trusten kutsapvragendoogje.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef NiteFox het volgende:
In ieder geval.
Welterusten, M. P. K. V. en I.
Deze user is evenals KnuffelVoorMnHoofd en FlyingSpeed. absoluut geen kloon van NS en/of FF!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trusten kutsapvragendoogje..
Fabriceer je dat ter plekke?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
kutsapvragendoogje
Het zuicht (ja met ch) en nu slapen jij!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.
Jij staat er ook tussen hoor.
Niets geen antwoord!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In Kwesties rondom zogenaamde PI's staat het antwoord.
Er zit een foto van mij in hoe ik er [toen] uitzag. Na het bekijken vernietigt de foto zichzelf.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat zit er in? En waarom is het volledig in metaal verpakt?
Nee!! Zo ben ik er ook in getrapt! Leuke meid vraagt voor de gein of ik mee doe. Drie jaar later BAM!!!! daar sta je.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] ..
Zullen wij samen meedoen? Ik kan het namelijk wél, maar kan niemand vinden die met me mee wil..
:*quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets geen antwoord!
Slechts opwerping van suggesties!
Ik ben Inspector Gadget niet!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
Er zit een foto van mij in hoe ik er [toen] uitzag. Na het bekijken vernietigt de foto zichzelf.
Die had ik al eerder ter plekke gefabriceerd Static. Dat was het eerste wat in mij opkwam toen ik zijn ogen zag.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef static het volgende:
[..]
Fabriceer je dat ter plekke?
Ja, dat is idd een relativerend punt. Vooral ook omdat ze bij mijn ouders geen carnaval vieren.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Vork het volgende:
Ach PR, er zijn altijd nog ergere dingen dan Lingo toch? Voor hetzelfde geldt hing je met de stamgasten uit dat kutdorp van je in de stromende regen en in een of ander oranje kostuum ondersteboven aan een grote ring, balletjes op te vangen, als in alweer zo'n ludiek onderdeel van het grote spel zonder grenzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |