Mogen, shmogen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Het is dat ik niet in de database mag zoeken naar kloon informatie. Anders had ik geholpen
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef PrivateRyan het volgende:
En hoppa. +10 nerdstatus.
Niet slim, Vork..
Je mag er niet meer inzoeken?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Het is dat ik niet in de database mag zoeken naar kloon informatie. Anders had ik geholpen
Tsk, als jij hoofdpijn hebt wordt er toch ook niet geskipt?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen. In deze is het probleem dat mijn vriend ziek op bed ligt en ik dus niet kan neuken vanavond.
Over wie zegt dit dan wat?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!
waaaat??? nummer 81.486??? op welk nummer zitten jullie nu????quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Trek een nummertje.
Wat heeft mijn hoofdpijn met neuken te makenquote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, als jij hoofdpijn hebt wordt er toch ook niet geskipt?.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!
Mijn huis is niet moeilijk te vinden. Tenminste, het huisnummer is zo op te zoeken. Echter, het daadwerkelijk vinden van dat juiste huisnummer behoeft ontzettende veel geduld en je moet een kleine aanleg hebben voor doolhoven, of iig het niet verdwalen in doolhoven, maar dat moet haast geen problemen opleveren lijkt me. Ik wil alleen anderen die die lezen even wat ontmoedigen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik pak na mijn werk altijd meteen de bus.. Maar als ik weer eens bij mijn vader ben, zal ik wel even je huis zoeken en aanbellen.
.
Ik kan het wel jaquote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mogen, shmogen.
Kún je het?.
Wie het kan, trekke de schoen aan.
Neequote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Je mag er niet meer inzoeken?
Had dat iets te maken met een kwerrie?.
Eerst moet je vetelle! Vetelle over Nance en de balletjes enzo!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:22 schreef PrivateRyan het volgende:
MUUS, cut the silence-treatment..
Please?
Hou me op de hoogte!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft mijn hoofdpijn met neuken te maken. Maar hij is Echt Ziek en Zielig enzo.
. Ben benieuwd hoe ziek hij is als ik hem straks wakker pijp.
.
.
.
Doed!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn huis is niet moeilijk te vinden. Tenminste, het huisnummer is zo op te zoeken. Echter, het daadwerkelijk vinden van dat juiste huisnummer behoeft ontzettende veel geduld en je moet een kleine aanleg hebben voor doolhoven, of iig het niet verdwalen in doolhoven, maar dat moet haast geen problemen opleveren lijkt me. Ik wil alleen anderen die die lezen even wat ontmoedigen.
Het was horrible.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst moet je vetelle! Vetelle over Nance en de balletjes enzo!.
In Kwesties rondom zogenaamde PI's staat het antwoord.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte!
Of niet..
p'cies, tot op de centimeter nauwkeurig, inclusief de juiste coördinaten?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
Doed!. Ik ben daar opgegroeid! Ik weet alles van doolhoven! Maar nu heb ik wel een heel sterk vermoeden van waar je huis precies staat..
Arme schat. Gelukkig zullen wij je er NOOIT meer aan helpen herinneren.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het was horrible..
Dat notabene mijn eigen fok!stamgasten die feauteau online hebben gezet is een SCHANDE! Een OUTRAGE!
En Nance is lelijk zonder make-up.
Roger.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:27 schreef Vork het volgende:
[..]
p'cies, tot op de centimeter nauwkeurig, inclusief de juiste coördinaten?
Kut man. Het is als het hebben van een platinum creditcard maar hem niet mogen gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja
Just what I wanted to hear.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Ik heb geen foto's van gister trouwens, oh nee, absoluut niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |