nee schat.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
Dankzij hem ben ik nu constant hitsig en hij ligt ziek op bed. Dat is dus een Serieus probleem..
Dat is nog erger.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Jamaar
Jamaar
Ze begonnen in het feedbacktopic![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Jahaquote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Deze keer zijn wij beiden anoniem. Ik heb foto's van haar gezien en ze komt niet uit onze regio en is ook niet in het bezit van een bordeauxrode trui. We zijn veilig Vork. Je kan vrijuit posten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, dat scheelt weer een hoop geheimzinnig gedoe, gegis gegok en geraad. Je bent tegenwoordig nergens meer volledig anoniem potdorie.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Preventiefustering topic.
Bitch!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:12 schreef MUUS het volgende:
*weer opstaat*
*schade weer bekijkt*
Yup, done here too.
Maar jij bent mijn virtuele grote liefdequote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef Knut het volgende:
[..]
nee schat.
Die vriend is het probleem
Maakt niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Het ging om een browser schat
Dude. Please.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bén geen kloon!
Je weet waar we het over hebben.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef Vork het volgende:
Ik hoop eigenlijk nu dat ik een mogelijke nerdstatus direct zal gaan verliezen als aan jullie kenbaar maar dat ik nogsteeds met Internet Explorer 6.nogwat werk en er geen enkele andere browser aan te pas komt.
Ik ben toch geen nerd maar een doodgewone huis-tuin-en-keuken-internetter, toch?
Sorry, foute quotatie.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Dude. Please.
Het Probleem is dat ik monogaam ben. Ergo, Knut en ik kunnen niet neuken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef PrivateRyan het volgende:
Is Knut Het Probleem?.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn virtuele grote liefde.
Zeg, om nog even offtopic te blijven, kom je hier überhaupt nog wel eens in de buurt, of heb je het veel teveel naar je zin daar waar je nu zit?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
Oh en Vork;
Deze keer zijn wij beiden anoniem. Ik heb foto's van haar gezien en ze komt niet uit onze regio en is ook niet in het bezit van een bordeauxrode trui. We zijn veilig Vork. Je kan vrijuit posten.
No, it isn't.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Je weet waar we het over hebben.
Je ontkent het alleen.
Een net niet nerd is nog veel erger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |