wat mijn mede-mod zegtquote:Op zondag 29 februari 2004 23:13 schreef MutZ het volgende:
Nu het bewijs van 130.000 nog...
luister je wel naar wat ik zeg?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat mijn mede-mod zegt![]()
Van mij mag die nog wel ff open blijven... Zullen we een deadline stellen??quote:Op zondag 29 februari 2004 23:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat mijn mede-mod zegt![]()
nee, doe maar op slot.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van mij mag die nog wel ff open blijven... Zullen we een deadline stellen??
Jij ging heel lang geleden al naar bed...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:30 schreef MutZ het volgende:
Uit overleg tussen de mods is gekomen dat deze SC open blijft... Of LWaS het nou wil of niet...
Ja, maar ik heb ook al een uurtje geleden gepost dat slapen niet lukte, dus dat ik jullie nog ff kwam vervelen...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:34 schreef Wiseone het volgende:
[..]
Jij ging heel lang geleden al naar bed...
Hij bedoelde die van ook_gek, Edit: Niet gaan schelden...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:44 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja bedankt
Helemaal mee eens.... Trouwens, Xtreem had in de vorige SC nog een vraagje voor je... Moet je maar ff teruglezen... Ging over het invoeren van een auto...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:43 schreef StefanP het volgende:
Gave foto's
PI en smileysquote:Op zondag 29 februari 2004 23:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij bedoelde die van ook_gek, Edit: Niet gaan schelden...
Dat heb ik dan weer gemist..quote:Op zondag 29 februari 2004 23:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook al een uurtje geleden gepost dat slapen niet lukte, dus dat ik jullie nog ff kwam vervelen...
verschilt per merk en type.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:45 schreef StefanP het volgende:
Iemand trouwens ervaring met sportstoelen? Sparcos en zo?
Heb 3 weken geleden meegereden in een impreza WRX met de stock racestoelen geloof ik, maar dat zat niet lekker!
Kan nl. wat ander lederen interieur overnemen maar da's erg prijzig, voor die prijs heb je ook de duurst mogelijke sportstoelen. Maar zitten die allemaal zo 'strak' en beklemmend?
Geen zin in...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
PI en smileys
slaap lekkerquote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen (alweer)... Welterusten
Heeeey Tjaaabbboooo das lang geleden, hoest nou?quote:Op maandag 1 maart 2004 08:48 schreef Tjabbo het volgende:
Gutemorgen Mannshaften
its okay. beetje zat van de pc de laatste tijd.quote:Op maandag 1 maart 2004 08:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heeeey Tjaaabbboooo das lang geleden, hoest nou?
Dat valt toch best mee?? Incl alle spam kom ik daar ver over...quote:Op maandag 1 maart 2004 09:20 schreef ook_gek het volgende:
Hoooi ik ga ook maar weer werken.
Eerst effe 381 mailtjes weg werken
Weinig gemist... Niveau SC is even hoog als altijd...quote:Op maandag 1 maart 2004 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
its okay. beetje zat van de pc de laatste tijd.
winter geweest, veel binnen enzo. word het wat zat. Niet puur Fok! ofzo, ook de meeste spellen speel ik niet meer. lekker filmpie kijken 's avonds wordt steeds interessanter.
Heb ik hier nog wat gemist (ik lees de SC's niet na, teveel crap)
Karbonade is downquote:Op maandag 1 maart 2004 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
its okay. beetje zat van de pc de laatste tijd.
winter geweest, veel binnen enzo. word het wat zat. Niet puur Fok! ofzo, ook de meeste spellen speel ik niet meer. lekker filmpie kijken 's avonds wordt steeds interessanter.
Heb ik hier nog wat gemist (ik lees de SC's niet na, teveel crap)
Weet ik.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:43 schreef slashme het volgende:
[..]
Karbonade is down
damnquote:Op maandag 1 maart 2004 09:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Weet ik.
kan er vandaag niet naar kijken
Ik krijg trouwens niet de hele database van karbo over naar een snellere machine.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:50 schreef slashme het volgende:
[..]
damn
*kuch* xvid *kuck*quote:Op maandag 1 maart 2004 09:34 schreef Tjabbo het volgende:
Wat is die Gumball 3000 dvd gaaf zeg
*kuch*complete dvd *kuck*quote:Op maandag 1 maart 2004 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*kuch* xvid *kuck*
MS_SQL?quote:Op maandag 1 maart 2004 10:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens niet de hele database van karbo over naar een snellere machine.
Na het overzetten krijg ik steeds "login fails" ???
jah.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:58 schreef slashme het volgende:
[..]
MS_SQL?
Heb jij wel alles zonder breuken overleefd?? Er zijn er hier nl een aantal die daar moeite mee schijnen te hebben...quote:Op maandag 1 maart 2004 10:28 schreef Thermo het volgende:
* Thermo is terug van wintersport
Heerlijke snowboard vakantie gehad, organisatie was crap, snowboarden was weer zwaar bruut.
Meld je wel even dat het forum 10x zo snel is geworden!quote:Op maandag 1 maart 2004 14:06 schreef Tjabbo het volgende:
Kaboforum is verhuisd!
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum
Oh ja.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:52 schreef slashme het volgende:
[..]
Meld je wel even dat het forum 10x zo snel is geworden!
100x zo snel als fok! gemiddeld.
Op een verdubbelde hoeveelheid smilies na danquote:Op maandag 1 maart 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja.
Had ik al vermeld dat het redelijk snel is?
en ook redelijk bugfree nu
Had je ook al vermeld dat er een onbekend aantal post zijn verdwenen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja.
Had ik al vermeld dat het redelijk snel is?
en ook redelijk bugfree nu
nee maar daar komen ze vanzelf wel achter.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:54 schreef slashme het volgende:
[..]
Had je ook al vermeld dat er een onbekend aantal post zijn verdwenen.
Irritante spam... Volgende keer verwijder ik het...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum that is
bnag voor een beetje concurrentie?quote:Op maandag 1 maart 2004 17:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Irritante spam... Volgende keer verwijder ik het...
Nee hoor... Dit is echt geen partij... Maar als ik in andere topics zulk soort links weghaal, dan zou het oneerlijk zijn om die van Tjabbo wel altijd te laten staan...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:23 schreef slashme het volgende:
[..]
bnag voor een beetje concurrentie?
ignorance is a blissquote:Op maandag 1 maart 2004 17:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee hoor... Dit is echt geen partij...
Met het nieuwe trage en uitvallende fok! forum is het toch niet verkeerd om de users een (beter) alternatief te bieden. (nee ik heb geen aandelen karbo).quote:Maar als ik in andere topics zulk soort links weghaal, dan zou het oneerlijk zijn om die van Tjabbo wel altijd te laten staan...
quote:Op maandag 1 maart 2004 17:37 schreef slashme het volgende:
[..]
ignorance is a bliss![]()
[..]
Met het nieuwe trage en uitvallende fok! forum is het toch niet verkeerd om de users een (beter) alternatief te bieden. (nee ik heb geen aandelen karbo).
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:10 schreef Ballebek het volgende:
Vanaf nu ben ik weer officieel terug
Gaan we weer rellen?
Als het goed is, dan valt FOK! nu niet meer uit en is de snelheid ook goed te doen...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:37 schreef slashme het volgende:
[..]
ignorance is a bliss![]()
[..]
Met het nieuwe trage en uitvallende fok! forum is het toch niet verkeerd om de users een (beter) alternatief te bieden. (nee ik heb geen aandelen karbo).
Van mij mag je... Doe je het wel buiten PTA??quote:Op maandag 1 maart 2004 19:10 schreef Ballebek het volgende:
Vanaf nu ben ik weer officieel terug
Gaan we weer rellen?
Neh, speciaal voor jou in PTAquote:Op maandag 1 maart 2004 19:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van mij mag je... Doe je het wel buiten PTA??
Nou, als jij dat leuk vindt, dan ga je hier toch lekker rellen...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Neh, speciaal voor jou in PTA![]()
Je wilt niet weten wat hier allemaal gepost wordt...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:25 schreef Beejeseej het volgende:
Jeetje, en dit allemaal in een opel tigra topic
Ag.....ik denk dat de meet voor zich sprak niet?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat hier allemaal gepost wordt...
Ik was daar niet...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:39 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
Ag.....ik denk dat de meet voor zich sprak niet?
komt http://karbonade.ath.cx/ ook weer te werken of is die verlorenquote:Op maandag 1 maart 2004 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum that is
Volgens mij is die verloren...quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt http://karbonade.ath.cx/ ook weer te werken of is die verloren![]()
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als het goed is, dan valt FOK! nu niet meer uit en is de snelheid ook goed te doen...
Hij heeft van die vlagen... Soms heel snel, soms heel langzaam...quote:Op maandag 1 maart 2004 20:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Fok! dan ik.....
Ik vind Fok! op deze manier echt geen klap meer aan.... Vandaar dat ik ook al een tijdje niet meer hier ben geweest en als ik dit nog vaker zo voor me te zien krijg, ben ik ook helemaal niet meer hier. Maar goed, daar zal vast niemand wakker van liggen....
Als het goed is....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als het goed is, dan valt FOK! nu niet meer uit en is de snelheid ook goed te doen...
Idd, als het goed is...quote:Op maandag 1 maart 2004 20:46 schreef slashme het volgende:
[..]
Als het goed is....
klemtoon op als.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, als het goed is...
*geen commentaar*quote:Op maandag 1 maart 2004 20:54 schreef slashme het volgende:
[..]
klemtoon op als.
wie zwijgt stemt toe tochquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
*geen commentaar*
Trustequote:Op maandag 1 maart 2004 21:49 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen
heb je de nieuwe snelheid van karbo-forum al meegemaakt!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 21:49 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen</div></blockquote>Truste
Ja...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:23 schreef slashme het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 21:49 schreef PeuRac het volgende:
</div></blockquote>heb je de nieuwe snelheid van karbo-forum al meegemaakt!!!
wat een luxe he.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 22:23 schreef slashme het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
</div></blockquote>heb je de nieuwe snelheid van karbo-forum al meegemaakt!!!</div></blockquote>Ja...
Zo voelen we ons een beetje downquote:Op maandag 1 maart 2004 20:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ben ik ook helemaal niet meer hier. Maar goed, daar zal vast niemand wakker van liggen....
dank jequote:Op maandag 1 maart 2004 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
Om ff ontopic te komen,
TOFFE CAR! echt waar, ziet er leuk uit!
Kun je in het vervolg niet gewoon offtopic blijven??quote:Op maandag 1 maart 2004 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
Om ff ontopic te komen,
TOFFE CAR! echt waar, ziet er leuk uit!
en je mocht net met me meerijdenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun je in het vervolg niet gewoon offtopic blijven??![]()
Oh, dat wist ik nog niet...quote:Op maandag 1 maart 2004 23:14 schreef LWaS het volgende:
[..]
en je mocht net met me meerijden
Dat wil je nu dus ok niet meer?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nog niet...
Jawel...quote:Op maandag 1 maart 2004 23:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dat wil je nu dus ok niet meer?
tis officiee; een 2+2 coupé. Dus 2 volwassen en twee kleine mensenquote:Op maandag 1 maart 2004 23:26 schreef Hagedis het volgende:
Hoeveel mensen passen er trouwens in z'on tigra?
Zo snel mogelijk??quote:Op maandag 1 maart 2004 23:34 schreef LWaS het volgende:
[..]
wanneer?
wat doe je zaterdag?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk??
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:40 schreef MutZ het volgende:
Ik ga pitten...![]()
LWaS![]()
M'n verjaardag vieren...quote:Op maandag 1 maart 2004 23:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
wat doe je zaterdag?
Jij ook...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n verjaardag vieren...
Dat is mss wel een idee...quote:
Je hoeft ze niet allemaal te jatten uit dat andere topic.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:17 schreef ook_gek het volgende:
Was even poetsen voor de foto,s. Maar dan heb je ook wat
welk topicquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:36 schreef slashme het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allemaal te jatten uit dat andere topic.
Dit topic??quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:36 schreef slashme het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allemaal te jatten uit dat andere topic.
http://www.rdw.nl/cgi-bin/search/redir.pl?file=ned/02_diensten/03_particulieren/ned0203_0009.htmquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:23 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is heeeel ff hier.... schijt studie.. moet gewoon 3 dagen hard werken![]()
StefanP welke kosten krijg je bij import? Transport, RDW keuring, BPM? BTW? en...?
hoe laat is het feessie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:04 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 23:58 schreef LWaS het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/sm_eerie.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Leuk verjaardagskado dan?</div></blockquote>Dat is mss wel een idee...
Oh ja, goedemorgen allemaal
jajaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef Xtreem het volgende:
LWaS: thnx, vanaf nu mag je blijven
handelaartje worden? veel succes, businessplan al klaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:35 schreef Xtreem het volgende:
'k ben daar ook naar aan het kijken, maar dan meer als inkomsten bron...
auto uit VS invoeren (en dan zeker een die niet in NL te krijgen is) is hoop werk. Vergis je nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:35 schreef Xtreem het volgende:
'k ben daar ook naar aan het kijken, maar dan meer als inkomsten bron...
Nee, geen handelaar.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:39 schreef slashme het volgende:
[..]
handelaartje worden? veel succes, businessplan al klaar?
tja, in NL is een EU keurmerk verkrijgen voor een VS-auto prijzig,. Zou je hem eerst via Duitsland moeten krijgen eikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, geen handelaar.....
Veel werk, daar ben ik ook bang voor, maar dus zit daar wel marge...
En het risico?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, geen handelaar.....
Veel werk, daar ben ik ook bang voor, maar dus zit daar wel marge...
aaaaah goed werk.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:11 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen mensen.
ThaFreak, als 't goed is gaan de .ath.cx en no-ip.com adressen van het welbekende vleesforum ook weer werken. moet wel wachten tot ik thuis ben
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaaah goed werk.....
en![]()
voor de snelheid hoor
mijn beeldscherm is nu te traagquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[afbeelding] Zeker. gaat niet langzaam he
Dan ga je toch lekker RaiUno kijken om je ogen wat rust te gunnenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif" width="33" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Zeker. gaat niet langzaam he</div></blockquote>mijn beeldscherm is nu te traag
![]()
raiunoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker RaiUno kijken om je ogen wat rust te gunnen
hehehequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
raiuno
dan ga ik nog liever slapen.....
Zeikers zijn het, echt een zender met geen inbreng, kut programma's en kut shows, kut naam alles kut!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe
weet ik dat ook ff weer.
Die is van de buis gehaald namelijk in enschede. Was nogal een rel over stond in de krant.
Vooral "Italiaanse nederlanders" zouden nogal boos zijn dat die kutzender weg is
In itatlie is het moeilijker om een lelijke vrouw in beeld te krijgen dan een knappe.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Raiuno is TOP
Wat er ook gebeurd. Hoe groot de ramp ook is. Ze krijgen het ALTIJD voor elkaar om een bloed mooi wijf in beeld te krijgen
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Raiuno is TOP
Wat er ook gebeurd. Hoe groot de ramp ook is. Ze krijgen het ALTIJD voor elkaar om een bloed mooi wijf in beeld te krijgen
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:45 schreef slashme het volgende:
[..]
In itatlie is het moeilijker om een lelijke vrouw in beeld te krijgen dan een knappe.
Sterktequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef MutZ het volgende:
Ik ben vanavond weinig aanwezig... Aan modden zal ik ook wel niet toekomen... Voor vragen moet je me maar ff op msn/icq/irc aanspreken...
Wacht maar tot dat ik los gaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:14 schreef Hagedis het volgende:
* Hagedis spot nog geen noodsituaties...
sterkte MutZ, die rotblagen van PTA-gebruikers hou ik wel in de gatenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef MutZ het volgende:
Ik ben vanavond weinig aanwezig... Aan modden zal ik ook wel niet toekomen... Voor vragen moet je me maar ff op msn/icq/irc aanspreken...
vooral mij zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sterkte MutZ, die rotblagen van PTA-gebruikers hou ik wel in de gaten![]()
Jup, ze zouden mij beter alleen met speelgoedautotjes kunnen laten spelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sterkte MutZ, die rotblagen van PTA-gebruikers hou ik wel in de gaten![]()
vooral jou idd, met je opel topicquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
vooral mij zeker?
Ik kan dit ook maar kopen voor een hele leuke prijs. Plus wat simpele speakers en minidisk recorder er bij. Dus ik ben al lang blijquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:18 schreef Hagedis het volgende:
Nice, zelfs een ventilatortje achterop...
Ik heb trouwens prima ervaringen met een Marantz SR7000
Niet verkeerd...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:09 schreef ook_gek het volgende:
Whoei. Ik heb binnen kort dit dingetje hier staan
[afbeelding]
De Technics SA-DX850 om precies te zijn
nog een foto
[afbeelding]
Slaap lekker alvast...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:43 schreef Hagedis het volgende:
* Hagedis]gaat tandenpoetsen[/me]
Ow, ik zal maar niet verder vragen dan...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:50 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:43 schreef Hagedis het volgende:
* Hagedis]gaat tandenpoetsen</div></blockquote>Slaap lekker alvast...
[me=MutZ zal vannacht heel erg slecht slapen...[/me]
Jij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:52 schreef Hagedis het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:50 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:43 schreef Hagedis het volgende:
[me=MutZ zal vannacht heel erg slecht slapen...[/me]</div></blockquote>Ow, ik zal maar niet verder vragen dan...
Welterusten, voor zover dat gaat lukken![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:50 schreef MutZ het volgende:
[me=MutZ zal vannacht heel erg slecht slapen...[/me]
*tegen LWaS aankruipt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef LWaS het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:50 schreef MutZ het volgende:
[me=MutZ zal vannacht heel erg slecht slapen...[/me]</div></blockquote>[afbeelding]
*tegen MutZ aankruipt*
Slaap lekker... (en ga naar een dokter...)quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:59 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek slaapt ook slecht door de ribben.
ik ga slapen
*in slaap valt tegen MutZ aan*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:17 schreef MutZ het volgende:
ik ga ook pitten (althans een poging doen...)
Welterusten
Ik begin kleinquote:Op woensdag 3 maart 2004 06:59 schreef PeuRac het volgende:
Das geinig ook_geknu nog een mooi setje speakers.
Goede morgen btw (ben lekker de eerste)
Ik ga naar school
morgen zonder tigraatje, maar mét fatsoenlijke auto?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:33 schreef LWaS het volgende:
goeimorgen!
Ik ben vandaag hopelijk voor de laatste dag zonder mijn Tigraatje
quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
morgen zonder tigraatje, maar mét fatsoenlijke auto?
Does liefquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:02 schreef Xtreem het volgende:
Nr. 8 hier... *brak*
LWaS: Morgen hopelijk de laatste dag métdameskapper tigra?
Hoezo ben jij brak??quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:02 schreef Xtreem het volgende:
Nr. 8 hier... *brak*
LWaS: Morgen hopelijk de laatste dag métdameskapper tigra?
gisteren borrel... fust gratis weg, rest van de avond bier 'n euroquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij brak??
Jij kust mensen met opels?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gisteren borrel... fust gratis weg, rest van de avond bier 'n euro
lWAS:
Was het wel gezellig??quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gisteren borrel... fust gratis weg, rest van de avond bier 'n euro
lWAS:
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij kust mensen met opels?
laat hem maar, die jongen is hopeloos verlorenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij kust mensen met opels?
Rover 600-serie 623 Siquote:Bouwjaar: 1995-01
Brandstof: Benzine
Carrosserie: Sedan
Prijs: ¤ 2.500,00
Groen 202.026 km 4 Deurs. ABS, airbag dubbel, airconditioning, alarm met afstandsbediening, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met ab, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK, lichtmetalen velgen 15", middenarmsteun, onderhoudsboekjes aanwezig, radio/cassette, stuurbekrachtiging, trekhaak, Vierhavensstraat 63- 3029 bb Rotterdam, a.p.k bij aflevering. half leer bekleding
M'n reputatie, wat doe je!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:30 schreef LWaS het volgende:
[..]
jij toch wel?
Je ego, wat doe je!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n reputatie, wat doe je!!!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
laat hem maar, die jongen is hopeloos verloren![]()
Jij snapt hem helemaal Tjabbo!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je ego, wat doe je!!!
[..]
[afbeelding]
Worship mequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij snapt hem helemaal Tjabbo!!!![]()
Wat denk je nou zelf??quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Worship me
![]()
worship him, or suffer the consequencesquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf??
ze zijn redelijk goedkoop omdat ze volgens mij destijds niet echt denderend verkocht waren, weinig vraag lage prijsquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Rover 600-serie 623 Si
Waarom kosten die bakken helemaal niks meer.
Al zit er net 1,2 ton op de teller zit je op de 3.000 euro
Die bakken zijn ECHT goekoop.
hoe veel KM kunnen die dingen met gemak lopen?
Wat doet het onderhoud van zo een auto.
Ik vind dit wel stoer
Voor eind van het jaar een paar keer op wintersport gaan.
Is dit toch wel een ERG leuke auto
En ik vind hem nog mooi ooik![]()
Een ban op karbo?? Het is toch zo: note om note, ban om ban...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
worship him, or suffer the consequences![]()
Oow je had nog niet gehoord van de PTA-Karbo sektequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een ban op karbo?? Het is toch zo: note om note, ban om ban...![]()
Jawel... die is berucht...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Oow je had nog niet gehoord van de PTA-Karbo sekte![]()
Sorry...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben ik weernog niet eens 1 pagina vol
dat kan dus niet
Try Kazaa...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:23 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ik ga ff wat achterstallig onderhoud aan m'n HW plegen
je kunt me wel helpen door ff een aflevering van Top Gear te zoeken of die ergens on-line staat.
Het schijnt de laatste aflevering van 2003 te zijn (iig een aflevering die ik heb gemist). Het gaat oa over de BBC Motoring Survay 2003, de Subaru Legacy Outback, en nog enkele onderwerpen.
Nou dan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jawel... die is berucht...
Foeiquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Try Kazaa...
Ik weiger...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou dan.
Worship me
Denk je nou echt dat ik daarmee zitquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weiger...![]()
Sekte...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik daarmee zit
Mijn sekte groeit langzaam maar gestaag.
Dat waren de woorden van ThaFreak....quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sekte...
heb al voor je gekeken. helaasquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Niks op Kazaa![]()
Tjabbo jij had toch een adresje heik heb alleen geen datum
wou de lerares niet geven
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb al voor je gekeken. helaas
Dan wordt mijn vraag, waar vind je die?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:10 schreef Xtreem het volgende:
middag... * Xtreem is weer terug
Ja, ik kus mensen met opels, mits ze vrouw, onder de 28 en geil zijn
zo post hij/zij wel.... telt dat ook?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 15:10 schreef Xtreem het volgende:
middag... * Xtreem is weer terug
Ja, ik kus mensen met opels, mits ze vrouw, onder de 28 en geil zijn</div></blockquote>Dan wordt mijn vraag, waar vind je die?
en is LWAS een vrouw?
is daar een club van? omfgquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
zo post hij/zij wel.... telt dat ook?
waar vind je die? tigraclub.nl![]()
is een hele handige club als je auto een keer voor roest moet worden behandeld....quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is daar een club van? omfg
En nee, dat telt niet. anders krijgen we weer alle homo's en lesbiënnes over ons heen enzo.
Jij bent echt desperate he?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
Waar is geen club van?
Hij/zij post vrouwelijk.... dat is voor mij genoeg om te zoenen
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij bent echt desperate he?
zo van:
Kerel helemaal flippen (mijn kont, wat doe je)
Zo van, ja er zit toch een gat in of niet hehehe
LOLquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij bent echt desperate he?
zo van:
Kerel helemaal flippen (mijn kont, wat doe je)
Zo van, ja er zit toch een gat in of niet hehehe
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:50 schreef Hagedis het volgende:
Oeps, dubbel
Ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
ik leef ook nog!
Goed om te horen... Tijd niet gezien...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
ik leef ook nog!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:50 schreef Hagedis het volgende:
Hmmmm, Peurac, ik zal is wat zoeken tussen de paar gigabyte TopGear op mijn HD.
DAt is illegaalquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[afbeelding] top man, alvast bedankt.
Nee hoor, er wordt toch niet gehandeldquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:40 schreef ook_gek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif" width="33" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] top man, alvast bedankt.</div></blockquote>DAt is illegaal
Ik kan dit niet toe staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt toch niet gehandeld
Sinds wanneer ben jij blauw??quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan dit niet toe staan
Ja PAPquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac ga je huiswerk maken
Dat had ook_gek dan ook snel voor mekaar...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja PAP![]()
Sorry, heel campusnet afgezocht maar ik kan niks vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[afbeelding] top man, alvast bedankt.
Dat is kut, je zit zeker op de TU, heeft Tjabbo em er zeker af gegooidquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef Hagedis het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif" width="33" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] top man, alvast bedankt.</div></blockquote>Sorry, heel campusnet afgezocht maar ik kan niks vinden.
Dat terwijl ik m zowaar zelf een keer heb gecapt!
Hij is weer online...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
FOK! Aankondiging serverupgrade en downtime
http://karbonade.ath.cx/ weer lastig vallen
Zo klopt hij beter...quote:Op donderdag 4 maart 2004 00:50 schreef LWaS het volgende:
MutZ doet is niet echt lief
Wist je dat nog niet??quote:Op donderdag 4 maart 2004 00:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
ok.
Kan ik het nog goedmaken??quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
nu wel.
nee, want je bent niet lief zeg je zelf.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken??![]()
![]()
Ik maak voor sommige mensen uitzonderingen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, want je bent niet lief zeg je zelf.
Dus lama.
oh, nou doe ze maar de groeten van me ofzo danquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik maak voor sommige mensen uitzonderingen...![]()
* MutZ doet de groeten aan LWaS namens LWaS...quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
oh, nou doe ze maar de groeten van me ofzo dan
doe hem maar de groeten terug dan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ doet de groeten aan LWaS namens LWaS...
* MutZ doet de groeten terug aan LWaS namens LWaS...quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:13 schreef LWaS het volgende:
[..]
doe hem maar de groeten terug dan.
stiekem een kusje geeft
trustenquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:17 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen...![]()
Tot morgen...
Slaap ook lekker...quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:21 schreef LWaS het volgende:
[..]
trusten
Mietje. ik zit hier met zwaar gekneuste ribben. Hoor je mij piepen???quote:Op donderdag 4 maart 2004 07:37 schreef Hagedis het volgende:
Morgen!
* Hagedis zou een heel goed humeur hebben, ware het niet dat hij gisteren nogal door z'n enkel ging en daar nu mee geconfronteerd wordt!
Ze zijn dus niet gebroken??quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[...]
Mietje. ik zit hier met zwaar gekneuste ribben. Hoor je mij piepen???
Nee dus
Geen idee. Ik blijf op gekneust. Ben niet naar de dokter geweestquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet gebroken??
Krijg je dan een harde schop??quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee. Ik blijf op gekneust. Ben niet naar de dokter geweest
Al gaat het ademen best moeilijk. Met als gevolg dat je niet je longen optimaal gebruikt.
En dan kan je er een ontsteking krijgen. Ook wel bekend onder long ontsteking
Als ik over 2 weken nog zo veel last heb. Schopt me moeder me naar de dokter
Mocht het zo zijn dat ik thuis dood val. Hebben we geluk. Een ambu persoon. ( iemand die mee rijd op de ambu) Woont bij ons in de straat![]()
En me vader rijd ook regel matig mee op de ambu. Dus ik ben ik goeie handen![]()
Ik ben altijd lief. Dus nee.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Krijg je dan een harde schop??![]()
Zo heej jij bent stoerquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Goeie morgen watjes
Ik mag eigenlijk niet type (kut pols), maar hoor je mij miepenen ik ga ook niet naar de dokter, mar eigenlijk niet autorijden
(moet toch naar school, en ga NIET met het OV)
Das balen idd...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
Jongens, * PeuRac is goed, heel goed.
Heeft net gewoon van E 35.000, E46.750 gemaakt![]()
jammer dat het alleen fictief was
alle,quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
klinkt nice! maareuh, welke modellen zijn winstgevend?
Nu nog 100Mbit internet!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:51 schreef LWaS het volgende:
Zo, ik ben er nog even.
Eindelijk mijn netwerk hier eens 100Mbit gemaakt, werd tijd
E nou nog een schroevendraaier vinden en zo werken
JIj leest niet goedquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
als dat al je winst is
ik heb in m,n leven nog wel leukere winst gemaakt kan ik je vertellen.
15.000 euro pure winst.
Inkoop was nul euro namelijk
Een topic is tegenwoordig vol bij 301 reacties...quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:11 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Nu nog 100Mbit internet!
* Hagedis bevalt dat prima
Trouwens, ik zie 270 reacties, eh, krijgen we nu een grote SC draad?
Daarom wil die gozer er ook een, maar hij wordt binnenkort ook vader, dus kan t geen Coupe worden.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:26 schreef GizartFRL het volgende:
Die Breaks, die gaan trouwens wel als de brandweer, vriend van me in zijn Corrado stond er vreemd van te kijken toen hij bij snel wegrijden voorbij werd gezoeft door zo'n bakbeest
Ja doet het voor de grap.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JIj leest niet goeddit was/is een CASUS,
voor het vak Project (OndernemingsPlan)
Slaap lekker...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:55 schreef Hagedis het volgende:
Om de SC maar eens te reanimeren...
Welterusten!![]()
De SC is hier anders behoorlijk dood hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:14 schreef LWaS het volgende:
zo, weer terug oinder de levenden
op mijn werk was het ook doodquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
De SC is hier anders behoorlijk dood hoor...
Maar jij leeft (gelukkig) nog...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
op mijn werk was het ook dood
jup...sort ofquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar jij leeft (gelukkig) nog...![]()
up in the tree zul je je nest vindenquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:47 schreef MutZ het volgende:
Ik ga zo denk maar eens m'n nest opzoeken... (Als ik die nog kan vinden...)
Welterusten allemaal...
tja, onthou wat ik van de week in de chat zeiquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:47 schreef MutZ het volgende:
Ik ga zo denk maar eens m'n nest opzoeken... (Als ik die nog kan vinden...)
Welterusten allemaal...
Nee, m'n nest vind ik een halve meter bij m'n pc vandaan...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
up in the tree zul je je nest vinden![]()
In de chat??quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
tja, onthou wat ik van de week in de chat zei![]()
Je zou je mond houden had je beloofd...quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:50 schreef LWaS het volgende:
mikjn bed staat hier ok een halve meter van de pc af
Je bent niet toevallig hier hè?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je zou je mond houden had je beloofd...![]()
Je wordt weer bedankt...quote:
ik heb al ge-editquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:59 schreef MutZ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 23:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/shutup.gif" width="15" height="16" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Je wordt weer bedankt...
deze quote bedoel jequote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:01 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb al ge-edit
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:50 schreef LWaS het volgende:
mikjn bed staat hier ok een halve meter van de pc af
Je bent niet toevallig hier hè?
stop daar eens meequote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze quote bedoel je
[..]
Hoezo??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:07 schreef LWaS het volgende:
[..]
stop daar eens mee
Jij hebt dat stukje uit de chat toch ook gezien??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze quote bedoel je
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |