ja lekker zeg. Ik heb me kapot lopen typen met die foto,s is het topic vol. Effe wennen dat ik maar pagina 7 zie IPV 11
![]()
Dus hier nog een keer
![]()
Oke hier effe wat foto,s van auto,s die ik op de foto gezet heb in oostenrijk
![]()
![]()
Welke is dit
![]()
![]()
Audi S3
![]()
S8 van dicht bij. Stond opeens voor ons
![]()
En nog wel een Nederander ook
![]()
![]()
Zelfde S8 van ver af. M,n vader wilde niet gas geven
![]()
![]()
X3 van binnen. Zo ver dat wilde lukken. Er bleven mensen voor staan. Heb ze weg moeten duwen
![]()
![]()
Nog een keer de X3 Leuk dat de X5 er naast staat. Leuk vergelijken
![]()
![]()
Jammer dat ik de neus er niet op kon zetten
![]()
![]()
Een X5 dan maar
![]()
Let op de andere auto,s die er staan. Audi mercedes volvo als of het god domme niks is. Ik heb echt heel veel Dikke auto,s daar gezien. Niet meer normaal. Bijna alle S en RS modellen van audi. Alle nieuwe BMW,S Zo wel AMG mercedes als alpina BMW,S.
Heel veel van die porsche SUV dingen. Zo wel turbo als normaal. En heel heel heel erg veel. VW toerang shit!!!
![]()
Deze staat hoog op de wielen vond ik. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd. Geen idee wel model het eigelijk is
![]()
Kwam bloed snel ons inhalen
![]()
Even iets anders.
![]()
Dit was dus sahara zand. Geloof het of niet. Maar er was een hele grote stof wolk met daar in sahara sant over de bergen aan het vliegen. Is op het nieuws en al geweest. Was een heel appart gezicht. Dit hadden ze nog niet eerder gezien in oostenrijk. Er was ook lichte paniek. Omdat ze niet zo snel wisten wat het was. Maar het bleek sahara sant te zijn. Was heel erg mooi om te zien
![]()
Ik zal later deze week wat mooie foto,s van de bergen online zetten
![]()
En er komt nog een Pickup auto ding die helemaal in de kreukels ligt online. Maar heb nu geen zin meer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group