Wow heb je daar geen desktop versie vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet of die er is. Dan zou je eens moeten googlen op Kagaya + wallpaper. Ik ben iig wel een fan van zijn werkquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow heb je daar geen desktop versie van![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Edit: of moet ik mijn eigen lichtje meenemen?
Doh wat dacht jij dan dat ik bedoelde?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef The_Shining het volgende:
[..]
je ziel = licht slimmerd
oh, sorry, ik dacht dat je een vraag steldequote:Op dinsdag 6 april 2004 20:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Doh wat dacht jij dan dat ik bedoelde?![]()
![]()
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef The_Shining het volgende:
[..]
oh, sorry, ik dacht dat je een vraag stelde
oh owkee retorischquote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..
*Beetje aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik wil hier nog even alle mensjes bedanken van IRC die altijd mijn proefpersonen zijnHet is erg leuk om op deze manier te ontdekken wat allemaal mogelijk is. Zonder jullie was mijn ontwikkeling waarschijnlijk veel langzamer verlopen. Jullie vertrouwen in mij doet me erg goed.
Heel erg bedankt!
Nou nee, maar een vriend van mij wel, en ik ben nog best jong enzo, en onzeker, vandaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Hmm Azië spreekt iig wel aan als ik het zo lees![]()
Tuurlijk mag je mee Trin!
Heb je een keer nare ervaringen gehad met slechte entiteiten/energieën? Ik zou in zo'n geval een beroep doen op je gidsen, maar dat wist je vast al![]()
Hup ga je meer aangesproken voelen!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:58 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*Beetje aangesproken voelt*Zeg, G-art, ik ga graag nog een keertje met je op reis hoor
Hoop van de week weer? Doet je subwoofer het trouwens weer? Ik heb er vannacht energie naar zitten sturen
Dat is dan wel verstandig ja, ook al kan je niet echt wat gebeuren. Ik heb iig geen nare astrale ervaringen gehad. Nouja, 1x iets maar dat was achteraf weer helemaal geen nare ervaring. Je schrikt gewoon ffquote:Op woensdag 7 april 2004 18:23 schreef -Trinity- het volgende:
Nou nee, maar een vriend van mij wel, en ik ben nog best jong enzo, en onzeker, vandaar.Dus lijkt het me fijner om met iets/iemand mee te gaan. Alles is nog nieuw voor me
*zich wel aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..
Weer ontopic:
Ik wil hier nog even alle mensjes bedanken van IRC die altijd mijn proefpersonen zijnHet is erg leuk om op deze manier te ontdekken wat allemaal mogelijk is. Zonder jullie was mijn ontwikkeling waarschijnlijk veel langzamer verlopen. Jullie vertrouwen in mij doet me erg goed.
Heel erg bedankt!
*wijst naar post boven qu's post*quote:Op woensdag 7 april 2004 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
*zich wel aangesproken voelt*
wanneer gaan we weer op reis/naar de bios?
*zich meer aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 19:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
*wijst naar post boven qu's post*![]()
Oeioeioeioei... G-art willen we niet boos hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Hup ga je meer aangesproken voelen!![]()
![]()
![]()
Ende woeshhhh!quote:Subwoofer doet het inderdaad weer!Een beetje van Psyche, een beetje van jou, een beetje van mij en een beetje van maggi
Woei!
![]()
quote:Over de reisverzoeken: Ik heb hier weer wat leuke ideetjes opgedaan, dus dat komt wel goed. Alleen reizen kunnen weer geboekt worden vanaf vrijdagavond, en aangezien we dan tarotsessie doen wordt de volgende reis waarschijnlijk in het weekend. Maar dan sta ik ook helemaal tot jullie beschikking![]()
Hmm je weet mijn mening daarover welquote:Op donderdag 8 april 2004 03:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Oeioeioeioei... G-art willen we niet boos hebben![]()
is dit ook goed?
![]()
quote:Ende woeshhhh!
Oeioeioei een energybomb! Als dat maar goed gaatquote:Okay dan
Ben benieuwd hoe je my gaat voelen...
Ik ga je dan echt helemaal volgooien met energie joh! Hehehe
[23:36] *** Displission has joined #truthquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef displission het volgende:
gebeurt er nog wel eens wat op irc? is het druk vanavond bijvoorbeeld?
misschien krijgen de mensen een sociaal leven??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 06:12 schreef displission het volgende:
Omdat iedereen weer naar de kroeg is ja..
Nee ff serieus er was geen kip te bekennen..dat was een maandje geleden wel anders..op een vrijdag..
Heyhey BGquote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:18 schreef BaajGuardian het volgende:
groet.
tot op IRC.
Praten met jezelf is ook best okéquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:37 schreef Mirage het volgende:
Discussies en gesprekken zijn alleen leuk als je een GESPREKSPARTNER hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |