Wat, is het hier niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:16 schreef ReCreative het volgende:
Ver! Heel ver!
Het is een leuk idee. Sommigen schijnen best wel heel erg slim te zijnquote:Dat zou ik doen als ik de mogelijkheid had astraal te reizen. Ver ver! Andere planeten, andere zonnestelsels, levensvormen, ver!
Maar dat ben ik natuurlijk weer.
Hola, dat gaat zomaar nietquote:Maar als je 't niet weet zou ik een beetje liefdadigheid doen, ff mensen bezoeken en helpen die het nodig hebben. Je kent ze vast wel.
mss eens proberen om ons alleen mee te nemen en dat wij de reis zelf kunnen bepalen.. komt het van 2 kanten in plaats van 1 kant.. leren wij er ook nog wat vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor leuke locaties om astraal te bezoeken?Heb inspiratie nodig..
diepste punt van de oceaan...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor leuke locaties om astraal te bezoeken?Heb inspiratie nodig..
Maar dan wil iedereen ergens anders heen? Dan raak ik jullie kwijt/uit zicht?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss eens proberen om ons alleen mee te nemen en dat wij de reis zelf kunnen bepalen.. komt het van 2 kanten in plaats van 1 kant.. leren wij er ook nog wat van
dat komt meestal doordat we ook via msn met elkaar praten hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik het goed begrijp weten jullie allemaal al vantevoren wanneer iemand op #truth komt inloggen ?
ik bedoelde ook met 1 persoon ja..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Met 1 persoon kan ik natuurlijk wel gewoon doen dat de ander bepaald waar we heengaan.
oh okquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde ook met 1 persoon ja..
"Unfortunately, no one can be told what it's like at the bottom of the ocean,..."quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Shining: ik wou jou hetzelfde vragen maar ik weet toch wel dat je niet meer toelichting gaat gevenIk zal er eens gaan kijken.
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
oh okHeb je al een idee dan ?
LOL Geniaal dittequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:09 schreef qu63 het volgende:
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktkan veel geld schelen dan
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL Geniaal ditte
dat wist ik helemaal nietquote:* barbamamamamamamamamamamama is namelyk Tibetgek![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktkan veel geld schelen dan
Nee echt niet? Ik heb myn irrationele Japangekte ingewisseld voor Tibetgekte, nadat ik flink ontnuchterd was teruggekomen uit Japan. Ik wil nog steeds in Japan wonen als dat kan, maar een mens heeft ook zyn dromen nodig!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef qu63 het volgende:
dat wist ik helemaal niet![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat lijkt me leuk Barb!Het lijkt me een interessant land. Dan heb je ook een goed excuus voor als je te laat komt op een meeting: "Sorry, ik moest al die boeken nog opzoeken!"
"Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe Zee...."quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Shining:
volgens mij gebruik jij alles als excuusquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]Aaargh, iemand heeft me door
Ja haal me even helemaal onderuit!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:23 schreef qu63 het volgende:
volgens mij gebruik jij alles als excuus
dr staat eenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja haal me even helemaal onderuit!
Hee dat ken ik ergens van.. was dat niet van een tekenfilmpje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:30 schreef The_Shining het volgende:
[..]
"Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe Zee...."
jepsquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hee dat ken ik ergens van.. was dat niet van een tekenfilmpje?
tis idd donker daar op de bodem van de zee!quote:Trouwens..:
[afbeelding]
Nu is dit nog dicht bij het wateroppervlak, maar ik denk niet dat op het diepste punt van de oceaan nog (zon)licht komt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |