He jah, moet je eens doen...... is heel gezelligquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:16 schreef Choices het volgende:
Gaat er vanavond ook nog een Chat-sessie starten, lijkt me wel grappig om het bij te wonen.
wel niet bedoel je. is oko regelmaatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:39 schreef Syl68 het volgende:
[..]
He jah, moet je eens doen...... is heel gezelligZullen er vanavond vast wel een aantal zijn, kweet niet of ik er zelf kan zijn vanavond maar ben er wel met regelmaat te vinden.
Toen ik weg was zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef qu63 het volgende:
t werd wel saai ineens gisteren!
of vanavond natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef qu63 het volgende:
zijn er nog mensen van plan om langs te komen vanavond???
Helaas, ik kon er niet zijn. Hard aan het werk geweest.........daarna moe mn bed ingekropen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
of vanavond natuurlijk..
vandaag wel weer??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Syl68 het volgende:
[..]
Helaas, ik kon er niet zijn. Hard aan het werk geweest.........daarna moe mn bed ingekropen...
onder welke nick dan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:48 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zit er ook, sinds kort, maar onder andere nick.![]()
*newbie*
ik had em al door..quote:Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef -Trinity- het volgende:
dj_TnT
quote:Op zondag 4 april 2004 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
*warning*
Het IRC-channel #truth, beter bekend als 'the home of the (para)normal people', kan ernstige schade toe brengen aan uw leefritme en dat van uw huisgenoten. Volgens artikel 13.456 subsectie 6a is fok niet verantwoordelijk voor eventuele (ernstige) verslavingsverschijnselen resulterend in een verslechterende gezondheidstoestand.
*warning*
* qu63 meldtquote:Op maandag 5 april 2004 19:22 schreef ReCreative het volgende:
Ok, wie komt er vanavond ook op IRC om de uitzending van Fok!Radio live van commentaar te voorzien?
Ver! Heel ver!quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor leuke locaties om astraal te bezoeken?Heb inspiratie nodig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |