Ja precies! Dan kunnen mensen ook even kijken of ze het interessant vinden en dan even langskomen die avond, leuk ideequote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:19 schreef qu63 het volgende:
misschien een idee om hier een aantal onderwepen neer te gooien waar we het over kunnen gaan hebben?? kan iedereen zich een beetje voorbereiden op wat er komt
vanaaf niet, eerst werk, ,dan verjaardag, dan uitgaan. zaterdag probeer i khet wel weer. moet het nog doen bij psyche2003quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja precies! Dan kunnen mensen ook even kijken of ze het interessant vinden en dan even langskomen die avond, leuk idee. Gewoon een paar suggesties hier neerzetten.
En qu63, je was geweldig met het tekenen van onze huizen, onwijs interessant. Was zelf niet zo helder maar dat komt wel weer es...
Ik "moet" vanavond ook stappenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:11 schreef qu63 het volgende:
vanaaf niet, eerst werk, ,dan verjaardag, dan uitgaan. zaterdag probeer i khet wel weer. moet het nog doen bij psyche2003
Ik ben blij dat te horen qu63! Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik het voor elkaar heb gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:52 schreef qu63 het volgende:
oh je gearstjuh: ik heb geen last meer van me knie na de spontane reiki 2 sessie van gisteren!!
*knip*
online huizen tekenen is ook leuk! alleen hoe later het wordt, hoe minder goed het gaat..
morgenavond(vanadvind dus..) ben ik er weer, zal proberen om dan weer wat te tekenen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen qu63! Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik het voor elkaar heb gekregenEcht leuk dit. Zo leer je jezelf nog eens kennen
En hebben we nou ook al een term voor dat kamers tekenen? Geinig.. Remote (room)viewing.. dat wil ik nog wel een keer proberen te doen hoor. Maar dan moet ik mijn verwachtingen even uitschakelen en dat is nog wel eens lastig. Dan ga je te veel nadenken. Maar oefening baart kunst?
Halloquote:Op maandag 8 maart 2004 22:45 schreef Psyche2003 het volgende:
joehoe? kalmpjes op IRC momenteel helaas
vanavond ook weer???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja, ik was er tussen 21 en 22 uur. Beetje bijtijds naar bed kan geen kwaad. Maar volgende week, oeh, dan heb ik vakantie. Dan ben ik er hoor!
Denk 't welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
vanavond ook weer???
Kom d'r aanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:02 schreef qu63 het volgende:
mensen het is weer veel te rustig vanavond!!
Ik was er de hele avond niet nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:24 schreef qu63 het volgende:
waar zijn MUUS en Iteejer als je ze nodig hebt!!
-edit-
en pcies op dat moment is ze er: MUUS
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik was er de hele avond niet nee.
Maar, gelukkig gered door SUPERMUUS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |