Als je terugleest kun je daar mijn verslag zien van vanmorgen en wat foto'squote:Op donderdag 4 maart 2004 14:11 schreef Little-Angel het volgende:
Rewimo, ik ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen en hoe het met Christan is. En hoe het met jou en je mannetje is. Wat lijkt me dat moeilijk zeg wachten tot hij weer de operatie zaal uit is en is bijgekomen uit de narcose.
Hier in ieder geval een knuffel van mij aan Christan en jullie.
Ik kwam hier ook achter toen ik mijn berichtje al had gepost (slim maar niet heus)quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je terugleest kun je daar mijn verslag zien van vanmorgen en wat foto's![]()
P.S. Hij slaapt inmiddels
Wat schattigquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:33 schreef Rewimo het volgende:
"Mama, ik ben blij dat ik weer thuis ben," zegt ie net![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die 5 dagen klopt hoor. Hij is op donderdag geopereerd en is pas na het weekend weer naar buiten gegaan. Waarom dat precies is weet ik niet, het zal denk ik iets te maken hebben met een verzwakte weerstand en grotere vatbaarheid, ze hebben immers een wond (ook al zie je dat niet).
Christan vond het geen probleem. Die vermaakt zich binnen ook prima, gelukkig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:48 schreef clauwheee het volgende:Dan mogen we haar daar nog wel het meest op gaan voorbereiden
![]()
Vond Christan het toen wel best? Dat ie bijvoorbeeld er ook geen zin in had om weg te gaan? Ik ken Esmee, tis een meiske dat altijd weg wil, op boodschap of spelen, en "school" (KDV) vind ze geweldig, daar mag ze logischerwijs ook al een week niet heen.
Mijn neusamandelen zijn geknipt toen ik 5 was.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:30 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat zou al een hele verbetering zijn..daar doen we het voor hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |