Ennnn tot zover mijn voorspellingskunsten.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:17 schreef beefcake het volgende:
Pluisje krijgt een jongetje...
Ik trouwens ook (stiekum weet ik dat al)
Ik heb dus alleen de mensen genoteerd bij wie ik een gevoel heb... ben niemand vergeten, hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 22:57 schreef LadyS het volgende:
wat een leuk topic![]()
En het lijkt me vooral leuk om het straks met het daadwerkelijke resultaat te vergelijken
![]()
Dutchie: jongen
Little_angel: jongen
Sugar: meisje
Anitra: jongen
Loena-tik: meisje
Knorretje: meisje
Ben benieuwd
De meeste mensen in onze omgeving roepen dat het een jongen wordquote:Op zondag 29 februari 2004 23:08 schreef Martineke het volgende:
26 juni 2004: Rottdog en Berkery <-- jongen
kijken of ik beetje goed kan gokken
Killer-Mom is erg strijdbaarquote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
geen concurrentie in mijn hius
en wat als je van beide geslachten in huis rond hebt lopen/zwemmen/knagen?quote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
je bent of een jongens moeder, of voor meiden.
Juist wel, dan weet je dat je de andere kant op moet gokken!quote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef phileine het volgende:
maar ik zit er meestal volledig naast, dus aan mij heb je niks
Ik krijg een nichtje! Met blonde staartjes! Dat moet wel, want haar werknaam is Noëlle (omdat ze met de Kerst gemaakt is) en ik het alleen maar over ze/zij heb en omdat het gewoon een nichtje wordt.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:08 schreef Martineke het volgende:
17 september 2004: piglet <--- jongen Meisje!!!!
kijken of ik beetje goed kan gokken
Grappig dat je dat zegt. Ik ben ook een jongens moeder. Heb dus een zoon, alle dieren zijn hier allemaal mannetjes. En iemand heeft ooit voorspelt dat we nog een jongen krijgen. Moet natuurlijk afwachten of dat zo is.quote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
je bent of een jongens moeder, of voor meiden.
voor dat je kinderen hebt ;
je krijgt wat bij je past.
ik heb zoons, mijn honden waren reu's, zelfs de goudvis en de kavia waren mannelijk,
geen concurentie in mijn hius
Ja, ik zat ook al te denken, misschien kan iemand er een polletje van maken ofzo. Ik ben dan wel moderator, maar in dat soort dingetjes niet echt handig.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:23 schreef Little-Angel het volgende:
Dit zegt mijn gevoel, kunnen we trouwens niet zo'n mooi schema krijgen waarin het aantal voorspellingen wordt opgeteld in procenten?
Dat schijnt (serieus!) aan de zuurgraad van de vagina te liggen. Heb je een hoge pH, dan heb je meer kans op een jongetje, heb je een lage pH, heb je meer kans op een meisje.quote:En iemand heeft ooit voorspelt dat we nog een jongen krijgen. Moet natuurlijk afwachten of dat zo is.
in dat geval zou er weer een meissie in mijn buik moeten zitten, zowel bij alicia als deze keer alleen voor de eisprong gevreeen. dus ben benieuwdquote:Op maandag 1 maart 2004 21:20 schreef phileine het volgende:
Da's onzin hoor Reya. Het ligt er namelijk gewoon aan of een x of y zaadcel de eindstreep haalt. En die worden niet beďnvloed door zuurgraad. Er zijn theorieën dat de y-cellen (man) sneller maar zwakker zijn, dus dat je als je een paar dagen voor de eisprong vrijt een meisje krijgt (x is trager maar overleeft langer), en tijdens of kort na de eisprong een jongen (y is sneller), maar daar is absoluut geen wetenschappelijk bewijs voor. 't is eigenlijk gewoon 50/50
we zullen zien we hebben nog best wat echo's voor de boeg dus wie weet weten we het snelquote:Op maandag 1 maart 2004 21:54 schreef Troel het volgende:
Ow maar Knor, jij krijgt gewoon weer een meissie
Want Alicia is al zo leuk, daar moet nog zo'n leuk meisje bij!
bij alicia hebben we het de 5e gedaan en had ik de 9e de eisprongquote:Op maandag 1 maart 2004 22:00 schreef phileine het volgende:
kort voor de eisprong zou ook nog tot een jongen leiden knor. Voor een meisje moet je in die theorie 24-48 uur vóór de eisprong vrijen.
Maar zoals gezegd, er is geen enkel wetenschappelijk bewijs.
Yep helemaal hoor !quote:Op maandag 1 maart 2004 18:34 schreef phileine het volgende:
ow psyche, dat heb ik gemist geloof ik. of je hebt het wel verteld, maar ik ben het vergeten. Of ik heb het onbewust onthouden. Zit ik goed met een meisje?
Volgens de fysio van mijn moeder (die het geslacht al geraden had nadat ze hem de eerste keer vertelde dat ze oma zou gaan worden) is er in Engeland een onderzoek geweest dat een stel waarvan de vrouw ouder is dan de man, 75% méér kans heeft op een meisje....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat schijnt (serieus!) aan de zuurgraad van de vagina te liggen. Heb je een hoge pH, dan heb je meer kans op een jongetje, heb je een lage pH, heb je meer kans op een meisje.
Precies, dat is toch het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:29 schreef Little-Angel het volgende:
Het maakt mij weinig uit wat het is als het maar gezond is.
Ja, ik ben gewoon zonder na te denken het lijstje afgegaan. Maar is ook wel leuk, zien we tenminste meteen of iedereen wel een beetje opletquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:42 schreef LadyS het volgende:
en van Jambo is het geslacht ook al bekend
Haha!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:53 schreef E.T. het volgende:
Ik heb alleen over dutchie een voorgevoel.. Ik weet (bijna) zeker dat 't een jochie wordt! Dutchie is een echte jochies-moeder.. Ik zie haar al helemaal gaan achter zo'n stoer mannetje aan![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:12 schreef dutchie het volgende:
Pluisje mijn complimenten. Je hebt het keurig gedaan.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:
Ik kan het van mezelf niet voorstellen dat ik een jongen zou krijgen. Is dat een rare gedachte?
Ik zag het idd!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:13 schreef pluisje het volgende:
Ik zie nu pas dat ik mezelf er ook tussen heb gezet
Beetje nutteloze actie
Kan wel kloppen, mijn schoonzus is ouder dan mijn broer -> twee meiden, en mijn zus is ouder dan mijn zwager (3 weken, maar toch) en die hebben ook twee meiden. Geen neefjes dus.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:08 schreef Psyche2003 het volgende:
Volgens de fysio van mijn moeder (die het geslacht al geraden had nadat ze hem de eerste keer vertelde dat ze oma zou gaan worden) is er in Engeland een onderzoek geweest dat een stel waarvan de vrouw ouder is dan de man, 75% méér kans heeft op een meisje....
Euuuhhhh jonge man Berkeryquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, mijn schoonzus is ouder dan mijn broer -> twee meiden, en mijn zus is ouder dan mijn zwager (3 weken, maar toch) en die hebben ook twee meiden. Geen neefjes dus.
woei.. das duidelijkquote:
Ik heb toch echt een piemeltje gezien, is niet te hopen dat die er nog afvaltquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:15 schreef LadyS het volgende:
hahaha.... dat is ook weer zo..
nou ja.... wie weet word je straks alsnog verrast met een meisje![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:12 schreef dutchie het volgende:
[..]
Haha!En jij bent wel de enige hier van het stel die me kent, da's wel frappant!
Het is precies wat mijn collegaatje ook al zei.
Sja, dat was 22 februari ook, maar jij moest er zo nodig 21 februari van maken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ow, hou je er wel ff rekening mee dat 15 juni een erg mooie dag is om te bevallen?
de 22e is mijn nichtje al jarig.. Kon dat kind niet aandoen dat ze voortaan haar verjaardag moet delenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:36 schreef dutchie het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 18:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ow, hou je er wel ff rekening mee dat 15 juni een erg mooie dag is om te bevallen?</div></blockquote>Sja, dat was 22 februari ook, maar jij moest er zo nodig 21 februari van maken.
![]()
Wat sociaal van je.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
de 22e is mijn nichtje al jarig.. Kon dat kind niet aandoen dat ze voortaan haar verjaardag moet delen![]()
nee, dat was een foutje.... verdorie, ik zag te laat dat de poll zelf boven het plaatje stond, stom he! Ik denk dus dat jij een meisje krijgt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:05 schreef LadyS het volgende:
denk jij dat ik een jongen krijg, belana?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:03 schreef Belana het volgende:
Zow, ik had dit topic nooit gezienIk heb even iedereen afgewerkt...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:58 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar het klinkt wel erg dubbelzinnig.
![]()
Was bij ons wel het geval, maar inmiddels hebben we ook een leuke jongensnaamquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef AnnieB het volgende:
maar we kunnen wel leukere meisjesnamen verzinnen. Zou het dan een jongetje worden?
Digger, mijn gehele schoonfamilie was er heilig van overtuigd (en dat ze nog steeds op de grootouders na) dat wij een jongen zouden krijgen en ook op de termijnecho (11 weken zwanger toen) dachten ze allemaal een piemel te zien. Inmiddels twee pretecho's verder weten mijn man en ik dat het een meisje is en ook onze ouders weten dit. De rest van de familie blijft er van overtuigd dat ik over niet al te lange tijd (12 weken) een zoon op de wereld zal zetten. Wat zullen zij raar opkijken straksquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
Het lijkt wel alsof de mannelijke tak van mijn familie (Vader, broertje, ooms) een soort "Front ter promotie van het binnenkort te geboren gaan worden jongetje" hebben opgericht.
Zal ik lachen als het een meisje wordt
Op het ergste voorbereid?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef Shreyas het volgende:
Het worden allemaal meisjes, met die voorspelling zijn we tenminste op het ergste voorbereid en kan het alleen nog maar beter worden![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef dutchie het volgende:
[..]
Op het ergste voorbereid?![]()
Slaat nergens op inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef Shreyas het volgende:
Het worden allemaal meisjes, met die voorspelling zijn we tenminste op het ergste voorbereid en kan het alleen nog maar beter worden![]()
![]()
Was ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad![]()
Wie wil nou niet zo'n vrolijk dartel kind?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja.
Voor als je een dutchie krijgt bijvoorbeeld
Jij hebt ondertussen al wel wat echo's gehad.. Weet jij al wat 't wordt?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wie wil nou niet zo'n vrolijk dartel kind?Dat ze dan soms denkt dat ze een prinsesje is en stampvoet wanneer ze haar zin niet krijgt, da's toch juist schattig?
![]()
Maar Digger, ik denk dus wel dat jullie een meisje krijgen.![]()
En mijn voorgevoel (en dat van de meeste van jullie) was juist. Snotje is een jongen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:41 schreef m@x het volgende:
Geweldig! ik sta er ook tussen. Ik ga met jullie mee en denk zelf ook dat het een jongen wordt. Na 27 mei kan ik jullie de uitslag geven want dan zijn we voor de echo geweest.
Hey, ik lees dit berichtje nu pas!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:34 schreef Jdee het volgende:
p.s. ontzettend offtopic sorry!
Texelonia: als je via de SSH huurt kun je 'doorgeschoven' worden (ontzettend niet officieel en eigenlijk ook helemaaaaaal niet zo netjes van de SSH maar goed) naar een 2-3 kamer zelfstandige eenheid zoals ze die op tuindorp en het IBB hebben. Of een urgentie in de Vletweide in Bunnik? Zoiets? En, hoewel dat schreeuwend duur is: vriendin van me heeft net een appartementje gevonden aan de oudegracht (bij de EKko!) voor 800 euri in de maand (da's relatief goedkoop voor particuliere huur) via www.huurdirect.nl.
Oh en kun je je inschrijven voor de flats bij het smaragdplein? 4 kamer woningen met nog NET huursubsidie waardoor je niet eens zoveel boven de woningnet huur uitkomt...Moet je wel redelijk wat verdienen saampjes, maar wachttijd is 2 maanden ofzo en het zijn mooie appartementen vol met jonge stelletjes
Succes
Jdee (net 2 maanden niet meer verslaafd aan woningnet)
Die site om de poll's te maken doet het niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:43 schreef texelonia het volgende:
Oh en om het ontopic te houden zal ik zo eens kijken of het me gaat lukken een paar nieuwe polls te maken
ah, maar jou uitleg was een stuk minder wazig zie ikquote:Op maandag 21 juni 2004 15:28 schreef bixister het volgende:ik zie nu dat jdee het ook al heeft uitgelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |