Titel is goed... naam niet. De man die ik zoek houdt van "gewone mensen".quote:Op maandag 1 maart 2004 02:09 schreef mamamiep het volgende:
The horse whisperer: Richard Gere
Hmm, Richard Gere en nog 1 zijn altijd die 2 oude, rustige acteursquote:Op maandag 1 maart 2004 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Titel is goed... naam niet. De man die ik zoek houdt van "gewone mensen".
Oh ja, dat is hemquote:Op maandag 1 maart 2004 02:20 schreef SODA het volgende:
Robert Redford
Niet ouder neequote:Op maandag 1 maart 2004 02:17 schreef mamamiep het volgende:
Zitten er ook films tussen die ouder zijn dan 1980? Ja zeker?
Redford had je al... hoewel dat niet voro Out of Africa was, maar voor Ordinary people (gewone mensen)quote:Op maandag 1 maart 2004 02:41 schreef mamamiep het volgende:
Maar niet Ouf of Africe of The English patient? Daar had ik nog geen antwoord op namelijk.
Zoals gezegd, een dodelijk type... en dé vrouwenverslinder van Hollywood!quote:Op maandag 1 maart 2004 02:55 schreef mamamiep het volgende:
Dat is dan 3. Uhm, een acteur die met regisseren zijn oscar heeft verdient.
Momentje hoor.
Nee, maar hij zelf is "dodelijk"quote:Op maandag 1 maart 2004 03:09 schreef mamamiep het volgende:
Die 1e is al overleden of die heeft iets van Flatliners gemaakt of zo
Braveheart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 03:35 schreef mamamiep het volgende:
Mel Gibson.
Uhm, welke film. The Patriot
Die bedoel ikquote:Op maandag 1 maart 2004 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Braveheart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog 1. De man die met half Hollywood in bed heeft gelegen!
Woody Allen is inderdaad ook goed. Dat was de zesde, maar natuurlijk niet de man die met half Hollywood in bed heeft gelegen. Dat was Warren Beatty, die won voor zijn regie van 'Reds". Woody allen won met "Annie Hall".quote:Op maandag 1 maart 2004 03:55 schreef mamamiep het volgende:
Woody Allen?
Ik zit al vanaf het begin van de vraag met Woody Allen in mijn hoofd, maar ik kon maar niet op de naam komen. Toen noemde Billy daarnet Woody bij de Oscars en toen wist ik hetquote:Op maandag 1 maart 2004 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woody Allen is inderdaad ook goed. Dat was de zesde, maar natuurlijk niet de man die met half Hollywood in bed heeft gelegen. Dat was Warren Beatty, die won voor zijn regie van 'Reds". Woody allen won met "Annie Hall".
Maar je hebt er 5, dus:
mamamiep +1
Ik hoop dat mijn punt telt voor maart. Dan heb ik een keer aan het begin van de nieuwe maand al een puntquote:Op maandag 1 maart 2004 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Ah, dan ben ik de februari winnaar yeah!
Tuurlijk!quote:Op maandag 1 maart 2004 04:04 schreef mamamiep het volgende:
Wil je trouwens nog een vraag?
En gefeliciteerd.
Ik denk dat ik zo naar bed ga, dus doe maar niet. 5 uur zou goed zijn, maar het loopt uit tot 7 uur of zo en dat vind ik toch net iets te langquote:Op maandag 1 maart 2004 04:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
GEFELICITEERD!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Ah, dan ben ik de februari winnaar yeah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |