1 goedquote:Op zondag 29 februari 2004 20:12 schreef mamamiep het volgende:
Moulin Rouge
Pulp Fiction
Gladiator
AHX
Memento
The hours
The Lion King
Dan pak je er nog eentje van het lijstje van mamamiep bijquote:Op zondag 29 februari 2004 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet er 6
Titanic
Shakespeare in Love
A Beautiful Mind
Forrest Gump
Schindler's List
Braveheart
mamamiep +1quote:Op zondag 29 februari 2004 20:20 schreef mamamiep het volgende:
Titanic
Shakespeare in Love
A Beautiful Mind
Forrest Gump
Schindler's List
Braveheart
Gladiator
Zo dan, maar ik heb hem niet verdient.
Ten 1e: ze zijn niet getrouwdquote:Op zondag 29 februari 2004 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Timothy Robbins Sarandon?
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:33 schreef SODA het volgende:
Timothy Mothermeep Robbins?
Heb me altijd al afgevraagd hoe je aan die usename komt..
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Timothy Susan Robbins dan?
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:48 schreef TFM het volgende:
Timothy Francis Robbins volgens mij??
Ain't my problem is it?quote:Op zondag 29 februari 2004 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
je hebt zo'n kut-avatar dat ik niet eens kan nadenken
Ik heb gisteren die DVD gekochtquote:Op zondag 29 februari 2004 21:54 schreef SODA het volgende:
[afbeelding]
Noem minimaal 4 acteurs die hier tussen staan
Nope.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:56 schreef mamamiep het volgende:
Zie ik daar nu Dustin Hoffman
Vast niet.
Die is t dus niet..quote:Op zondag 29 februari 2004 22:29 schreef realist_ik het volgende:
als het apollo 13 is...
Ed en Dennis zijn goed, maar Sam staat er als t goed is niet bij..quote:Op zondag 29 februari 2004 22:37 schreef realist_ik het volgende:
dan is het dus die andere met ed harris...
dennis quaid...
sam sheppard
en...
nog iemand...
Gelukkig vraag ik dat ook niet.quote:weet ook niet hoe de film heet... maar die foto is wel van de dvd-hoes hé?
Nope. Deze films is iets geloofwaardiger en 17 jaar ouder..quote:Op zondag 29 februari 2004 22:42 schreef mamamiep het volgende:
Is dat die met Eastwood? Space Cowboys of zo
scanman01+1 http://www.imdb.com/title/tt0086197/quote:Op zondag 29 februari 2004 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Fred Ward
Scott Glenn
Ed Harris
Dennis Quaid
style="font-size: 10px;">quote:
Die dacht ik ook, maar die '18' is verwarrendquote:Op zondag 29 februari 2004 23:05 schreef SODA het volgende:
Of Antonio & Salma..
Das een Engelse kijkwijzer, en daar is álles bover de 18..quote:Op zondag 29 februari 2004 23:07 schreef mamamiep het volgende:
Die dacht ik ook, maar die '18' is verwarrend.
Qua acteurs, of de films zelf?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:26 schreef scanman01 het volgende:
De film die ik zoek heeft ook wel wat links met een paar films van David Lynch
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef scanman01 het volgende:
"Sinds ze totaal zonder angst is doet ze alleen maar de juiste dingen"
mja, dan krijgen we dusquote:Op zondag 29 februari 2004 23:38 schreef scanman01 het volgende:
En met zo'n wild hart zou het jou ook kunnen overkomen
Ik heb de actrice nu in 3 hints vrij duidelijk beschreven (vooral films met haar erin). Dat moet nou toch wel duidelijk zijn toch?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:40 schreef mamamiep het volgende:
Sorry, vast heel stom, maar ik heb echt geen idee over welke film dit gaat.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:41 schreef SODA het volgende:
mja, dan krijgen we dus
isabella rossellini
do the right thing
laura dern (verkeerde 'wilde hart')
bridget fonda (juiste film, verkeerde actrice)
Rosie Perez dusquote:Op zondag 29 februari 2004 23:41 schreef SODA het volgende:
Of die ene met die stem.. Nou ben ik toch verdorie dr naam kwijt..
Ja hee. Jij begint over Lynch..quote:isabella rossellini
laura dern (verkeerde 'wilde hart')
Juist! De hints gingen dus over Fearless, Do the right thing, Untamed Heart en It could happen to youquote:Op zondag 29 februari 2004 23:43 schreef SODA het volgende:
[..]
Rosie Perez dus
Dat was dus niet de link met David Lynch films die ik bedoeldequote:Op zondag 29 februari 2004 23:43 schreef SODA het volgende:
Ja hee. Jij begint over Lynch..
Dat is toch die vrouw die meedeed met Jeopardy neem ik aanquote:Op zondag 29 februari 2004 23:44 schreef scanman01 het volgende:
En White men can't jump natuurlijk
En op DtRT na, zijn dat alle films met Rosie Perez die ik heb gezien..quote:Op zondag 29 februari 2004 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Juist! De hints gingen dus over Fearless, Do the right thing, Untamed Heart en It could happen to you
En White men can't jump natuurlijk
Lulu?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Volgens IMDB is het zelfs een spin-off van Wild at heart
Bedoel je Malena? Dat is Monica Bellucciquote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef mamamiep het volgende:
Salmena (of hoe die ook moge heten, het was zo'n soort naam). Speelt ze daarin
Die ja. Dan was het ze nietquote:Op zondag 29 februari 2004 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je Malena? Dat is Monica Bellucci
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef SODA het volgende:
[..]
Lulu?
Ik snap niet helemaal hoe ik uit deze info een meisjesnaam moet halen?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de dvd... en daar staat zelfs op: In het verlengde van From dusk till dawn
Is volgens mij geen filmtitel. Niet goed dus.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:03 schreef SODA het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe ik uit deze info een meisjesnaam moet halen?
Juliette?
Doe maar.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Zal ik het antwoord dan maar geven? Dan kan iemand anders nog een vraag stellen.
wat was de vraag?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Het antwoord is:
De link met David Lynch is dat de schrijver van deze film ook de films "Wild at heart" en "Los Highway" heeft geschreven
hihi.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:26 schreef kinky_queen het volgende:
wat was de vraag?
edit GVD!
Nee, ik had een reactie op KQ, maar die was blijkbaar al weer weg.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef mamamiep het volgende:
Wie stelt er nu een vraagOf had jij er net een gevraagd scanman
?
Ah ok. Ik heb gevraagd wie er meedoen FMT op irc, maar ze zeiden neequote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik had een reactie op KQ, maar die was blijkbaar al weer weg.
Ik heb nu de film op BBC1 aanstaan en zie wel hoelang ik het volhoud hier vannacht. Zal wel niet helemaal tot het einde worden, of FOK moet leuk blijven. Helaas werkt de FOK link niet meer waarmee je kunt zien in welke topics je het laatst hebt geschreven en sindsdien vind ik het een stuk minder leuk. Ook is het allemaal veel trager dan voorheen. Ik vraag me af wat de reden van die overgang is geweest. Het is er allemaal een stuk minder op gewordenquote:Op maandag 1 maart 2004 00:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb gevraagd wie er meedoen FMT op irc, maar ze zeiden nee. En ik weet jouw vragen meestal (zeg maar nooit
) niet, dus ik weet niet of het zin heeft een vraag te stellen
.
Ga je ook de Oscars kijken?
Ik blijf (waarschijnlijk) ook niet tot het einde. Als ik erg moe wordt ga ik ook naar bed. My active topics of op je naam klikken komt terug, maar moest nog worden ingebouwd. Net als de search. Reden hiervoor is dat topix niet meer mochten gebruiken, dus ze moesten een geheel nieuwe software schrijven van de grond af aan. Vandaar dat Fok! ook een paar dagen offline was. Dat is de reden van de overgang. Moet je even MED lezenquote:Op maandag 1 maart 2004 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nu de film op BBC1 aanstaan en zie wel hoelang ik het volhoud hier vannacht. Zal wel niet helemaal tot het einde worden, of FOK moet leuk blijven. Helaas werkt de FOK link niet meer waarmee je kunt zien in welke topics je het laatst hebt geschreven en sindsdien vind ik het een stuk minder leuk. Ook is het allemaal veel trager dan voorheen. Ik vraag me af wat de reden van die overgang is geweest. Het is er allemaal een stuk minder op geworden![]()
Eastwood is goedquote:Op maandag 1 maart 2004 01:50 schreef mamamiep het volgende:
Clint Eastwood
Tim Robbins
Zit er uberhaupt al een goede tussen?
Dat is 2quote:Op maandag 1 maart 2004 02:03 schreef mamamiep het volgende:
Kevin Costner?
Titel is goed... naam niet. De man die ik zoek houdt van "gewone mensen".quote:Op maandag 1 maart 2004 02:09 schreef mamamiep het volgende:
The horse whisperer: Richard Gere
Hmm, Richard Gere en nog 1 zijn altijd die 2 oude, rustige acteursquote:Op maandag 1 maart 2004 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Titel is goed... naam niet. De man die ik zoek houdt van "gewone mensen".
Oh ja, dat is hemquote:Op maandag 1 maart 2004 02:20 schreef SODA het volgende:
Robert Redford
Niet ouder neequote:Op maandag 1 maart 2004 02:17 schreef mamamiep het volgende:
Zitten er ook films tussen die ouder zijn dan 1980? Ja zeker?
Redford had je al... hoewel dat niet voro Out of Africa was, maar voor Ordinary people (gewone mensen)quote:Op maandag 1 maart 2004 02:41 schreef mamamiep het volgende:
Maar niet Ouf of Africe of The English patient? Daar had ik nog geen antwoord op namelijk.
Zoals gezegd, een dodelijk type... en dé vrouwenverslinder van Hollywood!quote:Op maandag 1 maart 2004 02:55 schreef mamamiep het volgende:
Dat is dan 3. Uhm, een acteur die met regisseren zijn oscar heeft verdient.
Momentje hoor.
Nee, maar hij zelf is "dodelijk"quote:Op maandag 1 maart 2004 03:09 schreef mamamiep het volgende:
Die 1e is al overleden of die heeft iets van Flatliners gemaakt of zo
Braveheart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 03:35 schreef mamamiep het volgende:
Mel Gibson.
Uhm, welke film. The Patriot
Die bedoel ikquote:Op maandag 1 maart 2004 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Braveheart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog 1. De man die met half Hollywood in bed heeft gelegen!
Woody Allen is inderdaad ook goed. Dat was de zesde, maar natuurlijk niet de man die met half Hollywood in bed heeft gelegen. Dat was Warren Beatty, die won voor zijn regie van 'Reds". Woody allen won met "Annie Hall".quote:Op maandag 1 maart 2004 03:55 schreef mamamiep het volgende:
Woody Allen?
Ik zit al vanaf het begin van de vraag met Woody Allen in mijn hoofd, maar ik kon maar niet op de naam komen. Toen noemde Billy daarnet Woody bij de Oscars en toen wist ik hetquote:Op maandag 1 maart 2004 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woody Allen is inderdaad ook goed. Dat was de zesde, maar natuurlijk niet de man die met half Hollywood in bed heeft gelegen. Dat was Warren Beatty, die won voor zijn regie van 'Reds". Woody allen won met "Annie Hall".
Maar je hebt er 5, dus:
mamamiep +1
Ik hoop dat mijn punt telt voor maart. Dan heb ik een keer aan het begin van de nieuwe maand al een puntquote:Op maandag 1 maart 2004 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Ah, dan ben ik de februari winnaar yeah!
Tuurlijk!quote:Op maandag 1 maart 2004 04:04 schreef mamamiep het volgende:
Wil je trouwens nog een vraag?
En gefeliciteerd.
Ik denk dat ik zo naar bed ga, dus doe maar niet. 5 uur zou goed zijn, maar het loopt uit tot 7 uur of zo en dat vind ik toch net iets te langquote:Op maandag 1 maart 2004 04:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
GEFELICITEERD!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Ah, dan ben ik de februari winnaar yeah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |