Gemenerik!quote:Op zondag 29 februari 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
Was ze eigenlijk aantrekkelijk?
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
She is a supergirlquote:Op zondag 29 februari 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
Jij hebt een lief karakter en tenminste wel hersencellenquote:Op zondag 29 februari 2004 20:13 schreef just me het volgende:
![]()
Omdat Bluezz als ze onder mijn naam ingelogd staat en onder haar eigen naam iets heeft gepost, daarna door 1 of ander bugje in de software, haar eigen post niet meer kan editten, dus doet ze dat dan maar even onder mijn naam.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:09 schreef just me het volgende:
waarom heeft golfer het bericht van Bluezz gewijzigd ??
koop er een pc bij golferquote:Op zondag 29 februari 2004 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat Bluezz als ze onder mijn naam ingelogd staat en onder haar eigen naam iets heeft gepost, daarna door 1 of ander bugje in de software, haar eigen post niet meer kan editten, dus doet ze dat dan maar even onder mijn naam.
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Erik, mijn avond was fantastisch. Zie ook mijn verslag in UVT.
Foto's staan op mijn site:
Voor de Heteros onder ons:
[afbeelding]
Voor SCH:
[afbeelding]
Idd, kwam uit Emmen!quote:Op zondag 29 februari 2004 20:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond... Lief koppie heb dat meisje Franky...
Nee ben nog wakker. Maar t scheelt niet veel...quote:Op zondag 29 februari 2004 21:09 schreef Eilanden het volgende:
Is Erik al in slaap gevallen?![]()
Kan die dicht dan?quote:Is de tap al open?
Je hebt toch wel een beflapje gebruikt he?quote:Op zondag 29 februari 2004 21:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee ben nog wakker. Maar t scheelt niet veel...
Mn keel is naar de tyfus: ik heb dus keeltyfus. Eten doet pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |