Ik geef je groot gelijk. Heb jij ruimte voor iemand? Dan kan ik iig alvast tijdelijk dichter bij mijn werk gaan wonen...quote:Op maandag 1 maart 2004 09:55 schreef Semisane het volgende:
Als dat betekent dat ik dan ook in Enschede moet gaan wonen bedank ik (vriendelijk)
Mijn appartement bestaat uit een woonkamer, een slaapkamer, een badkamer....oh ja en een soort gehete entre....quote:Op maandag 1 maart 2004 09:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Heb jij ruimte voor iemand? Dan kan ik iig alvast tijdelijk dichter bij mijn werk gaan wonen...
Ik neem wel genoegen met je hangmat...quote:Op maandag 1 maart 2004 10:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mijn appartement bestaat uit een woonkamer, een slaapkamer, een badkamer....oh ja en een soort gehete entre....
Ik heb niet eens een kast die je kan huren joh.
quote:Op maandag 1 maart 2004 10:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik neem wel genoegen met je hangmat...
Ja, ik ben gewoon heeeeeeel makkelijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
*tsss*
quote:Op maandag 1 maart 2004 10:35 schreef Twoflower het volgende:
Ja, ik ben gewoon heeeeeeel makkelijk.
Dus een echte man heeft eelt, haar op de borst, een donkere stem en het OQ en de manieren van Tarzan? ..... Geef mij maar een mietje dan! *virtuele puppy-kuf*quote:Op maandag 1 maart 2004 08:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zo onderscheiden de echte mannen zich van de mietjes! Daar word je groot en sterk van, kweek je eelt en andere vormen van hardheid mee, dat geeft je haar op je borst en dat geeft je een donkere stem, daar word je een echte kerel van.
Een paar dagen -10 en je brult het uit al slingerend aan een liaan.
wat een smerige post is dit, ranzige dubbelzinnige opmerkingen en dat zo vroeg op de ochtend!
IQ en manieren van Tarzan is weer bijgeloof natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus een echte man heeft eelt, haar op de borst, een donkere stem en het OQ en de manieren van Tarzan? ..... Geef mij maar een mietje dan! *virtuele puppy-kuf*
Ik doe tussendoor ook andere dingen en Fok werkte niet mee.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:02 schreef Twoflower het volgende:
Goh, het duurde nog lang voor er zo'n reactie kwam zeg...
FoK is idd erg traagquote:Op maandag 1 maart 2004 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik doe tussendoor ook andere dingen en Fok werkte niet mee.
*terugkijk*quote:Op maandag 1 maart 2004 13:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
*rondkijk*
Alsof jij de enige bent die had kunnen reageren...quote:Op maandag 1 maart 2004 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik doe tussendoor ook andere dingen en Fok werkte niet mee.
quote:Op maandag 1 maart 2004 13:40 schreef Twoflower het volgende:
Alsof jij de enige bent die had kunnen reageren...
Ik ben er maar niet voor wakker gebleven, ik hield het echt niet vol. Maar idd alles was behoorlijk voorspelbaar. Alleen niks voor Judequote:Op maandag 1 maart 2004 13:50 schreef beaverhausen het volgende:mogge..
Nog nooit zo'n saaie Oscaruitreiking gezien
en nog nooit zoveel voorspellingen goed gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |