Kort van geheugenquote:Op zondag 29 februari 2004 18:41 schreef manny het volgende:
heerlijk die 1-2 in Ehv
Is normaal daar in Utrechtquote:Op zondag 29 februari 2004 21:02 schreef Poepoog het volgende:
"Koeman... Hoerenjong. Koeman... Hoerenjong. Je moeder is je moeder niet, je vader is je vader niet..."
Aldus "enkele" supporters.
Allereerst Poepoog .. als je quote, doe het dan wel goed .. wat jij daar neerzet is foutquote:Op zondag 29 februari 2004 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Is normaal daar in Utrecht
Net als Maxwell die een slaande beweging maaktequote:Op zondag 29 februari 2004 21:41 schreef F1Bas het volgende:
Die gast die Sneijder bij zijn nekte pakte mag ook voor een wedstrijdje worden geschorst.
jep en de meeste lastige wedstrijden zijn geweest.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds 6 punten los.
We verloren zelfs van Heerenveen. Kun je nagaan.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:56 schreef SCH het volgende:Guttegut. In deze vorm verliezen jullie nog van AGOVV.
bescheiden zijn we niet, als we een beetje normaal in vorm waren hadden we die wel gewonnen.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:02 schreef SCH het volgende:
Enige bescheidenheid na een serie slechte prestaties is natuurlijk ook wel een hele bizarre gedachte
Inderdaad, Heerenveen was in goede doen al lang kampioen geweestquote:Op zondag 29 februari 2004 22:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
bescheiden zijn we niet, als we een beetje normaal in vorm waren hadden we die wel gewonnen.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 22:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
bescheiden zijn we niet, als we een beetje normaal in vorm waren hadden we die wel gewonnen.
Twee nederlagen is al een serie volgens jou ?quote:Op zondag 29 februari 2004 22:02 schreef SCH het volgende:
Enige bescheidenheid na een serie slechte prestaties is natuurlijk ook wel een hele bizarre gedachte
Yup ... minimaal een serie van 2quote:Op zondag 29 februari 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee nederlagen is al een serie volgens jou ?
Ik schreef slechte prestaties - een serie slechte prestaties, jij snapt - dat is wat anders dan slechte resultaten, jij snapt?quote:Op zondag 29 februari 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zijn we blij dat die niet in dezelfde competitie zitten.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:56 schreef SCH het volgende:Guttegut. In deze vorm verliezen jullie nog van AGOVV.
vorige jaren waren jullie zelfs beter, nu waren jullie simpel te verslaan maar Ajax speelde weer eens heel slecht.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
TuurlijkDaarom heb je de laatste 7 jaar in Utrecht niet meer gewonnen
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:56 schreef SCH het volgende:Guttegut. In deze vorm verliezen jullie nog van AGOVV.
Nog nietquote:Op zondag 29 februari 2004 22:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Daarom zijn we blij dat die niet in dezelfde competitie zitten.
Sorry Mat - het was overdrachtelijk bedoeld. Als je je username nou nog eens verandert, worden we nog maatjes ookquote:Op zondag 29 februari 2004 22:21 schreef mat_herben het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk draait het toch om het scoren van doelpuntenquote:Op zondag 29 februari 2004 22:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
vorige jaren waren jullie zelfs beter, nu waren jullie simpel te verslaan maar Ajax speelde weer eens heel slecht.
Hoezo crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:28 schreef twi het volgende:
Ja maar jongens, jullie weten toch dat Ajax in een crisis zit. Dan kan dit gebeuren
:N Die crisis zit echt veel dieper dan menigeen denkt hoor. In de wandelgangen hoor je hele andere dingen!quote:Op zondag 29 februari 2004 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis, niks crisis.
Toch ?![]()
![]()
Voor ajax schijnt dat alweer een jaar of 2,5 geleden te zijn dat ze 2 wedstrijden achter elkaar hebben verloren, dus voor ajax is dit op z`n minst een seriequote:Op zondag 29 februari 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zondag 29 februari 2004 22:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het toch om het scoren van doelpunten
Alleen presteren die doorgaans beter tegen Utreg dan julliequote:Op maandag 1 maart 2004 00:15 schreef twi het volgende:
Volgende week moet PSV ook tegen Utrecht
Moet je horen wie het zegt.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Allereerst Poepoog .. als je quote, doe het dan wel goed .. wat jij daar neerzet is fout
Dat dachten wij van Heerenveen ook, na hun wedstrijd tegen PSV.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
en als Utrecht speelt net als vandaag dan zou dat geen probleem moeten zijn, want de commentator had op een gegeven moment gelijk
"Het lijkt wel alsof we naar amateurvoetbal aan het kijken zijn"
Heerenveen speelde toen tamelijk goed en en Ajax zat toen weer in een dip, dus was wel te verwachten dat Heerenveen ging winnen (of heb je het nu over dat amateurvoetbalgedeelte?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dachten wij van Heerenveen ook, na hun wedstrijd tegen PSV.
Maar je probeert nu dus hysterisch een kansloze nederlaag tegen roda goed te praten? Of begrijp ik je niet goedquote:Op maandag 1 maart 2004 01:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heerenveen speelde toen tamelijk goed en en Ajax zat toen weer in een dip, dus was wel te verwachten dat Heerenveen ging winnen (of heb je het nu over dat amateurvoetbalgedeelte?)
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:41 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.
Kansloos
Maar gelukkig zijn er schorsingen voorbij en komen er ook mensen terug van blessures (o.a. shew atjon), dus ik verwacht wel een sterker Utregquote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef ASSpirine het volgende:
en als Utrecht speelt net als vandaag dan zou dat geen probleem moeten zijn, want de commentator had op een gegeven moment gelijk
"Het lijkt wel alsof we naar amateurvoetbal aan het kijken zijn"
Onderschatting dusquote:Op maandag 1 maart 2004 01:30 schreef twi het volgende:
Heerenveen gaf tegen PSV geen aanleiding om wakker over te liggen, maar achteraf pakte dat heel anders uit.
Ik wil het niet weten ook, want het is weer kansloos begrijp ikquote:Op maandag 1 maart 2004 08:40 schreef Eilanden het volgende:
Je was er niet eens bij .. je weet amper wat er gezongen werd... !
ja doe maar, ik ben wel benieuwd of ze dit nog positief kunnen brengen.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:04 schreef SCH het volgende:
Oh er staan weer zulke heerlijke regeltjes over Ajax in de krant. Zal ik er us wat citeren?
Inderdaad, het was niet echt complimenteus .... maar volgens mij is Speed een beetje frustiquote:Op maandag 1 maart 2004 09:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten ook, want het is weer kansloos begrijp ik![]()
Ik denk dat je vrees terecht is jaquote:Op maandag 1 maart 2004 10:35 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe dan ook, een crisis is er niet.
Ik hoop dat genoeg mensen op de tribune dat begrijpen en de club niet weer de problemen in gaan fluiten, maar als ik de reacties onder een aantal Ajax 'supporters' hier op het forum zo proef vrees ik wat dat betreft het ergste.
Dat is een leuke redenatie. Omdat men de punten wel binnen sprokkelt, ook al is de speelwijze slecht en beneden peil, dan is er geen crisis? In dat geval zit het Nederlandse elftal ook niet in een crisis.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:16 schreef Doc het volgende:
Voor al die zeikhonden die crisis dit en crisis dat roepen: Ajax is de club die in 2004 tot nu toe de meeste punten heeft behaald (18), weliswaar met een wedstrijd meer dan de andere ploegen, maar zelfs als je een overwinning er af zou halen (wat niet klopt omdatde wedstrijd tegen H'veen de inhaalwedstrijd was)dan heeft Ajax met 15 punten NOG STEEDS de meeste punten behaald.
Dat houdt dus ook in dat als Ajax nu in crisis is andere clubs nog dieper in een crisis moeten zitten. En zo niet- dus als andere clubs niet in een crisis zitten en Ajax wel - dan is het des te knapper dat Ajax de meeste punten weet te verzamelen. Kan je nagaan wat het moet worden als Ajax in vorm geraakt ...quote:Op maandag 1 maart 2004 10:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat is een leuke redenatie. Omdat men de punten wel binnen sprokkelt, ook al is de speelwijze slecht en beneden peil, dan is er geen crisis? In dat geval zit het Nederlandse elftal ook niet in een crisis.
Hoe je het ook wendt of keert, Ajax zit in een vormcrisis. Het spel is beneden de maat, er worden veel punten gemorst. Dit Utrecht had niet van Ajax mogen winnen. Als je in vorm bent, dan haal je daar met gemak een overwinning en drie punten. Dat vervolgens de concurrentie ook de punten laat liggen mag door Ajax wel als een godsgeschenk gezien mogen worden.
Wat is dit nou weer voor een loze opmerkingquote:Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef ErikT het volgende:
Ajacieden komen ook niet naar het stadion om hun ploeg aan te moedigen maar om mee te varen met én zich te identificeren met het succes van de ploeg. Moet eerlijk zeggen dat dit bij PSV ook een beetje zo is, maar niet zo erg als in de hoofdstad.
edit: ik generaliseerde. er zij natuurlijk ook veel echte supporters in de ArenA aanwezig.
Het was een reactie op:quote:Op maandag 1 maart 2004 10:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een loze opmerking
Dat vind ik zo mooi aan de kleinere clubs. De supporters gaan erheen om hun club aan te moedigen. Dit in tegenstelling tot bij de grotere clubs, waar winst wordt verwacht. De definitie van supporters wordt hier wel eens vergeten.quote:Hoe dan ook, een crisis is er niet.
Ik hoop dat genoeg mensen op de tribune dat begrijpen en de club niet weer de problemen in gaan fluiten, maar als ik de reacties onder een aantal Ajax 'supporters' hier op het forum zo proef vrees ik wat dat betreft het ergste.
Hoe komen jullie daar toch bij ? Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad gisteren ?quote:Dit Utrecht had niet van Ajax mogen winnen. Als je in vorm bent, dan haal je daar met gemak een overwinning en drie punten
Ajax heeft het geluk dat het slecht speelt en wedstrijden wel blijft winnen. Daarbij hebben ze voor de winterstop met beter spel een voorsprong genomen ten opzicht van de concurrentie die op dit moment ook punten verspeelt. Ajax heeft na de winterstop steeds met een enkel doelpuntje verschil gewonnen, behalve bij ADO en Volendam, 2 degradatie-kandidaten.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat houdt dus ook in dat als Ajax nu in crisis is andere clubs nog dieper in een crisis moeten zitten. En zo niet- dus als andere clubs niet in een crisis zitten en Ajax wel - dan is het des te knapper dat Ajax de meeste punten weet te verzamelen. Kan je nagaan wat het moet worden als Ajax in vorm geraakt ...
Ikz eg alleen dat de kwaliteit van dit Ajax een stuk hoger is (theoretisch) dan dat van FcU. Maar als je geen enkele kans creeert, dan ben je dus een slechte wedstrijd aan het ballen. Maar ja, men zit dan ook in een crisisje, ook wil het volk dat niet zien. De bom gaat daar nog barsten als het langer doorgaat zo.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie daar toch bij ? Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad gisteren ?
FC Utrecht was goed bezig achterin, en met C-spitsen als Anastasiou kom je niet ver....
Toeval of niet, het was een schitterende steekpass van Ricky Kruys...quote:ik vond niet dat Ajax verdiende te winnen maar Utrecht ook zeker niet, ze hingen de hele tijd met z'n allen in het eigen strafschopgebied.
En de commentator van Canal+ zei het al: ze wachten op een toevalstreffer, en die kwam er helaas ook.
Men houdt in Eindhoven evenhard hun kaken op elkaar gedrukt als dat men dat in Amsterdam (en in mindere mate Rotterdam) doet.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het was een reactie op:
[..]
Dat vind ik zo mooi aan de kleinere clubs. De supporters gaan erheen om hun club aan te moedigen. Dit in tegenstelling tot bij de grotere clubs, waar winst wordt verwacht. De definitie van supporters wordt hier wel eens vergeten.
Ik reken PSV en Feyenoord dan ook (samen met Ajax) tot de grotere clubs.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
Men houdt in Eindhoven evenhard hun kaken op elkaar gedrukt als dat men dat in Amsterdam (en in mindere mate Rotterdam) doet.
Ajax heeft meer een voorprong genomen NA de winter stop dan voor. Voor de winterstop stond Ajax in punten gelijk met PSV ...quote:Op maandag 1 maart 2004 11:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ajax heeft het geluk dat het slecht speelt en wedstrijden wel blijft winnen. Daarbij hebben ze voor de winterstop met beter spel een voorsprong genomen ten opzicht van de concurrentie die op dit moment ook punten verspeelt. Ajax heeft na de winterstop steeds met een enkel doelpuntje verschil gewonnen, behalve bij ADO en Volendam, 2 degradatie-kandidaten.
Ado den Haag ging de winterstop in met 17wedstrijden gespeeld en ik geloof 11 punten en nu hebben ze 23 gespeeld en 23 punten (7 punten voorsprong op vitesse en volendam en slechts 2 achter nummer 14 Nec)quote:Op maandag 1 maart 2004 11:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ajax heeft het geluk dat het slecht speelt en wedstrijden wel blijft winnen. Daarbij hebben ze voor de winterstop met beter spel een voorsprong genomen ten opzicht van de concurrentie die op dit moment ook punten verspeelt. Ajax heeft na de winterstop steeds met een enkel doelpuntje verschil gewonnen, behalve bij ADO en Volendam, 2 degradatie-kandidaten.
Oh mijn god, nu is in de zoektocht naar het ultieme ontkennen van een crisis bij Ajax ADO al gepromoveerd tot geduchte tegenstander waarbij slechts een superteam met louter wereldsterren een 4-0 overwinning kan halen.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:30 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ado den Haag ging de winterstop in met 17wedstrijden gespeeld en ik geloof 11 punten en nu hebben ze 23 gespeeld en 23 punten (7 punten voorsprong op vitesse en volendam en slechts 2 achter nummer 14 Nec)
dus in 6 wedstrijden 12 punten gepakt, 3 gewonnen en 3 gelijkgespeelt
dus geen degradatiekandidaat meersorry moest ik ff kwijt
nee, ik zeg eerder dat PSV toch beter speelde dan Ajax dit weekendquote:Op maandag 1 maart 2004 02:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar je probeert nu dus hysterisch een kansloze nederlaag tegen roda goed te praten? Of begrijp ik je niet goed
Dat durf ik ook wel te beweren. PSV kwam tenminste nog in de buurt van het goal van ROda. Ajax heeft heel die doellijn niet gezien.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nee, ik zeg eerder dat PSV toch beter speelde dan Ajax dit weekend
Ja wij roepen wekelijks dat het geweldig is en dat we niets verliezen...quote:Op maandag 1 maart 2004 13:34 schreef DivineJester het volgende:
Allemaal toch geen signalen dat het super draait bijn de hoofdstedelijke voetbalclub. En toch blijven Ajax-fans het ontkennen.
1. Het was PSV dat pas in blessure tijd van Twente won; daarnaast heeft 3 wedstrijden verloren in de HCE (da's een meer dan Ajax met een wedstrijd mindergespeeld) en is in afgelopen weken ook uitgeschakeld voor AC. Als je een club de crisis in wil praten is het denk ik PSV. F'noord kan je overigens ook met gemak de crisis in praten, of AZ, of welke club je ook maar wilt ...quote:Op maandag 1 maart 2004 13:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Oh mijn god, nu is in de zoektocht naar het ultieme ontkennen van een crisis bij Ajax ADO al gepromoveerd tot geduchte tegenstander waarbij slechts een superteam met louter wereldsterren een 4-0 overwinning kan halen.
Kijk eens naar Ajax. De wedstrijden net voor en na de winterstop lopen niet over van kwaliteit. Veel kleine overwinningen, matig veldspel, kleine opstootjes tussen de "beste" man VdV (die overigens al tijden uit vorm is) en de Coach, de plotslinge aankoop van een nieuwe spits die er nog niet zo heel veel inschiet, de tegenvallende prestaties van de grote aankoop Sonck, het verlies van de laatste 2 wedstrijden, de nipte overwinning in blessuretijd (meen ik) bij Fc Twente, de kansloze uitschakeling in de CL (ik geef toe, dat was al wat eerder maar mijns inziens een voorbode). Allemaal toch geen signalen dat het super draait bijn de hoofdstedelijke voetbalclub. En toch blijven Ajax-fans het ontkennen. Met oogkleppen op, en verblind door de voorsprong die slechts door een blunderend en matig spelend PSV in stand wordt gehouden, ziet men niet in dat het niet draait. Je kunt spreken van een mindere vorm, maar op zo'n wijze van Utrecht en Heerenveen verliezen, en voorgaande wedstrijden nipt winnen duidt meer op een vormcrisis. Niet dat dit een onoverkomelijke crisis is, en Ajax heeft het geluk dat de concurrent zich in hetzelfde schuitje bevindt.
Als er iemand een hond is dan ben jij het wel want je blaft samen met Speed een oorverdovend en nogal sneu concertje in het rond.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:16 schreef Doc het volgende:
Voor al die zeikhonden die crisis dit en crisis dat roepen: Ajax is de club die in 2004 tot nu toe de meeste punten heeft behaald (18), weliswaar met een wedstrijd meer dan de andere ploegen, maar zelfs als je een overwinning er af zou halen (wat niet klopt omdatde wedstrijd tegen H'veen de inhaalwedstrijd was)dan heeft Ajax met 15 punten NOG STEEDS de meeste punten behaald.
Beter opletten Tong, de crisis was er al voordat er 2 x werd verlorenquote:Op maandag 1 maart 2004 14:58 schreef tong80 het volgende:
2 keer achter elkaar verliezen en het heet een crisis. Dan is elke club in de eredivisie in een diepe crisis.
Er werd gewonnen met middelmatig voetbal. Zo worden wel meer ploegen kampioen.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Beter opletten Tong, de crisis was er al voordat er 2 x werd verloren
Ja maar de crisis zit hem daar ook niet in. De crisis zit in de onderlinge verhoudingen tussen bepaalde spelers en tussen spelers en trainer - in een crisis kun je best nog winnen. Als je in een crisis verliest, wordt het meestal wel moeilijker om de onvrede en schermutselingen binnenskamers te houden.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:02 schreef tong80 het volgende:
Er werd gewonnen met middelmatig voetbal. Zo worden wel meer ploegen kampioen.
Crisis ? What crisis ?
Tussen welke spelers ? En doel je op vd Vaart en Koeman. Dat is al opgehelderd.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar de crisis zit hem daar ook niet in. De crisis zit in de onderlinge verhoudingen tussen bepaalde spelers en tussen spelers en trainer - in een crisis kun je best nog winnen. Als je in een crisis verliest, wordt het meestal wel moeilijker om de onvrede en schermutselingen binnenskamers te houden.
Tussen diverse kampen. Er is gewoon veel hommeles en onvrede.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:06 schreef tong80 het volgende:
Tussen welke spelers ?
Dat geleuft gij?quote:En doel je op vd Vaart en Koeman. Dat is al opgehelderd.
Welke kampen. En wat is je bron ?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen diverse kampen. Er is gewoon veel hommeles en onvrede.
Zo is psv tot nu toe bijna ieder jaar kampioen gewordenquote:Op maandag 1 maart 2004 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er werd gewonnen met middelmatig voetbal. Zo worden wel meer ploegen kampioen.
Wees er maar trots op, psv zakt ook af naar bedenkelijk niveau.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nee, ik zeg eerder dat PSV toch beter speelde dan Ajax dit weekend
Klopt omdat we zo'n sterke bank hebben worden we waarschijnlijk kampioen.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Dan niet Tong. Die wisselspelers zijn wel de bepalende figuren bij Ajax.
quote:Op maandag 1 maart 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als er iemand een hond is dan ben jij het wel want je blaft samen met Speed een oorverdovend en nogal sneu concertje in het rond.
Wij hebben jullie niet aangemoedigd om steeds te roepen dat Ajax met gemak kampioen wordt en steeds te roepen dat jullie zo goed zijn en de allerbeste. De meeste anderen zijn gewoon realistisch over de prestaties van hun club en hebben dat ubergeschreeuw niet nodig. Je roept het dus over je zelf af, wil ik maar zeggen. Ajax gaat gewoon hartstikke slecht maar je blijft maar roepen dat het allemaal best okay is. Zou je zelf ook om lachen als je in mijn schoenen stond. Doe dat nou niet, je hebt het niet nodig, het is niet erg dat het wat minder gaat.
Wie maakt er ruzie ? Maakte Sonck maar eens ruzie ipv achter z'n tegenstander aan te rennen.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:28 schreef SCH het volgende:
Een ruziemakende en egoistische ook niet.
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
Dat komt omdat (de meeste) PSV-ers dat meteen toegeven. Dan is een corrigerende tik niet nodig
PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houdenquote:Op maandag 1 maart 2004 15:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
Ach, ik baseer me liever op feiten dan op zelf opgeklopte geruchtjes.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houden![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koeman is opgestapt als trainer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCH had gelijk. Dikke crisis bij Ajax!
Sorry.....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik checkte toch even teletext...
Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:25 schreef Suijk het volgende:
Laten we het ipv crisis gewoon dip noemen.
Ik heb iedere Ajacied hier al zien toegeven dat het gewoon slecht gaat. Dat kun je ook niet ontkennen natuurlijk. Om dan maar meteen allerlei dingen erbij te halen waar wij niets vanaf kunnen weten (zit jij in de kleedkamer?) is een beetje onzinnig.
Er zijn veel jonge spelers die de gebruikelijke terugslag krijgen, dragende spelers die even niet zoveel dragen en dat merk je. Niets vreemds aan. Koeman had wel gelijk toen hij zei dat de creativiteit gewoon ontbrak. De mogelijkheid om die briljante pass te geven, de schijnbeweging om meteen 3 man op het verkeerde been te zetten. Mijns inziens is dit bij jonge spelers gewoon een kwestie van zelfvertrouwen, ze lijken nu af en toe bang om dit uit te voeren en verzanden in oeverloos gebrei en risicoloos rondspelen. Het feit dat we al 2 wedstrijden geen enkel doelpunt zelf hebben gemaakt geeft dit wel aan.
Oplossing: veel en lekker trainen, vooral dat laatste is belangrijk. Krijg het zelfvertrouwen terug dat je de beste bent (want dat zijn ze wel natuurlijk)
Volgens mij heette die Fido Didoquote:Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:37 schreef aldostuta het volgende:
SCH wordt een beetje te serieus genomen heb ik het idee.............
Laat lekker lallen
Dat is waar, maar om nou zo'n onzin discussie te voeren als nu, met iemand die toch niet zijn ongelijk zal toegeven is redelijk zinloos imhoquote:Op maandag 1 maart 2004 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.
We mogen nooit zoals PSV worden.
Jij mag hopen wat je wil.....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.
SCH is de pers?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
De pers is weer tegen Ajax.... Tsjonge jonge
Wat was er dan toch met ons land gebeurd. Hel en verdoemenis!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Het he-le-maal met Speed eens is
Als Ajax er toch niet had geweest...
Dan hadden we maar een kwart van het aantal Europese prijzen gewonnenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat was er dan toch met ons land gebeurd. Hel en verdoemenis!
Inderdaad, jammer zeg. Waarschijnlijk was DWS dan een wereldclub geweest, of Buitenveldert.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hadden we maar een kwart van het aantal Europese prijzen gewonnen
Kampioen van de armoede kan ik me nog iets bij voorstellen, dat was PSV verleden jaar ook. Er wordt dit jaar door vrijwel geen enkel team sprankelend gespeeld. Maar je wordt nooit lucky kampioenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:42 schreef Speed1971 het volgende:
Maar ik weet nu al hoe de commentaren strax zijn als het weer loopt bij Ajax.......dan klinkt het weer vanuit alle windstreken....Lucky Ajax dit en Lucky Ajax dat. Of kampioen van de armoede.
Die spanning is er nu ook niet. Zolang PSV niet profiteert van de misstappen van ajax blijft het verschil 6 punten. Als jullie een wedstrijdje verliezen en wij winnen er een, is het verschil nog steeds 3 punten.quote:Het is gewoon even balen dat Ajax in een dip zit. Maar wees blij....als Ajax wel de afgelopen twee wedstrijden had gewonnen was het gat 12 punten en met zo`n 11 wedstrijden te gaan was het dan beslist en dan liep iedereen weer te janken dat er geen spanning is.
Hier net boven:quote:Op maandag 1 maart 2004 15:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
quote:Op maandag 1 maart 2004 10:51 schreef ErikT het volgende:
PSV zit ook in een gigantische vormcrisis. Het spel lijkt het hele (kalender)jaar nog nergens naar.
PSV en Ajax (en Feyenoord) verspeelden vorig jaar aanmerkelijk minder punten dan dit jaar (okee, toen PSV 10 punten voorsprong had gepakt werden ze nonchalant, maar so what?) Ik ben het dus niet met je eens.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede kan ik me nog iets bij voorstellen, dat was PSV verleden jaar ook. Er wordt dit jaar door vrijwel geen enkel team sprankelend gespeeld. Maar je wordt nooit lucky kampioen
quote:Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Iedereen is boos op Trabelsi. Bijna iedereen is boos op vd Vaart - vd Vaart is boos op Koeman - Koeman is boos op vd Vaart - Sneijder is bang voor Koeman - Zlatan is een eilandje op zich, ga zo maar even door. Overal is altijd wel wat aan de hand, maar bij Ajax nu net even iets meer. Dat heet crisis - geen probleem als ie niet tot een uitbarsting (en daarmee naar buiten) komt.
Kortom: De Ridder is de enige die een beetje gelukkig rondloopt
Bron: het circuit.
Nee tuurlijk joh, het gaat geweldig - ze vreten uit elkaars bek en zijn allemaal dol op elkaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sorry.....
Maar ik ga voortaan maar zo reageren als SCH weer over een crisis bij Ajax loopt te oreren.
Lul toch niet man, het is zo helder als wat. Als het over een andere club was gegaan, had je instemmend en begrijpend geknikt. Maar het is Ajax - daar is immers nooit wat aan de hand.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Dit is de vaagste shit die ik sinds tijden gehoord heb, sorry. Zullen we maar afspreken dat jij niks meer over Ajax zegt en dat ik dan zwijg over Foppe? My God...
Jij lacht te vroeg.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
wie het laatst lacht, lacht het best![]()
![]()
![]()
Neu, ik lach niet. Het doet me niet veel, maar van dat gezever word ik wel een beetje moe. Vakantietje misschien?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij lacht te vroeg.
* Bluezz wegrent uit topic*quote:Jullie kunnen wel gemakkelijk SCH zitten af te zeiken maar wat hebben jullie nou helemaal zelf gepresteerd in het leven? SCH gaat tenminste op onderzoek uit
Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Lul toch niet man, het is zo helder als wat. Als het over een andere club was gegaan, had je instemmend en begrijpend geknikt. Maar het is Ajax - daar is immers nooit wat aan de hand.
Er is niks vaags aan, je lult maar wat je wilt over Foppe, wie het laatst lacht, lacht het best![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik het dan niet de moeite waard vinden? Ik vind de psychologische processen binnen het voetbal altijd interessant.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.
Dat gezeur op Koeman de laatste tijd...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Hij heeft wel een probleem. Hij moet ergens beginnen met het spelen van 4-3-3 . Of je gaat voor het resultaat of je zet er een team in die in de toekomst voor het resultaat zorgt.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Explain pleasequote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef Chadi het volgende:
sorry vind grygera en escude hele slechte verdedigers maar goede aankopen.
Nou ze zijn slecht maar op het moment dat ze aangetrokken werden had ajax gewoon niet beter en nu nog steeds niet volgens mij want anders waren ze van de hand gedaan. Ze zijn daarom goede aankopen maar het zijn bagger spelers als je met hun internationaal wat wil bereiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Explain please
Slechte spelers kunnen volgens mij geen goede aankopen zijn...
Ik vind boschaart een klasse beter dan Escude hoor. Als je ziet wat voor meters hij aflegt bij utrecht op het middenveld denk ik niet dat Escude daar tegenop kan. Maar onthoud dit en let maar op hoe goed hij het gaat doen met Feyenoord volgend jaar als Ajax niet snel gaat onderhandelen. Bosschaart doet heel veel vuil werk voor andere middenvelders en kan een enorm stuk belopen. Dat zie je Escude niet doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:15 schreef twi het volgende:
Ga toch wegBosschaart speelt niet op de positie van Escude, en is bovendien ook zeker geen grote verbetering ten opzichte van de huidige Escude. Ik heb zelf nog het volste vertrouwen dat Escude nog gaat laten zien waarom 'ie gehaald is, mensen zijn zo goed in het afschrijven van spelers na een paar maanden...
Het zou niet mis staan als er iemand op kan komen centraal en dat veld oversteken. Ten tweede hij staat daar niet als centrale verdediger maar iets ervoor. Gallasek positie. Ik denk ook dat hij bij Feyenoord die rol gaat vervullen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:31 schreef twi het volgende:
Als centrale verdediger moet je geen meters maken. Bovendien zie ik Bosschaart ook genoeg steken laten vallen in wat ik van 'm heb gezien.
Goh spuit elf geeft ook weer een straaltje modder.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:22 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog rellen vandaag?
Oeps, de Jomanda van Ajax is weer binnenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:35 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Goh spuit elf geeft ook weer een straaltje modder.
ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik zou er een beetje minder van nemen voortaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
Hey heren Ajacieden, voelen jullie de hete adem van Feyenoord al in jullie nek?
Dat stonk er dus zo aan het begin van de competitiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
dan moeten ze wel heel erg hard kunnen blazen in Rotterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt me toch wel het schoolvoorbeeld van een crisis.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
Lasse Qvist komt niet naar Amsterdam.
Zou die ook hebben gehoord van de gigantische crisis in Amsterdam?
Ach, jullie hebben toch geen behoefte aan een goede spits.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel het schoolvoorbeeld van een crisis.
Hoe zit het eigenlijk met Vincent Kompany? Er waren toch geruchten dat Ajax hem wou hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
misschien kunnen ze hem ruilen voor Van Damme, Anderlecht was wel in hem geinterresseerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:59 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Vincent Kompany? Er waren toch geruchten dat Ajax hem wou hebben.
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
Dat is betrekkelijk. Hofland en van Bommel waren net als Robben toch een beetje boeren en het klimaat in A'dam is minder familiair. Het hangt van het type speler af.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...
zolang wij onze eigen talenten nog hebben is het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...
Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Dat is betrekkelijk. Hofland en van Bommel waren net als Robben toch een beetje boeren en het klimaat in A'dam is minder familiair. Het hangt van het type speler af.
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Ajax garandeert geen basisplaatsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar keer op keer wordt Ajax afgetroefd, iets wat andersom eigenlijk niet gebeurt. Ajax was ook geïnteresseerd in Ronaldo en Qvist en wederom kiezen ze voor Eindhoven. PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.
Wat ik vooral leuk vind is dat de situatie in Eindhoven weer relatief rustig is. In Amsterdam moet het nog losbarsten met het vertrek van Trabelsi en het mogelijke vertrek van Ibrahimovic en VdV
Vergeet de belangrijkste gegadigde voor een transfer niet:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.
Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef baziz het volgende:
Ramzi koos destijds ook voor PSV en niet om samen met Thomas en Cotje naar Ajax te gaan.
Ronaldo trouwens ook maar dat kwam door Romario.
Speelt volgens mij al langer dat talenten liever naar PSV gaan.
Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:30 schreef twi het volgende:
Inderdaad, wat zou er zijn gebeurd als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi, Pienaar en Chivu voor Ajax hadden gekozen. Die hadden dan toch nooit zo zijn doorgebroken!
Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nadruk op relatief.... Er zijn nog Hofland, Bouma, van Bommel en Kezman.
Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen? Persoonlijk zie ik Pienaar niet vertrekken voor een hoop geld, wanneer hij al vertrekt. Trabelsi gaat relatief voor weinig geld kwijt waarschijnlijk inderdaad, maar de manier hoe ik 'm er de laatste paar weken over heb horen praten zijn weer bemoedigend na alle eerdere berichten van hem en zijn zaakwaarnemer. Beiden water bij de wijn, een acceptabele transfersom en een mooie club voor Trabelsi. Wellicht zelfs ook Chelseaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Trabelsi loopt voor een appel en een half ei weg, Pienaar moet eerst nog maar eens terugkeren op niveau. Ibrahimovic laat nu eindelijk eens zien dat hij kan voetballen, maar die zal niet voor 20 miljoen of meer vertrekken. Maxwell en Chivu vind ik idd goede voorbeelden van talenten die zijn doorgebroken en een goede transfersom kunnen opleveren.
Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Mochten ze verkocht worden kan het overgrote deel van de ontvangen transfergelden direct geïnvesteerd worden. Van Bommel en Kezman zie ik wel vertrekken, Bouma echter niet. Hij is nu een belangrijke speler bij PSV en moet daar eerst goed doorgroeien. Hofland zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, maar daar is al een vervanger voor aangetrokken.
Over Kezman maak ik me geen zorgen, PSV koopt altijd een veelscorende spits. Van Bommel wordt de eerste jaren waarschijnlijk vervangen door Cocu, met De Jong achter de hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Alleen: wie moet vB en Kez vervangen? Dan zit je straks met mister breed, Johann Vogel.
Alleen bij Ibrahimovic zaten er meerdere clubs van naam achter hem aan, de rest is bijzonder goed gescout. Ik vraag me af of een Trabelsi naar Ajax gekomen zou zijn als er een andere club was gekomen die meer geld geboden had. Daar zit toch wel een wereld van verschil. Vogel, Vonlanthen, Romario, Ronaldo, Kezman, Van Bommel, Hofland, Qvist en Robben kozen allemaal voor PSV, terwijl er vaak ook rijke buitenlandse clubs voor hen in de rij stonden. Dat ze achteraf niet allemaal geslaagd zijn is niet relevant. Het gaat erom dat men gewoon liever naar PSV gaat dan naar Ajaxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:
Het ging er toch om of talenten naar Ajax wilde komen, niet om hun transferbedragen?
Ja, in jouw wereld misschien. In de echte wereld is het zo dat de meeste buitenlandse spelers / talenten psv niet eens kennen, maar Ajax veel vaker wel. Ronaldo koos voor psv, vooral ook vanwege een lobby van Philips, dat erg bekend is in Brazilië, bovendien had Ajax toen ene Patrick Kluivert in het tweede lopen, ook geen slechte speler dacht ik (alleen jammer van dat Bosman-arrest toenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
PSV heeft in het buitenland een betere naam als het gaat om doorgroeien van jonge spelers, Ajax staat bekend om z'n eigen opleiding.
Waar geef ik aan dat het rommelt en er een crisis isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef keeper het volgende:
En ik word ook een beetje moe van de gezeur over gerommel bij Ajax. Het enige gerommel wat ik hoor komt uit de pennetjes van onze huisrelnichten, SCH en T_M67. Het werkt, want ik reageer er (weer) op, maar ik word er zo moe van.
okey dat zijn de 3 keer dat het goed is gegaan. de rest die gekocht is, hebben ze uitgeleend of weer verkocht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze komen toch liever naar het "gemoedelijke" Eindhoven. Da's alleen maar leuk voor ons en minder leuk voor jullie. Of waren er in Amsterdam juichgeluiden te horen toen men Hofland, Van Bommel of Robben niet kreeg
Wees reel man top club?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:59 schreef bergkampf het volgende:
Nou van Bommel raken ze wel kwijt en ook Kezman raken ze wel kwijt omdattie zelf graag weg wil, ik denk dat die topclub voor Kezman wel komt mits hij binnekort zijn vorm weer weet op te pakken en niet zo staat te stuntelen als de laatste tijd.
We hebben het liever over andere zaken dan Ajax hier voorlopig Speed, want we willen niet dat de hele wereld weet van die enorme crisis die er op het moment bij Ajax heerstquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:05 schreef Speed1971 het volgende:
Is dit het PSV topic
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben het liever over andere zaken dan Ajax hier voorlopig Speed, want we willen niet dat de hele wereld weet van die enorme crisis die er op het moment bij Ajax heerst
Feyenoordquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wees reel man top club?Welke top club dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Ze komen liever naar het gemoedelijke Eindhoven? Laat me nou niet lachen. PSV staat ook in Europa inmiddels bekend om zijn CL optredens. Steeds meer voetballers laten liever Eindhoven links liggen omdat de kans daar veel te klein is om op een hoog podium te acteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze komen toch liever naar het "gemoedelijke" Eindhoven. Da's alleen maar leuk voor ons en minder leuk voor jullie. Of waren er in Amsterdam juichgeluiden te horen toen men Hofland, Van Bommel of Robben niet kreeg
Ajaxskiquote:3/3/2004 - Daily Express: "Chelsea wil Trabelsi halen en Kompany en Alcides stallen"
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens de Britse boulevardkrant Daily Express wil Chelsea na een uitgebreide deal met PSV nu ook een duel met Ajax. In een poging Trabelsi naar Chelsea te halen zou de ploeg in ruil onder andere de 17-jarige centrale verdediger van Anderlecht Kompany en de Braziliaan Alcides van Corinthians willen strikken en vervolgens tijdelijk bij Ajax stallen. Ajax wordt al langer met het tweetal in verband gebracht. Chelsea heeft ook interesse voor het tweetal maar zou in ieder geval voor Alcides geen werkvergunning kunnen krijgen. Indien het bericht in de boulevardkrant dit op waarheid berust zou het vergelijkbaar zijn aan de deal met Alex bij PSV.
Een ander boulevardblad The Dail Star meldt dat Chelsea 15 miljoen pond zou hebben geboden voor Kompany.
Boulevardbladen he.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ajaxski
PSV speelt ook CL? Dat Ajax af en toe een ronde of 2 verder komt is een ander verhaal...quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ze komen liever naar het gemoedelijke Eindhoven? Laat me nou niet lachen. PSV staat ook in Europa inmiddels bekend om zijn CL optredens. Steeds meer voetballers laten liever Eindhoven links liggen omdat de kans daar veel te klein is om op een hoog podium te acteren.
Voor jou is het misschien een ander verhaal.......voor de spelers die naar een bepaalde club kunnen of willen zijn dat wel degelijk feiten die meespelen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PSV speelt ook CL? Dat Ajax af en toe een ronde of 2 verder komt is een ander verhaal...
Inderdaad dan krijgen we minstens 25 voor Trabelsi voor 10 mogen ze hem ook hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef keeper het volgende:
15 miljoen pond voor Kompany.
Die gasten kopen daar echt alles wat en los en vast zit voor debiele bedragen. Verkoop Trabelsi maar lekker aan Chelsea, wij hebben Nigel de Jong nog en als ze voor Robben 18 miljoen betalen, zullen we voor Trabelsi minstens net zo veel krijgen.
Lees het artikel nou maar gewoon........quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is dat met Nigel De Jong in de nieuwe VI?
"Nigel de Jong voelt zich misbruikt"
hij gaat toch niet rellen he
Tony doet dat niet zo hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef keeper het volgende:
En ik word ook een beetje moe van de gezeur over gerommel bij Ajax. Het enige gerommel wat ik hoor komt uit de pennetjes van onze huisrelnichten, SCH en T_M67. Het werkt, want ik reageer er (weer) op, maar ik word er zo moe van.
Goed zo!quote:Zlatan weg zou klote zijn, maar wie weet hoe Ryan Babel (of: RYAN BABEL, voor mm.) zich ontwikkelt?
Men weet ook dat PSV een goede opstap is voor je toekomst. Cocu, Zenden, Romario, Ronaldo, Robben, RvN, Numan, Vampetta, Kolkka, Bruggink, Popescu en vele anderen zijn toch niet verkeerd terecht gekomen. De één is succesvoller dan de ander, maar feit is dat ze allemaal elders een vet contract getekend hebben, omdat ze bij PSV door konden groeienquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:53 schreef Speed1971 het volgende:
Ze komen liever naar het gemoedelijke Eindhoven? Laat me nou niet lachen. PSV staat ook in Europa inmiddels bekend om zijn CL optredens.
Yup, Vonlanthen, Qvist en Alex konden echt alleen maar voor PSV kiezenquote:Steeds meer voetballers laten liever Eindhoven links liggen omdat de kans daar veel te klein is om op een hoog podium te acteren.
Deze lichting jeugdspelers is idd goed, maar de vorige lichting was dramatisch. Splinter en Hosé lijken nog de meest succesvolle spelers te zijn. Onder Olsen werd er ook massaal gekocht omdat er geen goede jeugd was...quote:Ook is het gelukkig zo dat Ajax niet afhankelijk is van wie er naar Amsterdam toe willen komen. Ze komen wel naar Ajax als ze jong zijn. Sneijder is daar een mooi voorbeeld van. Hij komt uit Utrecht. Zijn vader zag het niet zo zitten om hem (Sneijder) bij de plaatselijke FC oner te brengen omdat daar niet de beste jeugdopleiding van Nederland is. Het werd dus Ajax. En zo zijn er nog ontelbare andere voorbeelden.
Maar dat ze liever naar Eindhoven komen was misschien een paar jaar geleden zo.
als ik een VI had dan zou ik het wel lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Lees het artikel nou maar gewoon........
dank uquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:57 schreef ChAoZ het volgende:
hij voelt zich misbruikt door mensen die kaartjes etc van hem verwachten.
En dat zonder VI
Zeker een hele flauwe.........quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dank u
wel een hele flauw tekst trouwens om op de cover te zetten![]()
kaartjes?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:57 schreef ChAoZ het volgende:
hij voelt zich misbruikt door mensen die kaartjes etc van hem verwachten.
En dat zonder VI
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Men weet ook dat PSV een goede opstap is voor je toekomst. Cocu, Zenden, Romario, Ronaldo, Robben, RvN, Numan, Vampetta, Kolkka, Bruggink, Popescu en vele anderen zijn toch niet verkeerd terecht gekomen. De één is succesvoller dan de ander, maar feit is dat ze allemaal elders een vet contract getekend hebben, omdat ze bij PSV door konden groeien
[..]
Yup, Vonlanthen, Qvist en Alex konden echt alleen maar voor PSV kiezen
[..]
Deze lichting jeugdspelers is idd goed, maar de vorige lichting was dramatisch. Splinter en Hosé lijken nog de meest succesvolle spelers te zijn. Onder Olsen werd er ook massaal gekocht omdat er geen goede jeugd was...
30.......okay kom maar met een lijst waar 30 spelers op staan.........quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.
Ik heb bewust namen genoemd die op z'n minst bij Panathinaikos terecht gekomen zijn. 30 is wel heel erg veel...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:38 schreef Chadi het volgende:
Dat zijn er als je dat met Ajax vergelijkt bar weinig. Sinds 95 zijn er op zijn minst 30 Spelers vanaf Ajax verhuist naar een top club.
Mido moet zich schikken naar Ajax al vind ikhem op sommige punten wel gelijk hebben. Handtekeningen uitdelen enzo jezus je bent voetballer geen popster.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Zlatan heeft wel de meeste dreiging ja. Zonder hem vind ik Ajax stootkracht missen. Ik mis Mido.
Ik heb hem weer was die gast die we geleend hadden van Feyenoord.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:02 schreef jimjim1983 het volgende:
was dat niet Oulida?
Idd! Heb jij ook al zo'n hekel aan stemmingmakerij?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Gaat het verhaal van De Jong echt daarover?
Tjeez, wat een stemmingmakerij. Ik zag het staan en dacht dat op zijn minst dat ie onder de douche door Zlatan was genomen.
jaja jij zocht zeker naar foto'squote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Gaat het verhaal van De Jong echt daarover?
Tjeez, wat een stemmingmakerij. Ik zag het staan en dacht dat op zijn minst dat ie onder de douche door Zlatan was genomen.
was dat niet die Albino?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem weer was die gast die we geleend hadden van Feyenoord.Arnold scholten.
Baaaaaaaaaaaaaaaaah zeg. Of van die mensen die geruchten verspreidenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd! Heb jij ook al zo'n hekel aan stemmingmakerij?
pffff en die ze verzinnen dan!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaah zeg. Of van die mensen die geruchten verspreiden![]()
![]()
Istanbulspor, Padova, Sevilla, Vitesse, Real Zaragoza, Benfica...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:47 schreef Chadi het volgende:
John van de Brom
Michel Kreek
Tarik Oulida
(Martijn Reuser)
Nordin Wooter
Dani
voor straf opsluiten in een arenaquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
pffff en die ze verzinnen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |