Aan de andere kant zijn er helaas ook genoeg bootlegs die om te huilen zo slecht zijn, audience-recordings met meer ruis en geluid van het publiek dan muziek, en verkeerde info op de hoes.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:08 schreef Baba-O-Riley het volgende:
ach, er zijn zoveel goeie bootlegs, met live concerten die de officiele live-albums omver blazen, en met demo's en outtakes die 10 x beter zijn dan de uiteindelijk uitgebrachte albumtracks.
Is daar een bootlegje van?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:19 schreef Mark het volgende:
Exodus - Dynamo Open Air 1988. Ik heb de opnames van Vara's Vuurwerk, maar zou een moord doen voor de video-opnames, die (volgens mij) ook gemaakt zijn.
Trouwens, het concert van A Perfect Circle in 013 (30 januari j.l.) mocht er ook wezen!
Wow vet die zou ik eik ook moeten hebbenquote:Op zondag 29 februari 2004 16:56 schreef Murray het volgende:
zwaar mooie lijst
Wordt lastig, maar ik houd me aanbevolen als hij opduikt!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:43 schreef Random_hero het volgende:
[..]
Is daar een bootlegje van?
Is dat niet een van de keren dat Anthony Kiedis zo vals als wat Under The Bridge ten gehore brengt? Echt allejezus slecht...quote:Op zondag 29 februari 2004 21:07 schreef bouwvakker666 het volgende:
Ik heb de Red Hot Chilli Peppers live op Woodstock 99, leuke hiervan is dat je op een gegeven moment hoort dat er een brandweer wagen er aan komt maar dat de Peppers gewoon doorspelen.
Gezien de rest van hun live opnames krijg je bijna het idee dat dit later in de studio over gedubbed is. Als dat niet het geval is is het wel heel erg goed.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:27 schreef Elusive het volgende:
mijn top 3
#3 RHCP - live at slane castle (ook op DVD en ook erg goed!)
gelukkig komen overdubs haast niet voor op live platenquote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef ullie het volgende:
[..]
Gezien de rest van hun live opnames krijg je bijna het idee dat dit later in de studio over gedubbed is. Als dat niet het geval is is het wel heel erg goed.
Ja, die heb ik ook allemaal. Erg fijn materiaal. Daarnaast die drie van New Jersey 1981, de Steel Wheels-repetities, en de Voodoo Lounge Sessions (in totaal iets van 4 x 2 CD's) zijn ook super.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:47 schreef RankO het volgende:
Een aantal Rolling Stones klassiekers op een rijtje:
*lijst*
Inderdaad.quote:Bootlegs van de Who zijn over het algemeen ook heel erg goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |