Vooral als hij bier gaat zitten zuipen in beeld terwijl jij met zijn dochter zit te webcammen, en je hebt zelf geen bierquote:Op zondag 29 februari 2004 15:18 schreef Howlin_Mad het volgende:
Heb een keer vader van een vriendin gehad, had ik op een gegeven moment wel door maar is soms best vervelend
hoezo? zat ie dan te faken dat ie zn dochter was oidquote:Heb een keer vader van een vriendin gehad, had ik op een gegeven moment wel door maar is soms best vervelend
Dat heb ik ook gehad. Zat met een maat te chatten over mn vriendin, bleek het zn moeder te zijnquote:Op zondag 29 februari 2004 16:49 schreef Luuksor het volgende:
Deze computer is beveiligd met een wachtwoord, net als mn MSN.. en mensen merken et meteen als ik het zelf nie ben.. Maar heb idd weleens dat ik een heel gesprek begin met iemand en dat ik er achter kom dat ik net mn verhalen over dat lekkere wijf van gister aan de moeder van een vriend vertelde.. dat soort zooi..
Dus die heb je toen ook maar gepakt?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:15 schreef Pred het volgende:
Haha! Schamen! Ik heb het 1 keer gehad! Gelukkig was die moeder een beetje hetzelfde als haar dochter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |