abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17423895
Weet iermand een goeie platenzaak in de omgeving van Arnhem? Waar je lp's kunt kopen zoals tiestio enzo om te mixen. Of als iemand een nederlandse website weet waar je goedkoop lp's kunt bestellen dan wil ik dat graag horen alvast bedankt
pi_17423931
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_17471823
als je van de v&d kant richting bijenkorf loopt, dan daar links achter de bijenkorf. Geloof dat die straat/plein het Eiland heet en zitten allemaal muziekdingen..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:40:12 #5
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_17472434
de waaghals is precies wat je zoekt
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_17485881
Irwandeman bedankt zijn goeie platen voor een lage prijs echt bedankt!!!!
Maar denk dat ik beter gewoon naar arnhem kan gaan daar kan ik ze dan ook luisteren want sommige ken ik niet. Maar staan op alle platen maar 1 nummer of nog een paar remixen ofzo of staat er een heel album op? Alvast bedankt

[ Bericht 58% gewijzigd door SupahFunk op 03-03-2004 19:29:07 ]
pi_17486550
Oooowja Naamah eiland is wel een muziek zaak maar verkoopt alleen dj appratuur geen vinyl's(platen) wel bedankt mischien kan die site ook nog wel handig zijn.
pi_18229483
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:14 schreef SupahFunk het volgende:
Irwandeman bedankt zijn goeie platen voor een lage prijs echt bedankt!!!!
Maar denk dat ik beter gewoon naar arnhem kan gaan daar kan ik ze dan ook luisteren want sommige ken ik niet. Maar staan op alle platen maar 1 nummer of nog een paar remixen ofzo of staat er een heel album op? Alvast bedankt
graag gedaa, ben zelf vaste klant van recess
je kan de platen ook online luisteren, dan moet je alleen ff Realplayer hebben, dan kan je zo goed als elke plaat beluisteren.. verder staat er ook bij de info per plaat hoeveel en welke tracks er op staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')