Joop ! Dat oude paarse luchie, wekt alle sexhormonen op !quote:Op zondag 29 februari 2004 09:15 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek echt een geurtje waar de dames van gaan soppen.. zeg maar..
quote:
http://www.alaparfumerie.nl/quote:Op zondag 29 februari 2004 09:00 schreef Omkron het volgende:
Wil binnenkort weer eens een geurtje gaan kopen.. maar wat.. en hoeveel kost een geraffineerd geurtje?
Ja alleen ruikt elke boerenlul zoquote:Op zondag 29 februari 2004 09:04 schreef DarkElf het volgende:
JP Gaultier blijft zalig voor mannen![]()
Pff, kan ik niet uitleggen, ik kom iig niet verder dan "zoet", ga maar es ruiken in de winkel.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
die acqua di gio, wat is dat voor een geurtje?
Prijs valt best mee.. http://www.alaparfumerie.(...)_Calvin_Kleinzo.htmlquote:Op zondag 29 februari 2004 13:16 schreef Nathalytje het volgende:
Be van Calvin Klein is volgens mij best prijzig maar wel heerlijk voor een man![]()
![]()
die zou ik ( als meisjequote:
In dat geval JP Gaultier le malequote:Op zondag 29 februari 2004 09:15 schreef Omkron het volgende:
iddquote:Op zondag 29 februari 2004 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In dat geval JP Gaultier le male
als je wilt dat vrouwen letterlijk voor je (neer)vallen wel jah!quote:
Axe anti-hangover?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:54 schreef Omkron het volgende:
Welke moet ik als eerste gaan halen maandag..?
Heb Ik ook...quote:Op zondag 29 februari 2004 19:00 schreef schatje het volgende:
Mijn vent heeft deze momenteel:
[afbeelding]
Deze dus:quote:Op zondag 29 februari 2004 12:11 schreef MadGuy het volgende:
Hmmmm, Intuition by Estee Lauder!
Pour Monsieur, ook van Chanel, heeft ie ook soms.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb Ik ook...alleen geen platinum (vind ik teveel naar oude bos ruiken) ..
Soms gebruik ik ook Boss In Motion van Hugo Boss.
Axe is echt voor 12 jarige pubertjes.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:38 schreef JeOma het volgende:
[..]
Axe anti-hangover?
haha.. iddquote:Op maandag 1 maart 2004 08:39 schreef Cassii het volgende:
[..]
Axe is echt voor 12 jarige pubertjes.
quote:
Deze hequote:Op maandag 1 maart 2004 08:44 schreef lurf_doctor het volgende:
Hugo Boss (dat oranje kogeltje, naam ?????)
quote:Op maandag 1 maart 2004 14:27 schreef OmiNouS het volgende:
Ralph Lauren, van dat blauwe spul, is echt masterlijk (al zou het beter zijn voor in de zomer).
[afbeelding]
Ehm heb em voor 28 euro gekocht hoor..... is een gewoon luchtje je hebt vast een extra grote of je bent opgelicht.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:22 schreef Muppie het volgende:
Heel simpel: Armani White for men, kost wel 68 euro maar t s wel heerlijk volgens vele dames, tenminste zeggen ze bij me
Ik ben alweer met mijn 3e bolletje bezig nadat ik overgestapt ben van JPGaultier Le Malequote:Op maandag 1 maart 2004 15:08 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Deze he![]()
BOSS IN MOTION For Men By HUGO BOSS
[afbeelding]
Lekker is die idd... die bedoelde ik ook in mijn post!![]()
Die is ook erg lekker.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:06 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik ben alweer met mijn 3e bolletje bezig nadat ik overgestapt ben van JPGaultier Le Male
met Chloroform zul je ze wel in bed krijgenquote:Op zondag 29 februari 2004 09:15 schreef Omkron het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2004 13:32 schreef Hagedis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo is t maar net!
(alhoewel sommigen er niet tegen kunnen als ik dit opspuit, zelf vind ik het heerlijk)
Yep, dat is tegenwoordig m'n dailyquote:Op maandag 1 maart 2004 15:08 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Deze he![]()
BOSS IN MOTION For Men By HUGO BOSS
[afbeelding]
Lekker is die idd... die bedoelde ik ook in mijn post!![]()
Deze is echt lekker......lekkerste geurtje van allemaal!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:49 schreef GWD het volgende:
[..]
probeer anders mijn favo.. Jean Paul Gaultier - Le Male -
zit ook in een cool flesje
[afbeelding]
2 drukken op de knop aan allebei de kantenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel spuiten jullie eigenlijk op..?
Dus in totaal 4xquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef trance40 het volgende:
Jill Sander en Laura Biagiotti Roma.
Roma heb ik overigens ook nog niet voorbij zien gaan
[..]
2 drukken op de knop aan allebei de kanten
Die groene, van welk merk is die?? Diesel??quote:Op donderdag 15 april 2004 21:31 schreef juniz het volgende:
Gewoon in de winkels goed slijmen helpt wel maar er zal vast een snellere oplossing (iemand...??) zijn.
Ook ff een picje gemaakt:
[afbeelding]
Zitten wel wat mindere geuren bij maar H20 en Between Sheets zijn wel errugh goed.
Dat groene plantenspuitje is inderdaad van Diesel (andere groene is van Joop: What about Adam).quote:Op donderdag 15 april 2004 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Die groene, van welk merk is die?? Diesel??
heb hem ook..quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:03 schreef juniz het volgende:
[..]
Dat groene plantenspuitje is inderdaad van Diesel (andere groene is van Joop: What about Adam).
Plantenspuitje werkt trouwens goed tegen muggen maar om nou te zeggen dat ie egt lekker ruikt :S (wel apart flesje en niet een geur die iedereen heeft)
zoals je zelf zegt... standaard geurtjes die je hebtquote:Op donderdag 15 april 2004 23:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Issey Miyake heb ik nog nooit van gehoord, zal morgen eens kijken/ruiken of die lekker is...meestal is het toch wel de standaard geurtjes die ik ruik/voorbij zie komen.
Aqua di Gio
De altijd lekker ruikende Cool Water
Polo Sport van RL
En Echo heb ik ook nog
Ik heb een voordeliger adresje voor je: All She Wants (eBay-winkel). Daar krijg je de 120 ml voor zo'n 75 euro + verzending. Ik haal er ook Dunhill Edition, die in NL niet meer geimporteerd wordt. Ze hebben bijna alles. Voor chique dames is op eBay bv ook Shalimar te vinden voor zo'n 15% van de winkelprijs.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef Jackal_Omega het volgende:
het lekkerste, en waarschijnlijk ook exclusiefste geurtje dat ik heb
Creed - Himalaya. creed bestaat al honderd jaar, en elke beroemdheid gebruikt wel creed. [..]
30 ml kost 100 euro, en 75 kost 163 euro.
\quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb een voordeliger adresje voor je: All She Wants (eBay-winkel). Daar krijg je de 120 ml voor zo'n 75 euro + verzending. Ik haal er ook Dunhill Edition, die in NL niet meer geimporteerd wordt. Ze hebben bijna alles. Voor chique dames is op eBay bv ook Shalimar te vinden voor zo'n 15% van de winkelprijs.
Diesel heb ik eigenlijk alleen gekocht voor het flesje wat ik er erg cool uit vond zien (was heeeel goedkoop) en op zich is het voor in de zomer wel een aardig luchtje (als je daarna gelijk het zwembad in duikt).quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
heb hem ook..
had hem voor t eerst op rook suuuuuuperlekker enzo, kwam ik thuis vond ik hem smerig...
gelukkig had ik 15 ml flesje gekocht
deed hem altijd op als ik op stage moest in een magazijnrook ik hem weinig
hij is trouwens voor man en vrouw..
(ken ook meisjes die hem hebben iig)
en die between the sheets is idd lekker heb hem zelf ook, hij is niet in een grotere fles te krijgen dan die 50 ml of wel?
zie hem nergens groter
heb ik ook nog IETS van in 't flesje vind hem beter ruiken dan higher energyquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[afbeelding]
Higher van Dior bevalt mij nog steeds erg goed.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:33 schreef juniz het volgende:
[..]
Diesel heb ik eigenlijk alleen gekocht voor het flesje wat ik er erg cool uit vond zien (was heeeel goedkoop) en op zich is het voor in de zomer wel een aardig luchtje (als je daarna gelijk het zwembad in duikt).
*kuch* sloeber *kuch*quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:19 schreef zemmer het volgende:
haalt iemand wel eens wat bij de replica-site... wat zijn de ervaringen???
okok... rustig... je hoeft niet offensief te worden... ik vroeg alleen naar ervaringen...quote:Op maandag 19 april 2004 19:08 schreef Setambre het volgende:
[..]
*kuch* sloeber *kuch*
Was een tijd geleden nog ooit op TV geweest...
Replica = Afval wat de echte bedrijven weg gooien. Troep dus.
Gewoon halen 45 is niet duur...
Tenzij jij het wil opspuiten en dikke vlekken / huidzieke wilt oplopen...
Aan jouw de keus
Dat is wel een mega-groot prijsverschil... dat kan toch niet kloppen??? Hoe weet je dat je niet opgelicht wordt, dat ze nepspul in een echt flesje doen ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb een voordeliger adresje voor je: All She Wants (eBay-winkel). Daar krijg je de 120 ml voor zo'n 75 euro + verzending. Ik haal er ook Dunhill Edition, die in NL niet meer geimporteerd wordt. Ze hebben bijna alles. Voor chique dames is op eBay bv ook Shalimar te vinden voor zo'n 15% van de winkelprijs.
Ja... kijk naar de feedbackquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:59 schreef Doormat het volgende:
[..]
(of ben ik nou weer te achterdochtig![]()
overal hebben ze hem wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
weet iemand mischien waar ze Lacoste Pour homme verkopen, ben er nog nooit op uit geweest, kan zijn dat ze em overal hebben enzo... maar had een tester liggen en dies iig wel erg lekker!
Ze kunnen toch onmogelijk zo'n duizend parfumsoorten vervalsen, daarvoor allemaal echte nieuwe flesjes en verpakkingen zien te vinden, en die zo inpakken en sealen dat ze niet te onderscheiden zijn van de producten zoals je die hier in de winkels treft? Bovendien zouden ze dan niet zoveel goede feedback hebben, en niet ongestoord vanuit de VS kunnen werken zonder aangepakt te worden door de parfumhuizen en de fiscus. En tot slot, ze verkopen ook allerlei setjes met zeepjes, tubetjes en andere snuisterijen die de moeite en kosten van het vervalsen niet waard zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:59 schreef Doormat het volgende:
Dat is wel een mega-groot prijsverschil... dat kan toch niet kloppen??? Hoe weet je dat je niet opgelicht wordt, dat ze nepspul in een echt flesje doen ofzo?![]()
Waar is die te verkrijgen in NL?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef Jackal_Omega het volgende:
het lekkerste, en waarschijnlijk ook exclusiefste geurtje dat ik heb
Creed - Himalaya. creed bestaat al honderd jaar, en elke beroemdheid gebruikt wel creed. van JFK destijds. tot en met Beckham nu.
het geurtje hangt echt om je heen, het is niet nadrukkelijk aanwezig. je laat niet zon parfumwalm achter. heel moeilijk te beschrijven. je kunt het maar op 4 plaatsen in Nederland halen, exclusief dus. net zoals de prijs overigens. 30 ml kost 100 euro, en 75 kost 163 euro. das minder, maar als die van mij op is, haal ik gelijk nieuwe
om maar even in jouw woorden te spreken, mijn vriendin gaat hiervan soppen
Nikos ! Verreweg mijn favoriet op dit moment. Koste geloof ik ~60 euri voor 50 of 100 mlquote:Op maandag 26 april 2004 11:56 schreef Se7eN20 het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt heel veel hier op maar het is een paars flesje en heet "Nikos for Men" echt lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |