abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 februari 2004 @ 05:00:29 #1
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17420971
Zijn hier nog meer mensen die graag naar goa trance luisteren? Ik heb het een tijdje terug leren kennen en ben verslaafd aan de psychedelische sound die deze muziek met zich meebrengt. Kunnen jullie wat aansprekende goa producers noemen? Ik ken tot nu toe alleen nog Goa gil en Astral Projection
pi_17421067
uit mn hoofd Astral Projection en Infected Mushroom, dat zijn dan ook meteen de bekendsten

ik luister er graag naar op zn tijd.....maar ik ga nu slapen, morgen voeg ik misschien nog wat aardige titels toe
Nobody fucks with The Jesus
pi_17423473
Psychedelic Trance heet het tegenwoordig, zie http://www.psyshop.com en http://www.saikosounds.com

Goude oude; Cosmosis, Green Nuns of the Revolution, Pleiadians, (oude) Etnica
Nieuwe producers: Protoculture, Hux Flux, Hujaboy, Rinkadink, etc etc

overigens zijn er regelmatig feestjes zie http://www.goatrance.nl

Andere psy/goahoofden hier op FOK! zijn Dr. Daggla en Kamagurka...

[ Bericht 21% gewijzigd door Tranceptor op 29-02-2004 12:13:26 ]
pi_17423614
-edit: offtopic.-

[ Bericht 88% gewijzigd door Seborik op 29-02-2004 12:52:34 ]
  zondag 29 februari 2004 @ 14:57:06 #5
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17426383
Dank, dank Zijn er ook bepaalde titels van nummers die ik zeker moet hebben gehoord?
pi_17427984
quote:
Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
Psychedelic Trance heet het tegenwoordig, zie

Andere psy/goahoofden hier op FOK! zijn Dr. Daggla en Kamagurka...
.
Still am, always will be. .
Maar goed, denk niet dat de TO de hedendaagse Psy zou waarderen.. .
Total Eclipse, KoxBox (aka Saiko Pod), Quirk, Prana, Growling Mad Scientists (eerste album, Chaos Laboratories),.. Hedendaagse artiesten die dat soort muziek maken zijn er ook nog wel een handje vol.. Pan Psychic bijv. Ik vind het maar niets nowadays, net zoals veel oude Goa mij weinig doet.. Hoewel er natuurlijk een waslijst aan uitzonderingen zijn zoals de meeste albums die op Matsuri zijn gereleased en de eerste albums van Quirk (Matsuri) en Growling Mad Scientist (Gereleased op Hadshot geloof ik) zijn echte must have's.. En natuurlijk het eerste album van Infected Mushroom.. Nog steeds een van m'n favo albums all time. .
-
pi_17428156
quote:
Op zondag 29 februari 2004 14:57 schreef thetruth het volgende:
Dank, dank Zijn er ook bepaalde titels van nummers die ik zeker moet hebben gehoord?
Total Eclipse - Free Lemonade.. Het origineel, niet de remix.
Growling Mad Scientists - Do Android Dream of Electric Sheep en The Last Block.
Infected Mushroom - Return of the Shadows
En nog wel een zooi tracks, maar deze springen het eerst in mij op.. Vooral Free Lemonade is echt geniaal!!
-
pi_17429781
quote:
Op zondag 29 februari 2004 14:57 schreef thetruth het volgende:
GoaArchive - Mouldy Thing
Infected Mushroom - Psycho
SFX - Allah Acbar
Astral Projection - Ionized
MFG - Open Mind
Goa Syndrome - Trans-Portal

Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_17434157
MFG- When we dream
Halllucinogen- Space Pussy
Hallucinogen- Angelic Particles
Ra- To sirius( die cd )
pi_17434732
Ik luisterde naar artiesten zoals Metal Spark en Juno Reactor. Het genre kan me niet echt meer boeien eik.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 29 februari 2004 @ 22:50:24 #11
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_17434840
lijkt me dus echt eens gaaf om mee te maken zo'n goa party....alleen zijn ze hier nergens in de buurt, allemaal amsterdam en utrecht

thanks voor de titels...ik ga eens ff flink downloaden
  zondag 29 februari 2004 @ 22:53:22 #12
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_17434914
Mystica - Ahes to Ashes is trouwens ook erg
(met Pulp Fiction quote )
pi_17439531
een tijdje geleden kwam een collega helemaal vrolijk naar mij toe van moet je ff naar mijn diskman luisteren, ik heb goa-trance ontdekt!

toen nam ik de volgende dag een cd-tje mee van bonzai greatest hits (de oudere hardere bonzai) en daar zaten een aantal nummers bij die verdacht veel in de richting kwamen. het is niet hetzelfde, maar misschien ook een tip.
pi_17441666
Van de oude goatrance zijn het enkel nog maar weinig artiesten die boeien. Overigens de meeste feestjes waren in Amsterdam;nu vooral in groningen, leiden, den haag en rotterdam.

Ik vind overigens dat Hallucinogen niet mag ontbreken in de collectie van een liefhebber.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:05:42 #15
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455801
infected mushroom is cool....
was jaartje terug naar zo;n illegale feest in westelijk havengebied geweest (in de buurt van isolatorweg, amsterdam)
na 2 uurtjes kwamen de wouten al aankakkeren (ME busjes)
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:06:51 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455808
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:05 schreef Punkerdude het volgende:
infected mushroom is cool....
was jaartje terug naar zo;n illegale feest in westelijk havengebied geweest (in de buurt van isolatorweg, amsterdam)
na 2 uurtjes kwamen de wouten al aankakkeren (ME busjes)
Toch niet op de Donauweg he? !
-
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:09:15 #17
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455827
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Toch niet op de Donauweg he? !
kweenie
was bij treinrails in de buurt...vet vaag afgelegen bosjes...
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:17:09 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455879
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:09 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

kweenie
was bij treinrails in de buurt...vet vaag afgelegen bosjes...
Ow, dat Empathy-buitenfeestje! Waar Salakavala nog live zou spelen. .
Ik probeer de foto's te zoeken die ik op mn pc heb maar ik kan ze niet meer vinden.. .
Jij bedoelt dat feestje op die dag dat het super zonnig was, behoorlijk druk en er stond een heel krakkemikkig huisje..
Rare dag was dat, eerst kwam de politie.. Toen kwamen ze terug met z'n 4en.. Toen ging Vinni "ff met ze onderhandelen" en nog geen half uur later kwam de ME de boel ontruimen.. .
Wat leuk dat je daar geweest bent zeg, .
-
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:20:28 #19
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455899
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ow, dat Empathy-buitenfeestje! Waar Salakavala nog live zou spelen. .
Ik probeer de foto's te zoeken die ik op mn pc heb maar ik kan ze niet meer vinden.. .
Jij bedoelt dat feestje op die dag dat het super zonnig was, behoorlijk druk en er stond een heel krakkemikkig huisje..
Rare dag was dat, eerst kwam de politie.. Toen kwamen ze terug met z'n 4en.. Toen ging Vinni "ff met ze onderhandelen" en nog geen half uur later kwam de ME de boel ontruimen.. .
Wat leuk dat je daar geweest bent zeg, .
kweenie
ik kwam 's avonds aankakkeren
d'r was wel een hutje waar een oudere man gluhwein liep te verkopen geloof ik....
en er was d8 ik een open haardje....weet alleen dat het best lang geleden is :p
en het zou kunnen dat er eerst onderhandeld werd...
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:20:54 #20
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455902
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:20 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

kweenie
ik kwam 's avonds aankakkeren
d'r was wel een hutje waar een oudere man gluhwein liep te verkopen geloof ik....
en er was d8 ik een open haardje....weet alleen dat het best lang geleden is :p
en het zou kunnen dat er eerst onderhandeld werd...
Gevonden .
-
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:26:24 #21
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455928
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gevonden .
[afbeelding]
jah
daar was het
maar was het feestje dan ook overdag...
ik kan me alleen herinneren dat het 's avonds vrij rustig was (rond een uurtje of 12)
worden die goa trance feestjes daar vaker gehouden?
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:31:15 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455959
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:26 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

jah
daar was het
maar was het feestje dan ook overdag...
ik kan me alleen herinneren dat het 's avonds vrij rustig was (rond een uurtje of 12)
worden die goa Psy-trance feestjes daar vaker gehouden?
Hmm, dit feestje was geloof ik alleen overdag.. . Is toen rond een uur of 19:00 door de ME gestopt..
Voor zover ik weet is er 1x eerder een feest geweest, ik weet alleen niet of daar ook ME is geweest.. Lijkt me niet trouwens, over het algemeen is het namelijk niet slim om een feest te geven op een plek dat al is een keer is ontruimd door de ME, .
Te lang geleden om het nog zeker te weten, .
Er worden trouwens geen feesten meer gegeven voor zover ik weet. .
-
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:32:53 #23
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455966
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmm, dit feestje was geloof ik alleen overdag.. . Is toen rond een uur of 19:00 door de ME gestopt..
Voor zover ik weet is er 1x eerder een feest geweest, ik weet alleen niet of daar ook ME is geweest.. Lijkt me niet trouwens, over het algemeen is het namelijk niet slim om een feest te geven op een plek dat al is een keer is ontruimd door de ME, .
Te lang geleden om het nog zeker te weten, .
Er worden trouwens geen feesten meer gegeven voor zover ik weet. .
damn, dat zuigt wel...geen feesten like this anymore...was gezellige volk daaro...niet van die irritante dronken kutvolk die zich misdroegen.... en het was zeer speesjende muzik
Maja, zal wel dezelfde dag zijn geweest.
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:35:32 #24
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455978
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:32 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

damn, dat zuigt wel...geen feesten like this anymore...was gezellige volk daaro...niet van die irritante dronken kutvolk die zich misdroegen.... en het was zeer speesjende muzik
Maja, zal wel dezelfde dag zijn geweest.
In de lente en zomer zijn er weer zat buitenfeestjes op nog veel leukere locaties hoor, .
-
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:37:36 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17455989
Ow, en aangezien we in MUZ zitten (sorry Sebbo) doe ik een ontopic duit in het zakje..
De muziek die ze op dat feestje draaide geen Goatrance is maar Psy(chedelic)-Trance. .
Er is een wezenlijk verschil .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')