quote:Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
Psychedelic Trance heet het tegenwoordig, zie
Andere psy/goahoofden hier op FOK! zijn Dr. Daggla en Kamagurka...
Total Eclipse - Free Lemonade.. Het origineel, niet de remix.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:57 schreef thetruth het volgende:
Dank, dankZijn er ook bepaalde titels van nummers die ik zeker moet hebben gehoord?
GoaArchive - Mouldy Thingquote:Op zondag 29 februari 2004 14:57 schreef thetruth het volgende:
Dank, dankZijn er ook bepaalde titels van nummers die ik zeker moet hebben gehoord?
Toch niet op de Donauweg he?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:05 schreef Punkerdude het volgende:
infected mushroom is cool....
was jaartje terug naar zo;n illegale feest in westelijk havengebied geweest (in de buurt van isolatorweg, amsterdam)
na 2 uurtjes kwamen de wouten al aankakkeren (ME busjes)
kweeniequote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch niet op de Donauweg he?!
Ow, dat Empathy-buitenfeestje! Waar Salakavala nog live zou spelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:09 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
kweenie
was bij treinrails in de buurt...vet vaag afgelegen bosjes...
kweeniequote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, dat Empathy-buitenfeestje! Waar Salakavala nog live zou spelen..
Ik probeer de foto's te zoeken die ik op mn pc heb maar ik kan ze niet meer vinden...
Jij bedoelt dat feestje op die dag dat het super zonnig was, behoorlijk druk en er stond een heel krakkemikkig huisje..
Rare dag was dat, eerst kwam de politie.. Toen kwamen ze terug met z'n 4en.. Toen ging Vinni "ff met ze onderhandelen" en nog geen half uur later kwam de ME de boel ontruimen...
Wat leuk dat je daar geweest bent zeg,.
Gevondenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:20 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
kweenie
ik kwam 's avonds aankakkeren
d'r was wel een hutje waar een oudere man gluhwein liep te verkopen geloof ik....
en er was d8 ik een open haardje....weet alleen dat het best lang geleden is :p
en het zou kunnen dat er eerst onderhandeld werd...
jahquote:
Hmm, dit feestje was geloof ik alleen overdag..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:26 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
jah
daar was het
maar was het feestje dan ook overdag...
ik kan me alleen herinneren dat het 's avonds vrij rustig was (rond een uurtje of 12)
worden die goa Psy-trance feestjes daar vaker gehouden?
damn, dat zuigt wel...geen feesten like this anymore...was gezellige volk daaro...niet van die irritante dronken kutvolk die zich misdroegen.... en het was zeer speesjende muzikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, dit feestje was geloof ik alleen overdag... Is toen rond een uur of 19:00 door de ME gestopt..
Voor zover ik weet is er 1x eerder een feest geweest, ik weet alleen niet of daar ook ME is geweest.. Lijkt me niet trouwens, over het algemeen is het namelijk niet slim om een feest te geven op een plek dat al is een keer is ontruimd door de ME,.
Te lang geleden om het nog zeker te weten,.
Er worden trouwens geen feesten meer gegeven voor zover ik weet..
In de lente en zomer zijn er weer zat buitenfeestjes op nog veel leukere locaties hoor,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:32 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
damn, dat zuigt wel...geen feesten like this anymore...was gezellige volk daaro...niet van die irritante dronken kutvolk die zich misdroegen.... en het was zeer speesjende muzik![]()
Maja, zal wel dezelfde dag zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |