Topicstarter begint maar zullen we zeggen? Trouwens, niet zo'n leuke opmerking.. Homo's en lesbiennes in verband brengen met een chronische ziekte danwel afwijking.. Ben je de paus of zo?quote:Op zondag 29 februari 2004 03:34 schreef Supaaah het volgende:
.. als je die hebt anders hoef je niet te reageren.
Weten je ouders bijv hoe je er psygisch voor staat, vertel je het je klasgenoten of praat je er alleen over met zeer goede vrienden?
Onder chronische ziektes/afwijkingen versta ik dingen als besneden zijn als jongen, homo/lesbi zijn, depressie, autistisch zijn, of gewoon dingen waar je meezit en je je voor schaamt evt van tijdelijke aard...
De essentie is verkloot nuquote:Op zondag 29 februari 2004 03:47 schreef Supaaah het volgende:
Sorry hoor maar is de essentie van het topic dan niet duidelijk?![]()
Doordat jullie weer zo nodig offtopic moestenquote:Op zondag 29 februari 2004 03:48 schreef Ype het volgende:
[..]
De essentie is verkloot nu
Attribueer het maar weer aan externe factorenquote:Op zondag 29 februari 2004 03:49 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Doordat jullie weer zo nodig offtopic moesten![]()
Het bericht is een nadere toelichting op de topictitel en daar geef ik dus uitgebreider aan welke 'dingen' (zo beterquote:Op zondag 29 februari 2004 03:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Attribueer het maar weer aan externe factoren
Ach ja die kansloze replys zullen toch wel verwijderd wordenquote:Op zondag 29 februari 2004 03:56 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik stel voor om het topic niet verder te verpesten en nu ontopic verder te gaan.
Kansloos als iemand zegt dat homosexualiteit geen ziekte danwel afwijking is? Dan maar kansloosquote:Op zondag 29 februari 2004 03:56 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Het bericht is een nadere toelichting op de topictitel en daar geef ik dus uitgebreider aan welke 'dingen' (zo beter) ik bedoel... Topictitel is maar 1 regel he..
[..]
Ach ja die kansloze replys zullen toch wel verwijderd worden.
Ja best wel hoor..quote:Op zondag 29 februari 2004 03:47 schreef Supaaah het volgende:
Sorry hoor maar is de essentie van het topic dan niet duidelijk?![]()
OP is al gewijzigd bovendien heb ik een mod aan de jas getrokken om naar de topictitel te kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 04:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja best wel hoor..
En ik wil ook best wel uitwijden over wat dingen die hier op slaan ..
Maar je OP was gewoon buitengewoon *** en m.i. kwetsend ..
Oke nu weer ontopic.quote:Op zondag 29 februari 2004 03:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Kansloos als iemand zegt dat homosexualiteit geen ziekte danwel afwijking is? Dan maar kansloos
Hij heeft wel gelijk eigenlijk.... Onze lieve heer heeft mannetjes een piemeltje gegeven om in het plassertje van het vrouwtje te stoppen. En of het nu wel of niet maatschappelijk geaccepteerd wordt het is en blijft een afwijking. t staat een beetje lullig anno 2004 maar t is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 29 februari 2004 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Topicstarter begint maar zullen we zeggen? Trouwens, niet zo'n leuke opmerking.. Homo's en lesbiennes in verband brengen met een chronische ziekte danwel afwijking.. Ben je de paus of zo?
Of ben je je aan het verkneukelen daar achter je computer
Ga jij eens met een noodvaart terug naar school...quote:Op zondag 29 februari 2004 06:39 schreef Compressor het volgende:
[..]
Onze lieve heer heeft mannetjes een piemeltje gegeven om in het plassertje van het vrouwtje te stoppen.
Ik hoop echt dat je begrijpt dat er met "plassertje" iets anders word bedoeltquote:Ga jij eens met een noodvaart terug naar school...Babietjes ontwikkelen zich NIET in de blaas van vrouwen, als je dat soms denkt...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |