Ja en?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:48 schreef DarkShine het volgende:
sc Heerenveen Topic: Deel II
Heb het echt niet op die gast! Dan luister ik liever naar het commentaar van Co...
Hij verdient meer krediet dan dat tong.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Heeft ontelbare Frieze talenten laten doorstromen zoals Tieme Klompe en.....uh...en...eh....er is er vast nog wel één.
Sinds zijn commentaar na Heerenveen-Roda vorig seizoen heb ik een gruwelijke hekel aan die gast!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja en?
Ga dan posten in het Co topic
Een Foppe afscheidstopic is tegenwoordig al teveel van het goede
Waaarom dan ? Heeft ie een voetballer ooit beter gemaakt ? Heeft ie de jeugdopleiding van Heerenveen op poten gezet ?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij verdient meer krediet dan dat tong.
Leuk stukje, kan ik mee levenquote:Op zondag 29 februari 2004 00:00 schreef SCH het volgende:
Gewoon Foppe. Hartstikke leuk topic Popolon maar je moet eigenlijk niks over hem zeggen verder.
Nee man - hartstikke leuk en terecht topic. Het was een beetje overdrachtelijk bedoeld.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Leuk stukje, kan ik mee leven
Maar ik zal maar niks zeggen, gooi 'm maar dicht.
De bedoeling was goed.
Sinds toen pas?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sinds zijn commentaar na Heerenveen-Roda vorig seizoen heb ik een gruwelijke hekel aan die gast!
Ik vind het raar dat je iemand die een gemiddelde eerste divisieclub naar de Champions League heeft gebracht, en inmiddels tot een stabiele subtopper, geen goede coach neemt. Op die manier drink ik er echt niet 1 op hem.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
SCH, over Foppe worden wij het nooit eens. Laten we dat maar accepteren. We drinken er één op Foppe en we zullen zien of Heerenveen zonder hem volgend jaar instort of niet.
Foppe is een redelijke coach, maar de laatste jaren ietwat overschat. Het blijft toch vreemd dat uit de veel geroemde opleiding van Heerenveen relatief weinig spelers echt doorbreken. Bovendien is Foppe soms iets te star in zijn opvattingen. Als Heerenveen gaat instorten zonder hem, dan blijkt dat Foppe dus toch meer was dan iemand die de mannen van Riemer opstelde. In dat geval neem ik al mijn kritiek op Foppe in die zin terug.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je iemand die een gemiddelde eerste divisieclub naar de Champions League heeft gebracht, en inmiddels tot een stabiele subtopper, geen goede coach neemt. Op die manier drink ik er echt niet 1 op hem.
Waarom zou Heerenveen instorten zonder hem - is dat ineens het criterium of hij wel of geen goede coach was?
Tja, waar is die eigenlijk gebleven met die heerlijke onzin-topics????quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
Baukel
Adembenemende onderbouwing zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waardeloos trouwens dat hij bondscoach wordt bij Jong Oranje.
Maar waarom is Foppe ineens verantwoordelijk voor de doorbraken uit de jeugdopleiding. Kito is trouwens wel doorgebroken, Seip en Hooiveld ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn die al doorgebroken dan? Opvallend dat je nu net een tweeling noemt die nog niet eens is doorgebroken terwijl Foppe toch al jaren actief is bij Heerenveen.
Het hangt vaak van een trainer van het 1e elftal af of iemand doorbreekt op niet. Of hij hem opstelt, of hij hem beter maakt, etc.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom is Foppe ineens verantwoordelijk voor de doorbraken uit de jeugdopleiding. Kito is trouwens wel doorgebroken, Seip en Hooiveld ook.
Maar dat is niet interessant.
Foppe is een goede trainer, goede keuze van de KNVB. Hoeveel jaloezie westerlingen hier ook bij voelen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:22 schreef popolon het volgende:
En afscheid nemen met een overwinning, toch leuk.
Zag er leuk uit, die beelden die ze ervan uitzonden bij Studio Sport.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:54 schreef SCH het volgende:
Ridder Foppe
Hartstikke mooi om zo afscheid te nemen. Braaf zwaaien met Bavaria sjaaltjes en de sponsor heeft 16.000 t-shirts laten maken. Respect voor deze man, de nuchterheid en de humor waren ook vanmiddag weer. Persconferentie op het veld met o.a. Heinze Bakker en Frits Barend (die uitvoerig uitlegde dat zijn broer tien jaar geleden Ajax verruild heeft voor Heerenveen ---> begrijpelijke beslissing) en de gebroeders Anker die een lied voor Geke de Haan zongen.
Toch weer Europees gehaald en dat is grote klasse vind ik, en voor een groot deel de verdienste van Foppe.
Het was ook compleet super vanmiddag!quote:Op zondag 9 mei 2004 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zag er leuk uit, die beelden die ze ervan uitzonden bij Studio Sport.
Ja, dat was ikquote:Op maandag 10 mei 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zag ik gisteren SCH op Studio Sport met een sjaaltje zwaaien.
Nou zo slecht gaat het niet met Bakatti, Seip, Hooiveld, Kito, Samaras, Prager, Wolfgang etc.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Hij bemoeit zich blijkbaar goed met ze, tot ze in de eerste selectie komen.
Hij kan ontzettend leuk bankzittenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Wolfgang heeft toch nog niet gespeeld?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waardeloos trouwens dat hij bondscoach wordt bij Jong Oranje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
We zullen het zien SCH. Als Foppe zich een beetje als Foppe gedraagt, halen we het dus net niet.
Wat een gezeur zegquote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef MaxPower het volgende:
Weer een topic waar MM er lelijk naast zit.![]()
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 06:14 schreef daaaaan het volgende:
Is ie nou eerst trainer van H'veen geweest, toen gedegradeerd tot assistent-trainer en toen weer trainer geworden?![]()
Lelijk? Ik zei dat we het dan net niet zouden halen. Als De Ridder die bal niet per ongeluk op zijn kop kreeg, waren we zelfs roemloos uitgeschakeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef MaxPower het volgende:
Weer een topic waar MM er lelijk naast zit.![]()
Dus Michels was ook niet zo'n geweldige coach? Als Kieft die bal niet op z'n kop had gekregen....? Het is altijd zo gemakkelijk om vooraf kritiek te leveren, vooral wanneer iemand nog niet eerder in de absolute top gewerkt heeft.. (niet al te persoonlijk opvatten, is meer algemeen bedoeld)quote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lelijk? Ik zei dat we het dan net niet zouden halen. Als De Ridder die bal niet per ongeluk op zijn kop kreeg, waren we zelfs roemloos uitgeschakeld.![]()
Het is gewoon typisch Nederlands om altijd kritiek te leverenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dus Michels was ook niet zo'n geweldige coach? Als Kieft die bal niet op z'n kop had gekregen....? Het is altijd zo gemakkelijk om vooraf kritiek te leveren, vooral wanneer iemand nog niet eerder in de absolute top gewerkt heeft.. (niet al te persoonlijk opvatten, is meer algemeen bedoeld)
![]()
![]()
Foppe
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |