Vergetenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Die titel mocht wel anders natuurlijk![]()
Maud is heel goed. Die gaat hoog eindigenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:53 schreef Frasier het volgende:
Maud is oke
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef R_ON het volgende:
Dat nr. wat Erik zong Ruleert. Westlife - Mandy. Love it.
Barry Manilowquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een cover. Van Rod Stewart dacht ik.
Zondagmorgenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:33 schreef teig het volgende:
Heb gehoord dat er eerst een uur live show is, daarna op yorin een half uur achter de schermen, weer terug naar rtl voor de uitslag. De volgende dag schijnt er 's morgens een day after show te zijn, maar da weet ik ni zeker!
Crime Scene Investigation begint volgende week om 22.30 ipv 22.00. Dus ik in de gids kijken bij volgende week en daar staat voor Idols anderhalf uur gepland. En van 22.30 tot 23.30 Idols Backstage.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:28 schreef postinggirl het volgende:
Waar heb je het vandaan dat het volgende week anderhalf uur duurt? Ik heb daar nog niks over gehoord of gelezen (misschien heb ik wat gemist).
En weet je dan ook hoe het dit jaar zit met dat uurtje achter de schermen, wat vorig jaar steeds tussen het zingen en de uitslag in zat?
'The day after'. Wat dat precies inhoudt weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:47 schreef Glamazon het volgende:
Wat is er dan op zondagmorgen?
ik vind d'r leukquote:Op zondag 29 februari 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
Die jerney heeft toch eigenlijk ook geen enkele uitstraling.
Ja was keileuk (tegen alle verwachtingen in).quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef -moi- het volgende:
maar ik ben het vergeten op te nemen gisteren!! aargh... was het nog wat, die uitzending??
ut was wel leuk Alleen nou niet iets wat je nou echt gemist hebt.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik vind d'r leuk
maar ik ben het vergeten op te nemen gisteren!! aargh... was het nog wat, die uitzending??
En van 22:30 tot 23:30 natuurlijk nog Backstagequote:Op zondag 29 februari 2004 11:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
jeetje, dus van 21.00 tot 22.30 en dan van 23.30 tot 0.00 zeker.
wordt een lang avondje
okie, woensdag maar even de herhaling kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:20 schreef Riann het volgende:
[..]
ut was wel leuk Alleen nou niet iets wat je nou echt gemist hebt.
De jury leden hadden wat gepraat en wat herhaalde stukjes van de rest van idols
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het een beetje vreemd dat eigenlijk over iedereen wat gezegd werd door de jury, behalve over boris. Ik zag alleen zijn auditie en daarna ging het zonder commentaar gelijk door naar de volgende?
Goh wat had ik een hekel aan haar toen ze haar hitje had.nee geen uitstraling al begin ik haar wel vreemd genoeg steeds symphatieker te vindenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
Die jerney heeft toch eigenlijk ook geen enkele uitstraling.
Me too. Ik baalde daar een beetje van, want was nieuwsgierig wat ze over hem te zeggen haddenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het een beetje vreemd dat eigenlijk over iedereen wat gezegd werd door de jury, behalve over boris. Ik zag alleen zijn auditie en daarna ging het zonder commentaar gelijk door naar de volgende?
Je loopt achter, dat kan nu ook alquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tegen die tijd kun je ze vast wel op DVD omzetten ofzo.. En dat is idd leuk.
Nee ben je gek, ze proberen je op alle manieren geld uit de zak te kloppen. Na die koekjes nu ook al een cd, echt belachelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk ga ik 'm niet kopen.
Hoezo belachelijk? Je kunt toch zelf beslissen of je het wilt kopen of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee ben je gek, ze proberen je op alle manieren geld uit de zak te kloppen. Na die koekjes nu ook al een cd, echt belachelijk.
Das waar, als jij wilt genieten van die lekkere choco-biscuitjes, primaquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Je kunt toch zelf beslissen of je het wilt kopen of niet?![]()
Hadden ze geen leuker nummer uit kunnen kiezenquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef CJ het volgende:
Morgen ligt de Idols single (natuurlijk een cover) in de winkel. Wie gaat 'm halen?
"I've got the music in me"
http://media.rtl.nl/media/shows/idols2/music_in_me_refrein.wma
[afbeelding]
Ze doen het dit jaar wel wat slimmer dan vorig jaar toen ze achteraf een geflopte single uit brachten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hadden ze geen leuker nummer uit kunnen kiezen![]()
Ik had mijn geluid vrij hard staan toen ik op de link klikte, de katten vielen spontaan van de bank omdat ze zich kapot schrokken![]()
Ik ook, heel erg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden vanavond
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En nu die vervelende Andre van Duin weer..
Anders gaan we er gewoon naar toe en schoppen we d'r wegquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:48 schreef Toeps het volgende:
Owowow, Meike weg! Ik hoop het!
Bitch!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anders gaan we er gewoon naar toe en schoppen we d'r weg
Nou, ze zal best aardig zijn, dus ik moet niet zo gemeen doen![]()
JK.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:51 schreef funmaster het volgende:
Niemand is mijn favoriet eigenlijk, behalve JK, Robin en Alice, die vind ik weer wel goed
Ik geloof jequote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoor![]()
Met zingen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:03 schreef funmaster het volgende:
Hoe gaan ze eigenlijk anderhalf uur vullen?
Hij ziet er zo verwildert uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Reinout is niet leuk.
En ik denk dat ze nu de nummers helemaal gaan laten horenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met zingen..
Ja inderdaad zegquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:06 schreef Georges het volgende:
Zo daar wordt me een partij slecht gezongen zeg.
Da's Eric.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:07 schreef Georges het volgende:
Vooral die gozer met dat bruinachtige jasje en groene overhemd. Wie is dat?
Naast Eric en Robin.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:08 schreef schatje het volgende:
Die JK kan wel bij het grof vuil.
Dat is het zeker jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is wel een vrolijk nummer.
Dat is nou Boris.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:09 schreef Georges het volgende:
En wie is die langharige teckel met die semi falcet stem?
Als je hebt gereageerd bedoel je ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
Irritant dat je telekens naar de eerste pagina gaat.
Ik heb nergens last van hoor.....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
Irritant dat je telekens naar de eerste pagina gaat.
Irma, Marlies, Boris en Maud.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar wie zijn de kanshebbers?
Ok, dank u.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma, Marlies, Boris en Maud.
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:13 schreef Georges het volgende:
Was Marlies trouwens die ene die in de Actueel stond met die ranzige foto's?
Het ziet er idd niet uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:13 schreef schatje het volgende:
Wat een hork die Reinout.
Jah!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:13 schreef Georges het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:13 schreef Georges het volgende:
Ga jij ook elke keer naar de eerste pagina als je gepost hebt??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ron kan goed zingen.
Dat die door is....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:06 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat zong Eric vals zeg.
Ik niet, maar dat komt idd denk ik door je TopicAdminquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga jij ook elke keer naar de eerste pagina als je gepost hebt??
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:14 schreef schatje het volgende:
Ga jij ook elke keer naar de eerste pagina als je gepost hebt??
Inderdaad. Niet meer dan normaal..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:15 schreef Georges het volgende:
Nou niet overdrijven, Ron zingt ok niet meer dan dat.
Ja idd, is dat Positief of Nega ..?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:16 schreef Toeps het volgende:
Vaag commentaar. Ik heb er geen kippenvel van gekregen, maar ik weet zeker dat mensen thuis dat wel hebben gekregen.
Je gebruikte toch geen Mozilla hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef schatje het volgende:
Ah, opgelost. I.E. doet het wel.
Wat een drama kind ben ik ook hè??
Jij ook goedenavond in dit gezellige topicquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
goedenavond
Boris begon prima en dat I've Got The Music in Me klonk ook niet verkeerd.
Vrouwen he?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef schatje het volgende:
Wat een drama kind ben ik ook hè??
Zeg maar niets meerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je gebruikte toch geen Mozilla he
Hey ronquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
goedenavond
Ron begon prima en dat I've Got The Music in Me klonk ook niet verkeerd.
Maar geen goed uiterlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Georges het volgende:
Zit er eigenlijk iemand bij die die Kurt Nilsen kan benaderen? Die had een goede stem.
Die heeft nog steeds een goede stemquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Georges het volgende:
Zit er eigenlijk iemand bij die die Kurt Nilsen kan benaderen? Die had een goede stem.
Terwijl ik Alice steun, denk ik dat Boris deze editie van Idols wint. Hij zingt veruit het beste.. De afgelopen afleveringen tenminste.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
goedenavond
Boris begon prima en dat I've Got The Music in Me klonk ook niet verkeerd.
Neem een asproquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vrouwen he?
Oh, na Irma ga ik even op de bank zitten. Ik heb wat hoofdpijn, en dan de hele avond aan de computer zitten is niet zo'n succes.
Uh, Roel is de naamquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hey ron
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:19 schreef funmaster het volgende:
[..]
Maar geen goed uiterlijk.
Naar mijn mening nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:18 schreef Georges het volgende:
Zit er eigenlijk iemand bij die die Kurt Nilsen kan benaderen? Die had heeft een goede stem.
Inderdaad. Ron was niet speciaal. Gewoon. Dus nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:20 schreef Vamos het volgende:
Ik vond alleen Robin en Eric door de mand vallen tijdens het voorliedje
JK hoefde niet te zingen, maar de rest deed het heel behoorlijk.
Ron was niet spectaculair maar zong wel goed.
Yuk, vies, bah, enzo. Maar ik zal het doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
Neem een aspro.
Hun eigen idoolquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
Wie weet wat het thema van vanavond is?
Zuurstokkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
Wie weet wat het thema van vanavond is?
Er is nog helemaal geen deuntjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
Oow, ik hoor het deuntje dus ik ben weer weg![]()
Echt dom, en dan gaat Ron iets van Keating zingen.. das ook gekquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hun eigen idool
Mwah, past wel bij 'm .quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:23 schreef bofkont het volgende:
[..]
Echt dom, en dan gaat Ron iets van Keating zingen.. das ook gek![]()
Inderdaad. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma..
Ik ken het nummer geloof ik alleen niet.
Inderdaad past het goed bij hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, past wel bij 'm .
idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Nu de eerste kanshebber voor de nummer 1 plaats!
Ik vind Madonna op de een of andere manier wel sexy.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:24 schreef schatje het volgende:
Kylie is nog steeds sexy.
Madonna is gewoon mams Irma.
Alleen een beetje TE aandacht trekkendquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lekker stoere dame.
En het decor is erg mooi.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:25 schreef funmaster het volgende:
Zingt goed, maar af een toe is het vals.
Even afwachten inderdaad, ik verwacht wel dat ze doorgaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbare performance.....
De jeugd moet stemmen... of die dit ook kunnen waarderen???
Zo kijkt ze altijdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:27 schreef funmaster het volgende:
Jerney's gezicht
Ze is blijkbaar nog steeds niet zo gecharmeerd van het Playboy-schandaal
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jerney vindt die muziek vast net zo geil als haar eigen PB-foto's
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:29 schreef Magics het volgende:
Je favo komt TOm TOm !
301 postsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef misterDre het volgende:
Tot hoever loopt een topic tegewoordig
301 reacties.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef misterDre het volgende:
Tot hoever loopt een topic tegewoordig
Daar waarschuwen ze ze voorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wacht nog op de eerste die van die trap afflikkert als ie 't podium op moet.
Ja, maar dan moet 't nog goed gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar waarschuwen ze ze voor
Ik verwacht dit bij Ericquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wacht nog op de eerste die van die trap afflikkert als ie 't podium op moet.
ghehehquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:31 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ik verwacht dit bij Eric...
Eensch.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
Het is nog vals ook. Weg met die hap. Wat een kattegejank zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |