Afgelopen zaterdag kreeg ik daarom het idee om een mini-Acda en de Munnikmeeting te organiseren
Wat is het voorstel?
Op zondag 19 augustus geven Acda en de Munnik een gratis open lucht concert in het Vondelpark.
Het begint om 16.00 en eerlijk gezegd heb ik geen idee tot hoe laat het duurt
Het lijkt mij een erg leuk idee om dan een paar uurtjes van tevoren met een aantal mensen af te spreken om samen te genieten van het concert
Wie heeft er belangstelling om mee te gaan?
Komt zeker
Ali Salami
Fannetje
Hoekie
Jojogirl
Light
morpheus
Niels1975
Komt als het lukt
Bolletje
Eevie
G-Spotter
Jeromar
Lois (+Eva)
morpheus_at_work
No Nick
Sanne
SunChaser
Tackleberry
Komt zeker, maar zeker met anderen
Breuls
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 11-08-2001 16:48]
Dus ik kom wel, maar met wie is de vraag
-edit-
Fuck!! De 19e zit ik in Malaga...
quote:Malaga is vast ook best leuk hoor.
Op dinsdag 17 juli 2001 14:38 schreef texelonia het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Acda & De Munnik niet heel erg super, maar ze hebben we; wat leuke nummersEn aangezien het dus gratis en in het Vondelpark in Amsterdam is, wil ik dan ook wel komen
-edit-
Fuck!!De 19e zit ik in Malaga...
![]()
![]()
quote:EN DAN KOM IK MEEEEEEEEEEEEE!!!
Op dinsdag 17 juli 2001 14:35 schreef No Nick het volgende:
Als het lukt kom ik ook!!!![]()
![]()
quote:mwah... gezellig met ouders en zus, jippie-jippie-jee...
Op dinsdag 17 juli 2001 14:40 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Malaga is vast ook best leuk hoor.
* Jojogirl lijkt het niet zo'n straf om dan daar te zitten
quote:Micha?
Op dinsdag 17 juli 2001 14:42 schreef texelonia het volgende:
Ik had ook de 18e terug kunnen gaan samen met m'n oom, alleen had ik dan geen plek om te slapen
Maar we gaan nu wel erg offtopic
quote:Die is die week zelf net weg
Op dinsdag 17 juli 2001 14:43 schreef Fannetje het volgende:[..]
Micha?
Maar we gaan nu wel erg offtopic
Havoc en Barb waren er ook ( niet dat ik ze toen gezien heb maar ze waren er) en het weer werkte ook ontzettend mee.
* Lois gaat eens even overleggen hier en komt er zeker nog even op terug.
Eva is toch dol op A&dM dus dat zit wel snor.
quote:Dit zal voor mij ook de eerste keer worden! Ik heb al wat livemateriaal gehoord (Op voorraad, met het Metropole Orkest etc) maar ECHT live nog niet mee mogen maken...
Op woensdag 18 juli 2001 02:04 schreef Ali Salami het volgende:
Voor mij wordt het de eerste keer dat ik Acda en de Munnik live zie spelen, dus dat wordt wel erg leuk! We maken er een leuke meeting van!
quote:Voor mij wordt het lekker al de derde keer
Op woensdag 18 juli 2001 02:05 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dit zal voor mij ook de eerste keer worden! Ik heb al wat livemateriaal gehoord (Op voorraad, met het Metropole Orkest etc) maar ECHT live nog niet mee mogen maken...
Maar nog nooit een staconcert van ze gezien, dus das weer es iets anders
quote:Jaja... Wrijf het maar in......
Op woensdag 18 juli 2001 09:58 schreef Fannetje het volgende:[..]
Voor mij wordt het lekker al de derde keer
Maar nog nooit een staconcert van ze gezien, dus das weer es iets anders
Wie weet loop ik even langs
quote:Idem Dito
Op zondag 29 juli 2001 13:17 schreef Sanne het volgende:
Ben nog nooit op een meeting geweest, maar was al van plan naar dit optreden te gaan...Wie weet loop ik even langs
quote:Ik kom sowieso met anderen, dus ik zal heen-en-weer pendelen enzo
Op dinsdag 17 juli 2001 14:34 schreef Fannetje het volgende:Komt zeker, maar misschien met anderen
Breuls
Hoe laat ik wat met wie allemaal afspreek weet ik niet, maar dat ik kom is zeker!
quote:Dan ga je toch gezellig met mij mee met de trein?
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:31 schreef Tackleberry het volgende:
[kleine update]
Een goede kennis van me die elk jaar ging, gaat ineens niet... En ik dacht al vervoer en alles te hebben...
quote:Is natuurlijk heel verleidelijk...
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:47 schreef Fannetje het volgende:[..]
Dan ga je toch gezellig met mij mee met de trein?
quote:Uiteraard
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:57 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Is natuurlijk heel verleidelijk...
quote:Woar komde gullie toch vandoan?
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:59 schreef Fannetje het volgende:[..]
Uiteraard
Kunnen we samen het Brabantse Smurfenlied zingen enzo
quote:Als je dit topic niet leuk vind ga je toch lekker ergens anders heen... Je HOEFT dit niet te lezen...
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:23 schreef Todo het volgende:![]()
![]()
![]()
Barthezzz, zullen we er een slotje op zetten? Ik wordt namelijk strontmisselijk van de ideeën van Fannetje.![]()
![]()
![]()
En om slotjes bedelen doe je maar ergens anders...
Ik wens je nog een prettige dag verder!
quote:Da's idd wel eens handig om daar afspraken over te gaan maken. Ik weet niet eens hoe laat het eigenlijk begint daar
Op zondag 12 augustus 2001 01:32 schreef Ali Salami het volgende:
Okee, hoe laat spreken we af? En waar? Bij de Burger King op Adam centraal?
quote:Ik geloof 16:00, heeft Fanny ook ergens geroepn (begin van topic misschien?
Op zondag 12 augustus 2001 01:40 schreef Light het volgende:[..]
Da's idd wel eens handig om daar afspraken over te gaan maken. Ik weet niet eens hoe laat het eigenlijk begint daar
*gaat zoeken*
Het lijkt mij een erg leuk idee om dan een paar uurtjes van tevoren met een aantal mensen af te spreken om samen te genieten van het concert
Wie heeft er belangstelling om mee te gaan?
Komt zeker
Ali Salami
Fannetje
Hoekie
Jojogirl
Light
morpheus
Niels1975
Komt als het lukt
Bolletje
Eevie
G-Spotter
Jeromar
Lois (+Eva)
morpheus_at_work
No Nick
Sanne
SunChaser
Tackleberry
Komt zeker, maar zeker met anderen
Breuls
quote:Beetje knippen
Op zondag 12 augustus 2001 01:42 schreef Tackleberry het volgende:Komt zeker
morpheusKomt als het lukt
morpheus_at_work
Lekker duidelijk
Vooral met deze text erbij:
quote:Dus ik denk dat Fannetje nog iets moet aanpassen
Op dinsdag 17 juli 2001 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik kom ik was in de war met de 18de waarop ik iets hadik kom dus
quote:Nu je het zegt...
Op zondag 12 augustus 2001 02:54 schreef Light het volgende:[..]
Beetje knippen
Lekker duidelijk
Vooral met deze text erbij:
[..]Dus ik denk dat Fannetje nog iets moet aanpassen
* Tackleberry wil er ECHT heen, moet alleen eea nog bespreken...
quote:Kom je nu zeker of misschien
Op zondag 12 augustus 2001 12:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:ik kom zekers en neem sunnygirl mee
Op zondag 12 augustus 2001 17:59 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Kom je nu zeker of misschien
![]()
Zoals het er nu naar uit ziet kan ik zondag NIET naar Amsterdam...
Is het mogelijk om alsnog (indien van toepassing) last-minute mee te gaan...??? Nogmaals: als het van toepassing is...
Die heeft nl. zo'n mooie balustrade vanwaar je de hele ecntrale stationshal kan overzie. Heel handig.
quote:Goh, dat komt me bekend voor
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:59 schreef Jojogirl het volgende:
Die op Spoor 2A (of was het nou 2B) van het Centraal Station?Die heeft nl. zo'n mooie balustrade vanwaar je de hele ecntrale stationshal kan overzie. Heel handig.
* Fannetje wilde eik voorstellen om om 13 uur af te spreken, zodat we bij evt. vertragingen e.d. toch nog redelijk op tijd zijn.
Maar als jullie het liever om 14 uur hebben vind ik het ook prima
Volgende keer beter...
quote:jij bent de zon , jij bent de zee
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Vooralsnog ziet het weer er bijzonder aangenaam uit, zonnig en droog bij 23 graden
sorry dat ik wat vrolijk ben , eindelijk weer is lekker weer
quote:Lekker weer nu??? Ik vind 30 graden niet echt lekker meer
Op woensdag 15 augustus 2001 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
jij bent de zon , jij bent de zee
sorry dat ik wat vrolijk ben , eindelijk weer is lekker weer
quote:doen we het toch om 13.00 uur?? Zijn we er nog een uurtje langer
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:54 schreef Fannetje het volgende:[..]
Goh, dat komt me bekend voor
't Is spoor 2B dacht ik
* Fannetje wilde eik voorstellen om om 13 uur af te spreken, zodat we bij evt. vertragingen e.d. toch nog redelijk op tijd zijn.
Maar als jullie het liever om 14 uur hebben vind ik het ook prima
quote:Ja, daar ga ik wel vanuit
Op donderdag 16 augustus 2001 10:40 schreef Jojogirl het volgende:
LOL1 uur bij de BK op A'dam CS dus?
Dus de afspraak is zondag 13:00 op Amsterdam CS.
quote:Ter informatie: de storing is er nog steeds...
Op donderdag 16 augustus 2001 20:34 schreef Light het volgende:
Fannetje heeft op dit moment helaas geen Internet (kabel storing) maar vindt 1 uur ook goed
Ze kan het alleen zelf ff niet melden...
quote:* Tackleberry heeft nog eens de opties bekeken en nog steeds is er geen mogelijkheid om erbij te zijn...
Dus de afspraak is zondag 13:00 op Amsterdam CS.
* Fannetje zit, vanwege de nog steeds actieve kabelstoring, nu in haar stageklas (groep 4 ) te forummen
Maar goed, zoals Light al voor me zei, ik zie jullie om 13.00 bij de BK.
* Fannetje is er dan overigens pas om 13.04 of gaat misschien eerder zodat ze dr om 12.34 is, dat bekijk ik nog wel
Tot zondag!
Ik heb er zin in!
quote:ja is goed... meel me maar.... jerryamsterdam@dynamitemail.com
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Jeromar, misschien is het dan handig om mobiele nummers uit te wisselen. Ik ga je nu een meel sturen met m'n nummer zodat je iig kan bellen als we elkaar niet vinden.
quote:Wat wil je daar mee zeggen
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:23 schreef Sanne het volgende:
Jeromar; ik zal mijn one-day-fly T-shirt aantrekken
quote:Jij denkt dat je, omdat je misschien in BB komt, nu al een BN'er bent?
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:40 schreef Jeromar het volgende:
Ik ken helemaal niemand van Fok!, dus als iemand me ziet op Zondag moet je het maar effe zeggen...
* Fannetje gaat je iig niet herkennen hoor Zeker niet met die drukte
quote:Niets hoor, helemaal niets
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:24 schreef Jeromar het volgende:[..]
Wat wil je daar mee zeggen
Vandaag was ik op mn werk de hele dag een beetje rillerig.. bij thuiskomst werd het eik alleen maar erger.
Temperatuur opgemeten, 39.1.. niet al te best dus
Ik hoop echt dat het gaat zakken en dat ik me beter ga voelen.. zo niet, dan ga ik morgen niet mee.
Maar ik blijf positief denken
quote:Beterschap Fanny!!! Het zou wel heeeel zuur zijn als je niet zou kunnen gaan...
Op zaterdag 18 augustus 2001 19:55 schreef Fannetje het volgende:
* Fannetje heeft een beetje slecht nieuwsVandaag was ik op mn werk de hele dag een beetje rillerig.. bij thuiskomst werd het eik alleen maar erger.
Ik hoop echt dat het gaat zakken en dat ik me beter ga voelen.. zo niet, dan ga ik morgen niet mee.
quote:positief meedenkt met fannetje
Op zaterdag 18 augustus 2001 19:55 schreef Fannetje het volgende:
* Fannetje heeft een beetje slecht nieuwsVandaag was ik op mn werk de hele dag een beetje rillerig.. bij thuiskomst werd het eik alleen maar erger.
morgen er wel zijn hoor
14.00 uur Zingen met Jan Kortie en Karin Bloemen
15.00 uur Twarres
16.00 uur Acda en De Munnik
/me is blij verrast met 2 voorgaande artiesten
(En als ik dat niet helemaal red ga ik iets later weg, kom ik nog op tijd.)
Voor de rest: hopelijk allemaal tot straks en beterschap voor Fannetje.
Dan maar niet helemaal 100 %, maar dit ga ik niet missen
En Twarres sucks, maar goed, daar kom ik ook wel overheen
quote:Zijn er tijden dat je wel geld heb
Op zondag 19 augustus 2001 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Had geen geld vandaag, maar ben blij dat ik Twarres heb gemist zeg
De eerste keer dat ik 'de stad Amsterdam' live hoorde en heel mooi ook toen Paul 'lopen tot de zon komt' zong en op dat moment ineens ook de zon doorbrak.
Vond alleen 3 toegiften een beetje overdreven. Dan hadden ze beter gewoon door kunnen spelen en maar 1 toegift geven.
Neway ik ben blij dat ik jullie niet gezien heb
quote:Zit jij nou in Big-Brother????
Op zondag 19 augustus 2001 22:37 schreef Jeromar het volgende:
Zaten jullie nou met zn allen bij t bruggetje????
quote:Waar zaten jullie? Dan zeg ik waar ik wel/niet zit!
Op zondag 19 augustus 2001 22:42 schreef Sanne het volgende:[..]
Zit jij nou in Big-Brother????
De echte die-hards (Fannetje, Breuls, Ali etc.) stonden tussen het publiek
En nu wil ik het weten: JA of NEE BB???
quote:waren wij dan geen die-hards die lekker op een terasje zaten te genieten van de zon en regen met een biertje en cola en ice-tea
Op zondag 19 augustus 2001 23:03 schreef Sanne het volgende:
Morpheus en ik zaten met nog wat anderen in het Blauwe TheehuisDe echte die-hards (Fannetje, Breuls, Ali etc.) stonden tussen het publiek
En nu wil ik het weten: JA of NEE BB???
quote:Nee... dan ben je geen die hard..... wat een eikels zeg die acda en de minnuk.... wat een kutshow
Op zondag 19 augustus 2001 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
waren wij dan geen die-hards die lekker op een terasje zaten te genieten van de zon en regen met een biertje en cola en ice-tea
Nu ik al jullie verslagen zo lees... waarom ben ik geen FOK!kers tegengekomen? Vreemd hoor.
quote:Goh, sinds wanneer bespreek ik mijn financiele situatie met jou?
Op zondag 19 augustus 2001 21:16 schreef Joene het volgende:[..]
Zijn er tijden dat je wel geld heb
De afspraak was dus om 13:00 in de Burger King op Amsterdam CS. Ik besloot te zorgen dat ik om 12:30 aanwezig was, en dat is me ook gelukt. Voor de Burger King heb ik even gewacht op Fannetje, samen zijn we daarna binnen gaan kijken alwaar Hoekie, Jojogirl en Breuls al bleken te zitten. Even later kwam Ali Salami ook binnen stappen. (En daaruit bleek dat zelfs een half uur te vroeg komen nog geen garantie is dat je de eerste bent...) Korte tijd later belde SanSan om uit te zoeken waar ze precies moest zijn. Ze belde me eerder al toen ik nog in de trein zat, toen heb ik haar oa. verteld hoe laat ik aan zou komen. Na, of beter tijdens, dat korte telefoontje toen we in de Burger King aan het wachten waren vonden we elkaar.
Aanwezig waren dus:
Ali Salami, Breuls, Fannetje, Hoekie, Jojogirl, Light, SanSan
(in alfabetische volgorde)
We vroegen ons af of er nog iemand miste, en we kwamen tot de conclusie dat we niemand meer wisten die zou komen maar er nog niet was, dus werd het tijd te vertrekken richting Vondelpark. (Morpheus_at_work was er niet maar zou met eigen vervoer naar het Vondelpark gaan.)
Na een leuke wandeling (de tramreis sla ik over ) kwamen we aan bij het podium. Alle tribunes waren al vol, dus we zochten een leuke staanplaats, redelijk in het midden voor het podium. Toen uiteindelijk zo rond 14:00 de show van start ging en iedereen ging staan konden we nog weer een stukje verder naar voren.
Eerst kwam Karin Bloemen met een aardige voorstelling. Eerst werden 4 nummers gerepeteerd, samen met het publiek dat zo af en toe ook nog wat moest zeggen. Na de repetitie was het tijd voor het uitvoeren van die 4 nummers. Dit ging best redelijk
Na de voorstelling van Karin Bloemen was er zo'n 5 minuten pauze voordat Twarres begon. Dit was een vrij saaie voorstelling, die twee van Twarres wisten behalve het zingen bijna geen zinnig woord uit te brengen. Zingen kunnen ze wel, maar om een show te maken is meer nodig. De drukte had wel voordelen toen het begon te regenen. Ik stond een klein stukje bij de rest van de groep vandaan (en Morpheus_at_work was nog niet gevonden) en daardoor kon ik tijdens de regenbuien schuilen onder een paraplu, terwijl de rest wel natregende Het nadeel van de regen was dat de mensen die verder naar voren stonden ook een paraplu opzetten om droog te blijven, maar daardoor konden we niets meer zien van wat er op het podium gebeurde. Ali Salami heeft SanSan nog geholpen uit de drukte te komen, omdat ze zich niet zo lekker voelde. En het lukte Ali Salami wonderwel ook nog om weer terug te komen bij de groep.
Na een uur Twarres aangehoord te hebben (ze hadden ook een CD op kunnen zetten, die is ongeveer op dezelfde manier aan elkaar gepraat) was er weer een korte pauze. Omdat de vleugel blijkbaar niet goed gestemd was moesten alle gitaren van Acda en de Munnik opnieuw gestemd worden, dit zorgde voor een extra lange pauze.
Acda en de Munnik begonnen zo rond 16:20 te spelen. Ze wisten ook tussen de nummers door nog wat te melden, en alles goed aan elkaar te praten ("Nee, we gaan 'Het regent zonnestralen' nog niet spelen, meestal als we dat gaan spelen gaat het regenen". Dat was kort na het verregende optreden van Twarres, en ook aan het begin van het optreden van Acda en de Munnik was er nog even wat regen.) Er zijn meer voorbeelden te geven, maar ik blijf niet bezig
Na het optreden en de toegiften zijn we zo rond 18:00 weggelopen. We zijn eerst eens op zoek gegaan naar Morpheus_at_work, en hadden hem vrij snel gevonden. Hij verkeerde in het gezelschap van SanSan en Sanne. Met de hele groep zijn we eens rustig gaan zitten, wat ook wel nodig was omdat de meesten toch wel last hadden gekregen van hun voeten en/of benen na meer dan 4 uur staan. We hebben een uurtje gezeten, en er werd ook weer volop met fototoestellen gespeeld. Zelfs Morpheus_at_work is op de foto gezet terwijl hij genoot van (de aanwezigheid van) Sanne.
Sanne was vrij snel vertrokken, de rest van de groep vond het tijd worden om eens wat te gaan eten. Voor de meesten was het ontbijt de laatste keer dat ze wat gegeten hadden. We hebben een restaurantje gevonden en daar wat gegeten. Schrokop Morpheus_at_work werkte maar liefst 3 porties spare ribs naar binnen. (En we moesten de ober uitleggen dat we maar 8 hoofdgerechten hadden, geen 9, en dat we er dus ook geen 9 gingen betalen. We waren op dat moment ook met 8 personen, dus 9 hoofdgerechten op de bon was onzinnig)
Daarna hebben we afscheid genomen van SanSan, en vervolgens van Morpheus_at_work, die de parkeergarage waar zijn auto stond weer terug moest gaan zoeken. De rest is terug gegaan naar de Burger King op Amsterdam CS. Sommigen hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog snel wat te drinken te halen. Vervolgens was iedereen binnen 10 minuten weer uit Amsterdam vertrokken.
Al met al een heel geslaagde dag En een
voor Fannetje die dit georganiseerd heeft en zelf is gekomen hoewel ze zich niet helemaal lekker voelde.
En tot zover mijn toch alweer veel te lang uitgevallen verslag. Waarom open ik hier eigenlijk geen apart topic voor?
[Dit bericht is gewijzigd door Light op 20-08-2001 12:13]
quote:Tja, je hebt natuurlijk altijd van die klootzakken die te laat komen.
Op maandag 20 augustus 2001 01:21 schreef Light het volgende:
De afspraak was dus om 13:00 in de Burger King op Amsterdam CS. Ik besloot te zorgen dat ik om 13:30 aanwezig was, en dat is me ook gelukt.
quote:Te laat om Twarres te zien is dus gewoon op tijd!
Op maandag 20 augustus 2001 01:50 schreef SanSan het volgende:[..]
Tja, je hebt natuurlijk altijd van die klootzakken die te laat komen.
quote:Oeps, tikfoutje.
Op maandag 20 augustus 2001 01:50 schreef SanSan het volgende:[..]
Tja, je hebt natuurlijk altijd van die klootzakken die te laat komen.
Maar gelukkig nog binnen 24 uur gezien, dus 'k heb het kunnen aanpassen
maw heeft ook afgeleerd om in amsterdam te gaan rijden met auto , volgende keer amsterdam toch maar met trein
Ali Salami heeft SanSan nog geholpen uit de drukte te komen, omdat ze zich niet zo lekker voelde.
toen belde SanSan op van waar zijn jullie en hebben elkaar toen gevonden bij politiepost
na een plesbui en onder een boom geschuild met Sanne die we ook na veel bellen en zoeken als 1ste gevonden hadden , met sunnygirl en robby82 (formally known before crash as Robby)
naar het blauwe theehuis gegaan , aldaar een paar uur gezeten
We hebben een uurtje gezeten, en er werd ook weer volop met fototoestellen gespeeld. Zelfs Morpheus_at_work is op de foto gezet terwijl hij genoot van (de aanwezigheid van) Sanne.
Fotos komen nog eerst een rolletje volschieten , zijn dit keer niet veel fotos stuk of 12 en ja ik ga ze allemaal plaatsen
Sanne was vrij snel vertrokken.
zo snel dat normaal afscheid niet meer mogelijk was
de rest van de groep vond het tijd worden om eens wat te gaan eten.
ik liep al flink te knorren
We hebben een restaurantje gevonden en daar wat gegeten.
gauchos was de naam van het restaurantje [b]
Schrokop Morpheus_at_work werkte maar liefst 3 porties spare ribs naar binnen.
[b] tja moet je maar niet tegen me zeggen dat het onbeperkt is , ach het was maar 900 gram sparibs
Daarna hebben we afscheid genomen van SanSan, en vervolgens van Morpheus_at_work, die de parkeergarage waar zijn auto
auto weer terug gevonden , toen via dwalen door amsterdam weg weer terug gevonden naar huis alwaar ik om 21.40 weer achter de comp zat om de fotos gemaakt door sanne te bekijken
* Hoekie vindt dit zeker voor herhaling vatbaar
Eenmaal weer terug bij de groep begon het keihard te plenzen, maar gelukkig had Light van een paar meisjes een paraplu gekregen, die ik ook al drooghouddoekje heb gebruikt.
Acda en de Munnik waren geweldig, het moest en zou een feestje worden. En dat werd het, wat een sfeer!
Het eten was goed, chicken supreme was een goede keuze. Alleen de bediening was niet echt om van naar huis te schrijven, men was wat vergeetachtig.
En ja hoor, ik reis naar huis met de laatste trein, roepen ze voor Amersfoort om dat er een storingsmonteur komt kijken. Vertraging, iets wat ik niet kon hebben. Eenmaal in Heerenveen aangekomen bleek ik dus net mijn laatste bus te hebben gemist.
Tja, en dan zijn er twee mogelijkhede. Ouders uit hun bed bellen viel voor mij al af, die moesten vandaag vroeg weer naar het werk. Bleef dus over een taxi nemen of te gaan lopen. En met de dure taxi in mijn achterhoofd ben ik toen maar gaan lopen.
Heerenveen - Sneek is een goeie 25 kilometer, en daar heb ik uiteindelijk 3,5 uur over gedaan, ik was half 4 thuis. Maar het ochtendwandelingetje onder de sterrenhemel was wel de moeite waard. Thuisgekomen direct maar naar bed gegaan.
En het was geweldig, ik ga volgend jaar weer!!!
Ps. Ik ben benieuwd naar die foto die ik van een zoenende Morpheus en Sanne heb gemaakt op een moment dat ze niet doorhadden dat ik zijn camera had gepakt. Het nieuwe Fok!Stel is geboren!!!
Ik vond het iig erg leuk! Karin Bloemen roeleert trouwens, had ik niet echt verwacht. Acda en de Munnik deden lekker veel liedjes (ze hadden er duidelijk ontzettend veel zin in) en al die tijd heb ik zo goed als stilgestaan tussen heb publiek, met enkel een ontbijtje in m'n maag. Met andere woorden: ik was aan het einde errug stijf (had nota bene moeite m'n knieen te buigen), had koppijn, rugpijn, buikpijn maar heb heel erg genoten.
De steak in Gauchos is trouwens ook erg lekker naar binnen gegleden. Alleen was ik vergeten dat het niet zo slim is om na 8/9 uur niks eten ineens wat bier en een flinke steak naar binnen te werken, wat resulteerde in een nog grotere koppijn. Gelukkig kon ik van Fannetje een paracetamolletje krijgen (thnx het heeft geholpen).
Op de achterlijke logica van de Connexxion dienstregeling (de laatste bus naar m'n dorpje kwam op een totaal onlogische (te vroege) tijd dus mocht ik een taxi nemen ) na was het dus een prima dag, en ik ga volgend jaar zeker weer
Traditiegetrouw was ik weer eens veel te vroeg vertrokken, zodat Hoekie en ik als eerste bij de Burger King op A'dam Centraal waren. Na wat wachten, begroeten en twijfelen over wie er nou nog meer naar de BK zou komen vertrokken we dan maar met de tram naar het park. Ondanks dat we daar redelijk vroeg waren, was het al best wel druk. Na ons wat naar voren gedrongen te hebben, begon het eerste optreden: karin Bloemen en ???. Lekker met z'n allen meezingen dus. Erg leuk. Daarna Twarres. Niet echt mijn smaak, beetje te saaie muziek voor een spetterend live-concert en ook de weergoden waren er kennelijk niet erg blij mee, want het begon een paar keer flink te storten tijdens het optreden. Toen werd het tijd voor het leukste concert: Acda en de Munnik. Geweldig gespeeld, een gratis cursus 'Hoe maak ik me populair bij 6000 man' en 5 toegiften. Helemaal top dus.
Toen met z'n allen weer van het podium weggeschuifeld en verzameld bij het blauwe theehuis, waar wat andere Fok!kers het spektakel hadden bewonderd. Daar in het gras onze voeten wat rust gegunt en daarna heerlijk gegeten bij Gauchos.
Kortom een hele leuke meeting (of was het nou net geen meeting?)
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 16:40 schreef Ali Salami het volgende:
??? = Jan Xortes
Xortes is een FOK!ster
de goede man heet Kortie
Ik vond het erg gezellig en Karin Bloemen roeleerde idd, maar Acda en de Munnik waren ook weer ouderwets fantastisch Over Twarres ga ik het niet eens hebben, dat kan met een smiley worden samengevat:
* Fannetje genoot van de stralende gezichten van Thomas Acda maar vooral van Paul de Munnik
Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar
En die arme Ali, 3,5 uur naar huis lopen... 'k moet er toch niet aan denken.
Ik was blij dat ik rond elf uur in mn bed lag!
* Fannetje heeft ook wat foto's, maar de meesten zijn erg onduidelijk.
'k Zal ze hier toch ff neerplanten
Als je heel goed kijkt zie je Twarres op het podium staan
Nog een keer Twarres en een impressie van het weer tijdens Twarres
Breuls geniet van het weer
Tja Ali, dat is nou een fototoestel
Hoekie heeft het ook naar zn zin...
...evenals Jojo
Thomas Acda op het podium.. maar je moet wel héél goed kijken om m te zien. Die jongen met dat blauwe shirt voor me was trouwens irritant lang
Links zie je nu ook Paul de Munnik
Het publiek is enthousiast
En zo zie je maar weer dat je beter 1.95 kunt zijn, dan heb je betere foto's
Jojo geniet van Acda en de Munnik
Ali eet een zuurtje terwijl we ff op het gras zitten
Jojo in de tram
AHA! LET OP! Een van de weinige foto's die ik niet heb gemaakt, en er zit een vinger voor de lens
Wachten bij de Burger King (alleen om wat te drinken hoor )
Ali en Hoekie (wat kijk jij moeilijk zeg )
Ik links, Ali rechts (duh )
quote:Heb jij daar een foto van gemaakt???
Op maandag 20 augustus 2001 14:29 schreef Ali Salami het volgende:Heerenveen - Sneek is een goeie 25 kilometer, en daar heb ik uiteindelijk 3,5 uur over gedaan, ik was half 4 thuis. Maar het ochtendwandelingetje onder de sterrenhemel was wel de moeite waard. Thuisgekomen direct maar naar bed gegaan.
En het was geweldig, ik ga volgend jaar weer!!!
Ps. Ik ben benieuwd naar die foto die ik van een zoenende Morpheus en Sanne heb gemaakt op een moment dat ze niet doorhadden dat ik zijn camera had gepakt. Het nieuwe Fok!Stel is geboren!!!
Maareh, lopen naar Sneek? Had maar even gebeld, je had gerust bij mij kunnen crashen!
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 14:29 schreef Ali Salami het volgende:
quote:Smmmmmmmmile! You're on candid camera!
Op maandag 20 augustus 2001 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
, je wist ook gelijk hoe het toestel werkte
quote:Alleskunner he??
Op maandag 20 augustus 2001 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
, je wist ook gelijk hoe het toestel werkte
quote:Woohoo!!! Ik wacht met smart
Op donderdag 23 augustus 2001 18:14 schreef Ali Salami het volgende:
Kick!Morpeus, waar blijven de foto's??
Die van mij zal ik morgen plaatsen
quote:ik doe mijn best voor morgen
Op donderdag 23 augustus 2001 21:22 schreef Fannetje het volgende:[..]
Woohoo!!! Ik wacht met smart
quote:*ongeduldig meewacht*
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:09 schreef Fannetje het volgende:
*ongeduldig wacht*
Enne, wie zijn die twee op de laatste foto
Leuke foto's verder, vooral die van Breuls, Hoekie en Morph&Sanne
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 18:14 schreef Fannetje het volgende:Enne, wie zijn die twee op de laatste foto
dat zijn sunnygirl en robby(82) , die waren om uur of 5 half 6 met haar ouders mee terug
Enne Morph, er zit iets op je lip...
Zou Fannetje een zuurtje in haar mond hebben...
quote:Nee joh, hoe kóm je dr bij
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Zou Fannetje een zuurtje in haar mond hebben...![]()
zie het verwschil niet
De ander staat er dan iig neit op
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:15 schreef Dagobert het volgende:
hmm, is het nou fannetje of jojo op die foto?zie het verwschil niet
Jojo en ik lijken níet op elkaar
quote:lekker zinnige opmerking
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:17 schreef Fannetje het volgende:[..]
quote:Oei; ik haalde ze ook al meteen door elkaar
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:15 schreef Dagobert het volgende:
hmm, is het nou fannetje of jojo op die foto?zie het verwschil niet
quote:In eerste instantie vond ik dat wel eik... Maar nu zie ik het verschil wel...
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:17 schreef Fannetje het volgende:[..]
quote:Ach ja, het is op zich niet erg hoor
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:20 schreef Sanne het volgende:[..]
Oei; ik haalde ze ook al meteen door elkaar
vinden ze niet leuk
Maar het gebeurt gewoon opvallend vaak...eigenlijk bij iedereen die ons allebei nog niet eerder heeft gezien
En eerlijk gezegd vinden we allebei dat we, buiten een paar "basiskenmerken" niet op elkaar lijken dus tja... waar jullie dat toch allemaal zoeken?
quote:alles
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
lekker zinnige opmerking
wat heeft dit er nou mee te maken?
quote:En wanneer komen die van jou
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:45 schreef Ali Salami het volgende:
Leuke foto's!!! Vooral die van Morpheus en Sanne
quote:je had ze heel keurig genomen
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:45 schreef Ali Salami het volgende:
Leuke foto's!!! Vooral die van Morpheus en Sanne
|
Forum Opties | |