quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het heeft toch heel wat voordelen. Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook. en dan het uitbroeden van het ei, gemakkelijk door de man en de vrouw,
Het krijgen van een kind zou wel een heel andere dimensie krijgen , abortussen zijn ook niet meer nodig, want als je geen kind wil, broed je het ei gewoon niet meer uit... maar aan de andere kant zal het veel veranderen, een zwangerschap is niet meer emotioneel, omdat een vrouw toch al elke week, of maand een ei legt en zou het de band met het kind verkleinen, of juist vergroten Voor de man vergroten denk ik, omdat die een aktief deel van het uitbroeden van het ei op zich kan nemen, voor de vrouw verkleinen, omdat het kind niet negen maanden in de buik zit.....
OKee en waar zou volgens jou dat ei dan blijven..zo fijn gevoel lijkt me dat ook weer niet. Een niet uitgebroed ei?? los dat op ofzow misschien heel apart maar dat kan aan mij liggen natuulk =)quote:Het krijgen van een kind zou wel een heel andere dimensie krijgen , abortussen zijn ook niet meer nodig, want als je geen kind wil, broed je het ei gewoon niet meer uit...
Euhm....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef JustPien het volgende:
[..]
OKee en waar zou volgens jou dat ei dan blijven..zo fijn gevoel lijkt me dat ook weer niet. Een niet uitgebroed ei?? los dat op ofzow misschien heel apart maar dat kan aan mij liggen natuulk =)
Hehehe okee weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:47 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Euhm....
bij de kippe-eieren?
Er zit nog geen leven in, dus kunnen wij er van leven
Sim-pel
Vooral dat gedeelte waarin je de eieren bij niet-uitbroeden gewoon op kan eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Winnaar beste BHFH topic 2004
Hm wel wat beter plan eerlijk gezegtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:26 schreef Wackyduck het volgende:
Mogen mannen geen eieren leggen?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef Megumi het volgende:
Zie vrouwen niet als een kip op stok gaan.
Weet je trouwens dat sommige vrouwen ook handy zijn als je geen bacon in huis hebt?quote:Op zondag 29 februari 2004 10:29 schreef Lemmeb het volgende:
Zo net ff een eitje gebakken. M'n vrouw was weer eens aan de leg.
Of als je een pleeborstel ontbeertquote:Op zondag 29 februari 2004 10:35 schreef What het volgende:
Weet je trouwens dat sommige vrouwen ook handy zijn als je geen bacon in huis hebt?
Of wanneer je bacon nodig hebt.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef Mariel het volgende:
Probleem is alleen wel dat vrouwen dan altijd naakt moeten rondlopen. Je weet immers nooit wanneer er een ei komt...
hoezo 'wat als' ?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:33 schreef Ifyafeelme het volgende:
wat als mensen dingen zeggen die werkelijk nergens op slaan.
Blussen?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:33 schreef Ifyafeelme het volgende:
wat als mensen dingen zeggen die werkelijk nergens op slaan.
Probleem?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:17 schreef Mariel het volgende:
Probleem is alleen wel dat vrouwen dan altijd naakt moeten rondlopen. Je weet immers nooit wanneer er een ei komt...
Weet je wel hoe koud dat is?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:39 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Probleem?
Ik zie het probleem niet
een goede moeder is bezig met het uitbroeden van haar eierenquote:Op zondag 29 februari 2004 11:59 schreef d10n het volgende:
Maar dan gaan stellen die geen eieren kunnen krijgen toch bij andere stellen... eeuh... eieren rapen toch? Das best eng, moet je constant bij je ei blijven...Did I just write this?
En met Pasen worden dan alle deuren en ramen gebarricadeerd?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:16 schreef Mariel het volgende:
[..]
een goede moeder is bezig met het uitbroeden van haar eieren
Goed punt. Zou het nog langer ethisch verantwoord zijn om bijv. kippeneieren te eten? Misschien wordt het hele eieren eten wel afgeschaft.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:20 schreef d10n het volgende:
[..]
En met Pasen worden dan alle deuren en ramen gebarricadeerd?![]()
Maar wel lachen, die topics van BHFHquote:Op maandag 1 maart 2004 16:43 schreef gizmo1982 het volgende:
Lijkt me niet zo fijn elke keer zo'n ei te moeten "leggen" hoor.
En wat spexz zegt...reëel is het niet.
Och tja... nu kun jue het ook al zien bij kippenquote:Op maandag 1 maart 2004 01:48 schreef I.z.g.st het volgende:
Je vergeet trouwens wel een heel groot nadeel:
Doordat de vrouw elke 'maand' een ei van gigantisch formaat moet leggen. Rekt het daarbeneden behoorlijk uit lijkt mij. Het moet natuurlijk wel een beetje strak zijn allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |