Het gaat.quote:Your score: 299 keys per minute ~ 59 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 36% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 64% have a lower or equal result.
You typed: Programma wordt assistent. Vliegtuig zonder piloot. Vanaf volgend jaar te koop voor het dubbele. Alsof het een barkruk is waar je even op mag zitten, of een glas zonder bier. De eerste generaties waren duuren en echt wel dommig, maar de stalen arbeiders wordt steeds goedkoper en beter. De desktop veroveren gat niet lukken zonder een veilig, eigen gezicht. Het problee schuilt vooral in de communicatie Karel Capek dacht ervover om de kunstmatige slaven Labori te noemen, maar vond het een stijf woord. Het is niet allen de winst op Windows zelf. In het melkweg doet zich ongeveer eens in de vijftig jaar een supernova-explopsie voor. Hoeft ook niet. Vorig jar werd Garry Kasparov verlsagen door Depp BLue. De meeste GSM0 en GPS-sa
Mistakes: duuren(duur), arbeiders(arbeider), gat(gaat), problee(probleem), communicatie(communicatie.), ervover(erover), Labori('Labori'), allen(alleen), het(de), melkweg(Melkweg), supernova-explopsie(supernova-explosie), jar(jaar), verlsagen(verslagen), Depp(Deep), BLue.(Blue.), GSM0(GSM-)
Well done!
Ik was al bang dat ik strax van cheaten beschuldigd werd met mijn 456, gelukkig zijn er meerdere die het ook kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:07 schreef RemCow het volgende:
Your score: 432 keys per minute ~ 86 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Mistakes: nederland(nederlands), hartsikke(harstikke)
zaten af en toe wel vage woorden tussen.
quote:Your score: 162 keys per minute ~ 32 words per minute
Ranking: Not bad!
Comparison: 83% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 17% have a lower or equal result.
Kan sneller idd, maar ik ben niet ontevredenquote:Your score: 319 keys per minute ~ 63 words per minute
Comparison: 29% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 71% have a lower or equal result.
You typed: we zijn geneigd om daar een streep te trekken tussen dode en levende materie, en de machine te beschoyuwen als ondergeschikt omdat hij is gemaakt in plaats van geboren. volgend de Engelse schrijver Nigel Calder is de mens aan het werk gegaan toen de landbouw werd uitgevonden. Webpaginas worden dynamisch gemaakt met software geschreven in scripttalen. Mutaties en massale uitstervingen zijn het onvermijdelijke gevolg. Uiteindelijk zullen de machines heersen over de mens in plaats van omgekeerd. Maar als binnen een straal van 50 lichtjaar van de zon een ster uit elkaar spat, dan is het zeker dat de heftige straling de dunne en voor ons uiterst belangrijke ozonlaag a
Mistakes: we(We), beschoyuwen(beschouwen), volgend(Volgens), Webpaginas(Webpagina's)
Well done!
If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]
En, heb je t geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:38 schreef ToT het volgende:
Tjezus, ik heb maar één glaasje op en dacht serieus dat er stond: "Typ je testikels".
quote:Your score: 114 keys per minute ~ 22 words per minute
Comparison: 94% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 6% have a lower or equal result.
You typed: gelukkig is onze zon maar een gele ster , die 4,6 milhard jaar geleden onstond avolon 128 straalt 130 maal feller dan de volle maan ook het lot vande niweuwkomer zal ziet hij scherp: Een toekomstige starter die zelf geen patenten heeft, zal gedowngen worden om elke prijs te betalen die de reuzen wensen af te dwingen Mischien zegt Butler, zal de mesne
Mistakes: gelukkig(Gelukkig), gele(gewone), ster(gele), ,(ster,), milhard(miljard), onstond(ontstond.), avolon(Avalon), maan(maan.), ook(Ook), vande(van), niweuwkomer(de), zal(nieuwkomer), starter(starter,), gedowngen(gedwongen), dwingen(dwingen.), Mischien(Misschien,), mesne(mens)
Well done!
vind het maar matig. als het niet van die achterlijke zinnen zijn die helemaal nergens op slaan (en gewoon een kloppend verhaal) kan ik snellerquote:Your score: 406 keys per minute ~ 81 words per minute
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.
Blablablaquote:Op zondag 29 februari 2004 14:23 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
vind het maar matig. als het niet van die achterlijke zinnen zijn die helemaal nergens op slaan (en gewoon een kloppend verhaal) kan ik sneller
wat nou blablabla?quote:Op zondag 29 februari 2004 14:32 schreef JeroenMeloen het volgende:
[..]
Blablabla![]()
deze? http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=typersharkquote:Op zondag 29 februari 2004 03:39 schreef The-Sorcerer het volgende:
Heeft iemand misschien ook nog dat spelletje waar je de letters die voorbijkomen moet typen... en dat er ongelofelijk veel worden na een tijdje?
whehe exact hetzelfdequote:Op zondag 29 februari 2004 15:26 schreef ron_nie het volgende:
Your score: 243 keys per minute ~ 48 words per minute
Comparison: 56% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 44% have a lower or equal result.
Nog beetje oefenen dus.
quote:Your score: 402 keys per minute ~ 80 words per minute
Comparison: 9% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 91% have a lower or equal result.
You typed: Zelfs grote softwaremakers (zoals Adobe en Oracle) zijn er niet blij mee. Lada XP. Broodroof? Maar de robots hadden een brein. Gebeurt dat op 50 lichtjaar afstandt, dan wordt het aantal stikstofoxiden bij ons in de lucht twee- tot vijftigmaal zo groot. In Italie moeten de ambtenaren van Florence voorzover mogelijk software libero gebruiken. Patenten op de doen dat niet of te weinig, in verhouding tot de hinder die ze veroorzaken. Of is dat te mooi om waaer te zijn? WAt je maakt in de een kun je openen in de ander. wen hun leger aanhangers groet gestaag. Stap voor stap zullen we het heft uit handen geven. De laatste keer dat zo' zonnestorm het leven op aarde ontwrichtte was op 13 maart 1989. Een mooi voorbeeld is Benetoon. Ook het lot van de nieuwkomer ziet hij scherp: Een toekomstige starter die zelf geen patenten heeft, zal gedwongen worden om elke prijs te betalen die de reuz
Mistakes: Broodroof?(Broodfroof?), afstandt,(afstand,), de(software), waaer(waar), WAt(Wat), wen(En), groet(groeit), zo'(zo'n), ontwrichtte(ontwrichtte,), Benetoon.(Benetton.), starter(starter,)
Well done!
1. wie ben jij om te zeggen dat ik matige intelligentie heb?quote:Op zondag 29 februari 2004 14:45 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wat wil je dan horen? Dat je geweldig bent? En je kan een kloppend verhaal typen, maar iemand met jouw matige intelligentie zal dat wel niet kunnen vinden in een simpel drop-down lijstje...zucht...
Als je dat niet kan loslaten, zal je wel een matige intelligentie hebben. Je moet het verhaal gewoon niet lezen maar domweg typen, niemand vraagt je het verhaal te snappen.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:41 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
1. wie ben jij om te zeggen dat ik matige intelligentie heb?
2. in het dropdown lijstje kun je idd kiezen uit zinnen of losse woorden. alleen die zinnen die vormen nog geen compleet verhaal het zijn allerlei zinnen bij elkaar gegooid en dat is heel irritant van de hak op de tak
jee, deze is verslavend!!! tot nu toe level 12quote:Op zondag 29 februari 2004 15:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
deze? http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=typershark
redelijk dusquote:Your score: 302 keys per minute ~ 60 words per minute
Comparison: 35% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 65% have a lower or equal result.
quote:Game over
Your score: 412 keys per minute ~ 82 words per minute
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.
You typed: Maar het is een machine die geleidelijk verandert in een robot die je werk ook zonder jou kan doen. Maar een gesloten standaard geeft de eigeneraar antisociale voordelen Deursloten gaan automatisch open voor elke inbreker? Microsoft Exchange heeft slechts achttien procent van die markt in handen. Betelgeuse kan elk ogenblik afgaan, en misschien is dat zelfs al gebeurd! Ondanks een stevig bezette helpdesk laat het contact tussen mensen en machine vaak te wenesen over. Er zijn veel meer open standaards zonder eigenaar; denk onder andere aan SSL voor beveiligde verbindingen (het slot in je browser), SMTP, IMAP en POP voor email, FTP voor allerlei bestanden, PPP voor je verbinding met internet, TCP/1IP voor internet zelf en bestandsformaten zoals JPEG. Een bijzondere missie wordt Genesis (lancering in 2001). De robot beweegt zich heel natuurlijk en kan bi
Mistakes: eigeneraar(eigenaar), voordelen(voordelen.), mensen(mens), wenesen(wensen), TCP/1IP(TCP/IP)
Well done!
quote:Your score: 113 keys per minute ~ 22 words per minute
Comparison: 94% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 6% have a lower or equal result.
You typed: Ze groeien in een chemische soep en komen volwassen ter wereld als vereenvoudigde mensen. In april 2002 werd een nieuwe specificatien van het CIFS gepubliceerd, een protocool voor de uitwisseling van bestanden in een netwerk van computer. Wat eem arbeider niet nodig heeft (e
Mistakes: wereld(wereld,), specificatien(specificatie), protocool(protocol), computer.(computers.), eem(een)
Niet echt snel, maar ik begrijp niet waarom ik sneller zou moeten tiepen. Ik denk toch niet sneller als ik tiep. Als ik een document aan het schrijven ben, moet ik heel vaak stoppen met tiepen omdat ik na moet gaan denken over wat verder te tiepen. Snel tiepen is alleen interresant voor bijvoorbeeld mensen bij de politie, die alles wat een verdachte zegt realtime moeten inkloppen in de PC.quote:Your score: 218 keys per minute ~ 43 words per minute
Comparison: 65% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 35% have a lower or equal result.
Als jij klaar bent met denken doe je er daarna nog 20 seconden over om het op te schrijven, terwijl ik er 5 seconden over doe. Scheelt dus wel degelijk.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:13 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Niet echt snel, maar ik begrijp niet waarom ik sneller zou moeten tiepen. Ik denk toch niet sneller als ik tiep. Als ik een document aan het schrijven ben, moet ik heel vaak stoppen met tiepen omdat ik na moet gaan denken over wat verder te tiepen. Snel tiepen is alleen interresant voor bijvoorbeeld mensen bij de politie, die alles wat een verdachte zegt realtime moeten inkloppen in de PC.
snel typen is ook handig als je tastbare dingen in de pc moet krijgen...quote:Op zondag 29 februari 2004 22:13 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Niet echt snel, maar ik begrijp niet waarom ik sneller zou moeten tiepen. Ik denk toch niet sneller als ik tiep. Als ik een document aan het schrijven ben, moet ik heel vaak stoppen met tiepen omdat ik na moet gaan denken over wat verder te tiepen. Snel tiepen is alleen interresant voor bijvoorbeeld mensen bij de politie, die alles wat een verdachte zegt realtime moeten inkloppen in de PC.
Ik mag altijd notuleren bij vergaderingenquote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
snel typen is ook handig als je tastbare dingen in de pc moet krijgen...
stel dat je een of ander rapport van 20 kantjes in die doos geklopt moet krijgen dan is snel typen toch wel handig
en wie is de L*L? Juist, ik, omdat de rest 4 uur doet over 1 pagina typen
En ik had niet in the gates dat hoofdletters ook telde enzo, dus dat waren erg veel onnodige foutenquote:Your score: 155 keys per minute ~ 31 words per minute
Comparison: 85% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 15% have a lower or equal result.
Ik wel, wie ben jij?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Artificial_M het volgende:
hey vosss jij ook hier?
ach jij kent mij niet ik surft elke dag rond op Fok! maar ik heb maar af en toe van die postvlagen, dan ben ik 2 dagen actief poster en dan ga ik weer een maand alleen maar lezen :-)...quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel, wie ben jij?
Ik denk dat het meer te maken hebt met hoevaak je typt. Als ik een half jaar niet achter de pc zou zitten, zouden mijn aanslagen drastisch omlaag gaan lijkt mij!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:35 schreef LaPluche het volgende:
Ik kom uit op 210 aanslagen per minuut. Dat is een stuk slechter dan de meeste van jullie.
Vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de leeftijd van de typer. Ik heb de indruk dat mensen die van jongs af aan zijn opgegroeid meet een computer een stuk sneller kunnen typen, dan de wat oudere generatie.
omdat jij waarschijnlijk een leven hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef kippiej het volgende:
waarom kan iederen hiero zo snel tikken en ik niet
Huh, ben best trotsquote:Your score: 408 keys per minute ~ 81 words per minute
Language/mode: en
Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.
Waarom werkt het toetsenbord niet mee?quote:Your score: 200 keys per minute ~ 40 words per minute
Comparison: 71% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 29% have a lower or equal result.
quote:Game over
Your score: 433 keys per minute ~ 86 words per minute
Comparison: 5% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 95% have a lower or equal result.
You typed: Hij levert constante kwaliteit en is geen lid van de vakbond. Maar een open standaard die gepatenteerd wordt is net zo gevaarlijk als een gesloten standaard. Stormen en orkanen houden niet op waar de dampkring eindigt. Ondanks een stevig bezette helpdesk laat het contact tussne mens en machine vaak te wensen over. Een vooruitziende blik misschien, maar genuanceerd? Zo vlamde de meest recente supernova van 1987 op in de mag Wolk, 160.000 lichtjaar van de aarde. Het wordt oorlog in de computerwereld. Deursloten gaan automatisch open voor elke inbreker? Een vooruiztien blik misschien, maar genuanceerd? Voorzover ze niet in een fabriekshal staan, zie je robots meetsl vliegen. Ook Canada en China tonen veel belangstelling. De evolutie van de machine in onbegrenst. Calders droom is de nachtmerrie van Butler, Alleen de dealer heeft sleutel en niemand niemand anders weet wat er precies onder zit. Software voor bestusti en algemene communicatie vormt slechts
Mistakes: tussne(tussen), mag(Magelhaense), vooruiztien(vooruitziende), meetsl(meestal), in(is), onbegrenst.(onbegrensd.), Butler,(Butler.), sleutel(de), en(sleutel), niemand(en), bestusti(besturingssystemen)
niet slechtquote:Game over
Your score: 289 keys per minute ~ 57 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 40% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 60% have a lower or equal result.
You typed: mistlampen microfoon vrijwilliger bessen valentijn rivieren thechno huldiging mobiel hout dekstop hospital ladder telefooncentrale kaart zweden hondenmand openbaar lift vrijheid jurielid stroomopwaarts schaver brand wintercollectie voetbal schilderijen pieten bejaarden spaarlamp gloeilam
Mistakes:
[Try again]
nee bij mij ook nietquote:Op zondag 29 februari 2004 19:31 schreef Keon het volgende:
Hier doet ie t niet
309 nuquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Your score: 306 keys per minute ~ 61 words per minute
Comparison: 35% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 65% have a lower or equal result.
met mn eigenwijze kop spelfouten willen verbeteren --> kost tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |