Racoon is wel enorm pretentieus. Toen naar een concert geweest in de Goudvishal in Arnhem en ze weigerde gewoon Feel like flying te spelen. WTF? Wie denk je wel niet te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:58 schreef koala2002 het volgende:
Waarom is racoon nog niet genoemd?
Weet wel dat ze op het moment geen platenmaatschappij meer hebben geloof ik, maar toch...
Damn.. ik was verslaafd aan die band... amazing geweldig....
www.racoon.nl
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef Ender_W het volgende:
Ik mis silkstone ook nog in het rijtje hier genoemde muziek. Divers en zeer goed te luisteren
Eh als je nog maar 1 cd hebt en met dat ene nummer bekend aan het worden bent heb je geen keus. Als het publiek er dan om vraagt en je weigert het gewoon dan ben je echt goed fout bezig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:46 schreef Kirke het volgende:
hmmm hier krijg ik kippenvel van. Iedere band stelt een playlist op en bepaalt zelf welke nummers ze spelen. Ik zou bepaalde nummers af en toe ook niet willen spelen, alhoewel wij nooit bekend zullen worden dus geen kip er naar vraagt. Goed dat ze zich niet van de wijs lieten brengen.
Nope silkstone is Nederlands...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.
Zij waren toch van die spijkerbroek reclame waarvan dat nummer heel bekend werd?
dat was stiltskinquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.
Zij waren toch van die spijkerbroek reclame waarvan dat nummer heel bekend werd?
Klopt ik ken ze van Dollypop 2003quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:16 schreef beerten het volgende:
www.woost.nl
"de utrechtse scene bloeit..."quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
De Utrechtse scene bloeit en groeit!
Gloricz Jim en Paper Moon maken melodieuze gitaarpop a la Daryll-Ann en The Yearlings zijn Neerlands beste alt.country band ooit.
www.theyearlings.com
www.gloriczjim.com
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |