Ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:13 schreef twi het volgende:
*meldt*
Jammer dat jullie je teams niet laten zien
Ja ik wilde er even mee wachten tot na de eerste wedstrijd eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:13 schreef twi het volgende:
*meldt*
Jammer dat jullie je teams niet laten zien
whehehe goodyear en hakkinenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:32 schreef DaFan het volgende:
Ik als noob ook ff wat invullen...blijkt de helft van mn favo dingen niet te bestaat whaha.
Goodyear doet niet aan banden, Hakkinen rijdt niet meer![]()
Maarja ik zie wel wat er na de eerste race gebeurd. Als er niks van overblijft dan kap ik er meteen mee
Wel bij GAMsubleague gaat zitten iig.
Hehe, hoe moet ik dat nou weten als ik me er niet mee bezig houquote:Op zondag 29 februari 2004 12:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
whehehe goodyear en hakkinen![]()
Ik ga er laat voor naar bedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:50 schreef Bastard het volgende:
Sommige staan er zelfs vroeg voor op
2 knallers de rest 2 middel 1 slechtquote:Op zondag 29 februari 2004 14:56 schreef Bastard het volgende:
Hoe hebben jullie je team opgebouwd? Is dat met 1 goed iets en dan bezuinigd op de rest.. of is het van alles middelmatig?
Ik heb gekozen voor 1 knaller.. en de rest bezuinigd.. tis een gokje, alles op 1 iets zetten en hopen dat het goed punten gaat opleveren. Maar ik heb er vertrouwen in .. en anders ben ik fucked voor de rest van het seizoen
29.. en daarmee zijn we keihard de grootste subleague.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:53 schreef Bastard het volgende:
Al 22 aanmeldingen in deze sub league!
Ik ben alleen bang dat jij op het verkeerde "paard" wed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:35 schreef Mister_T het volgende:
Word zeker een mooi seizoen, ga dan ook voor de eerste plaats
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat jij op het verkeerde "paard" wed.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:15 schreef Tito het volgende:
iemand al de antwoorden op de vragen van de quiz??
Wees blij dat Verstappen er niet bij is.. die is pas echt onbetaalbaarquote:Op maandag 1 maart 2004 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, alles is wel duur tegenwoordig... Komt door de euro
Maar goed, ik heb eigenlijk maar een matig teamKan er niet veel van maken nog op dit moment
dat si als ik me niet vergis bij de manager van formule1.infoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik zal dr wel overheen lezen ofzo.
Maare wanneer gaat het echt beginnen die competitie?
Ik kan me herinneren van vorig jaar dat het pas na de 3de GP begon ofzo.
al gedaan op www.f1racing.nl maar staat ie niet en verder weet ik geen f1 sites die dat soort info hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Die kun je toch zelf ook opzoeken?
Ik neem ook aan dat Goten zijn punten zelf even globaal heeft geteld via de puntentelling.quote:Op zondag 7 maart 2004 10:17 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nog helemaal geen punten erbij gekregen?? Er staat niet eens 0 ofzo, maar alleen een '-'.
inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2004 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat Goten zijn punten zelf even globaal heeft geteld via de puntentelling.
voor elke euro die je naar mij overmaakt krijg je 1 miljoenquote:Op zondag 7 maart 2004 22:58 schreef Umbabarauma het volgende:
Net aangemeld bij het #GAM team..
Vraagje, hoe krijg je geld, ik kan nergens vinden hoe dat precies werkt..
Vrij waardeloze post, ik weet het. Verkeerd knopje. Consider it als een foutjequote:Op donderdag 11 maart 2004 20:24 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik iets verander aan mijn team of dat ik doorspaarquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:17 schreef Mister_T het volgende:
Whehe, ok.
IK heb trouwens weer een leuk team voor Sepang samengesteld
Same problem herequote:Op donderdag 11 maart 2004 20:19 schreef twi het volgende:
Ik zuig, want ik heb iets van 160 punten. Toyota heeft me flink teleurgesteld.
Ik vermoed de banden onder de wagen van Schumacher.quote:Op zondag 14 maart 2004 03:36 schreef Atreidez het volgende:
Ik raad aan om pas na de trainingen op vrijdag te veranderen. Weet je ook welke banden t meeste kans maken
Hoe heb je dat gedaanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:31 schreef Mister_T het volgende:
Voor beide kwalificatie sessies 120 puntjesgoed begin van dit race weekend
Ok.. en de auto's gaan daarna nog steeds naar park vermee (ofzo) .. dus we kunnen er vanuit gaan dat Webber zn auto leeg is?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Ja, de tweede bepaalt de positie, maar die uit de eerste qual bepaalt het voor degene die in de tweede geen tijd neerzetten.. Of, zoals bij vorige race, er 2 mensen dezelfde tijd neerzetten
Jaguar motor etc..............quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaanHeb je Mark Webber in je team zeker?
it did.. it did...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:59 schreef Dromer het volgende:
nu maar hopen dat de race morgen, mijn transfer rechtvaardigt
283 punten, 5e plaats voor deze GP.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:49 schreef Mister_T het volgende:
221 puntjes
Dat je dat al uittelt heequote:Op zaterdag 3 april 2004 18:41 schreef Mister_T het volgende:
Foutje gemaakt in het tellen131 puntjes
Ik maak me er ook ietsie minder druk omquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat je dat al uittelt hee
Bij mij is het ook huilen met de pet op.... Plaatsje 503...quote:Op maandag 5 april 2004 12:08 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik ook niet goed.. Lig nu al op plaats 130, terwijl ik bij Australie nog op 1 binnenkwam
353quote:Op zondag 4 april 2004 20:40 schreef Mister_T het volgende:
329 puntjes
Ik denk dat Verstappen wintquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:23 schreef Bastard het volgende:
Gaan we weer
Zal wel een verrassende uitslag worden daar in Italie he
Ach wie weet, word het echt nog verrassend...
dat zou een zeer verrassende uitslag zijn zeg....quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen wint
Zal ik knap vindenquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen wint
Ik eerstequote:Op zondag 25 april 2004 23:58 schreef Dromer het volgende:
Ik tweede van onze subleague
grmblquote:Op maandag 26 april 2004 16:18 schreef gizmo4ever het volgende:
[..]
Ik eerste
Wat klopt hier nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:49 schreef BMWM3 het volgende:
Dus ik heb mijn motor gedowngrade voor een betere motor
Domquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet
me tooquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:41 schreef Mister_T het volgende:
Foutje gemaakt in het tellen131 puntjes
Nu sta ik eerstequote:Op maandag 26 april 2004 16:18 schreef gizmo4ever het volgende:
[..]
Ik eerste
Cool hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 19:50 schreef Hakkert het volgende:
Ik sta 4e
Ik had echt megaaa geluk deze keer... Had net Klien ingewisseld voor Massa en tja die scoorde dikke puntenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Cool hoor
Kheb zelf net eindelijk een goeie coureur aangeschaft.. maar loop denk ik vanaf nu achter de feiten aan
Ben je klaar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:19 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik had echt megaaa geluk deze keer... Had net Klien ingewisseld voor Massa en tja die scoorde dikke punten
Neej eigenlijk nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ben je klaar?
dat loop ik dus al vanaf race 1quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Cool hoor
Kheb zelf net eindelijk een goeie coureur aangeschaft.. maar loop denk ik vanaf nu achter de feiten aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |