same herequote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:56 schreef Maanvis het volgende:
ja.. soortvan automatisme
Dat heb ik nou ook. Thuis laat ik de deur altijd open staan, maar ik moet er wel aan denken dat ik, als ik bij anderen ben, de deur wel op slot doe.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nooit, hij staat hier zelfs op een kiertje voor de katten, die vinden het altijd gezellig om mee te lopen naar de WC.
Het enige probleem is dus dat ik er heel goed bij na moet denken als ik bij anderen ben.
Lekker die geur door het hele huisquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:27 schreef SouthernSun het volgende:
als ik ga douchen en ik ben alleen thuis doe ik m ook altijd op slot eigenlijk. nja soort van automatisme.
als ik alleen thuis ben en ik moet schijten dan laat ik de deur altijd open zodat ik de muziek op de computer beter hoor![]()
and herequote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
same here
ja maar als ik het dus goed begrijp dan kan het bij jullie voorkomen dat:quote:Op zondag 29 februari 2004 10:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wc altijd, badkamer nooit 9zit niet eens slot op)
maar dat komt ook wel een beetje omdat je met 11 anderen woont
ja. maar de WC is op een andere plek, en veel schaamhaartrimmers gok ik dat die hier niet zijn, en als ze het doen, doen ze het meestal op een plee met slot. twee wc's weetjequote:Op zondag 29 februari 2004 13:47 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
ja maar als ik het dus goed begrijp dan kan het bij jullie voorkomen dat:
persoon A aan het schijten is
persoon B zijn schaamhaar aan het trimmen is
en persoon C komt binnenlopen om zijn tanden te poetsen?
quote:Op zondag 29 februari 2004 03:02 schreef Famas het volgende:
als ik ga pissen doe ik em niet op slot...als ik ga schijten wel
foto's!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:55 schreef Megumi het volgende:
Tijdens de grote boodschap doe ik de deur dicht. Verder niet. En naakt rondlopen als ik alleen thuis ben doe ik ook.
Same herequote:Op zondag 29 februari 2004 15:44 schreef Adelante het volgende:
alleen thuis:
wc niet op slot
badkamer niet op slot
met anderen:
wc op slot
badkamer niet op slot
bij anderen:
wc op slot
badkamer op slot
en hier ook alquote:Op zondag 29 februari 2004 12:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
and here
tis ook meer een automatisme dan dat je bewust die deur dicht doet.. net alsof mij et boeit als er iemand binnenkomt terwijl ik sta te douchen, tis mn familie, die komt heus niet binnenstormen om te kijken hoe ik eruit zie als ik naar de wc gaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:56 schreef -Marjo- het volgende:
Beetje onzin om de deur op slot te doen als je alleen bent...
Nee lijkt me alleen moeilijk als je ook andere leuke dingen er bij kan doen tijdens het douchen. En hij of zij had eerst geen zin en dan ineens wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De meesten doen dus niet de deur dicht van de badkamer, ook niet als je een vriend(in) hebt en jullie gaan voor het eerst bij jullie thuis douchen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |