quote:Ik mis Telekids!!!
Ik mis Pittige Tijden!!!
PLEASE breng alle afleveringen van Pittige Tijden op DVD uit!!!
Ik wil weer kunnen lachen om CARLO & IRENE en PITTIGE TIJDEN, want zonder hun is leven een ZURE BOM!!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:16 schreef Minisuisse het volgende:
![]()
TRL!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bericht is verzonden naar: Adres
opslaan:
redactie@trl.nl
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
TRL!!!![]()
http://www.trl.nl/quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bericht is verzonden naar: Adres
opslaan:
redactie@rtl.nl
Die mensen van trl raar opkijken
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.trl.nl/
Textiel verzorging rozenburg!!!![]()
Nee, je moet het naar redactie@rtl.nl sturen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:31 schreef Sappa het volgende:
moet dat rijmen
Ja, maar heb je nou al een email gestuurd????quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:40 schreef soekenahhh het volgende:
pittige tijden owneerd
"Pitige tijden, het leven is een zure bom"
Ja dat kennen we nu wel. Stuur die mail nou maarquote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:18 schreef br.tuck het volgende:
Het is mij , robbert
Ja die kennen we nu wel. Stuur die mail nou maarquote:Op zondag 29 februari 2004 00:24 schreef Biancavia het volgende:
"het leven is een zure bòòòòòm!"
subtiel schopje dus...
quote:Op zondag 29 februari 2004 00:31 schreef frenzy2003 het volgende:
he! komen jullie nou echt onder een steen vandaan kruipen met zen allen? ren maandag maar naar de intertoys want wij hebben die allang liggen. dicht met dit topic!
Rrriiigghhttt, ja als dat zo was dan zat ik nu de DVD van Pittige Tijden te kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:31 schreef frenzy2003 het volgende:
he! komen jullie nou echt onder een steen vandaan kruipen met zen allen? ren maandag maar naar de intertoys want wij hebben die allang liggen. dicht met dit topic!
Nee, helaas, je moet gewoon die email sturen...quote:Op zondag 29 februari 2004 00:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zou betekenen dat we naar buiten zouden moeten gaan...
Kan het ook online besteld worden?
quote:Op zondag 29 februari 2004 00:46 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie gaat ook ff een mailtje sturen
Pittige tijden was toch wel zo vet
Da's zóóó 1999....quote:Op zondag 29 februari 2004 00:45 schreef 2Mini het volgende:
ik heb em op video....
quote:Op zondag 29 februari 2004 01:07 schreef Murray het volgende:
is ie nou al uit of hoe zit dat?!
je bent echt te dom om het te geloven? ok dan geloof je me niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Rrriiigghhttt, ja als dat zo was dan zat ik nu de DVD van Pittige Tijden te kijken.
Even spammen:
groups.msn.com/pittigetijdenfanclub
Hoeveel drank heb jij op?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:07 schreef Murray het volgende:
is tie nou al ui of noe zit dat?
Waarom stuurt dan de redactie van RTL een email terug met het verhaal dat ze helaas nog geen plannen hebben om een Pittige Tijden DVD uit te gaan brengen?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:09 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je bent echt te dom om het te geloven? ok dan geloof je me niet.
Bepaal jij dat, meneer miss universe 2004 die in de badpakkenronde de jury bangmaakt???quote:Op zondag 29 februari 2004 01:16 schreef Murray het volgende:
ga dan niet offline!!
omdat ze geen zin hebben om het 2 keer in een korte periode uit te brengen!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom stuurt dan de redactie van RTL een email terug met het verhaal dat ze helaas nog geen plannen hebben om een Pittige Tijden DVD uit te gaan brengen?
ZE ZIJN OP VHS UITGEBRACHT EN NIET OP DVD MENEER DE BETWETER!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
omdat ze geen zin hebben om het 2 keer in een korte periode uit te brengen!![]()
moet je wel ff dokken!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
ZE ZIJN OP VHS UITGEBRACHT EN NIET OP DVD MENEER DE BETWETER!!!
Zo. Dat is eruit.
Ohja, en mocht je toch gelijk hebben, stuur er dan gelijk eentje naar me op.
Bewijs!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:26 schreef Murray het volgende:
whaha ze zijn gewoon al op dvd!
Zonder typfouten
quote:Op zondag 29 februari 2004 01:29 schreef Murray het volgende:
ze zijn helemal niet uit op dvd
Hoooiii!!!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:31 schreef Tokay het volgende:
Hoi Biancavia!
JAAAA Ge-wel-dig!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:33 schreef d10n het volgende:
Ik zie het wel zitten.
Met als special feature de Making of de Frans Bauer Kabouter....
MOET IK ER SOMS EEN POLL OVER OPENEN OFZO!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:33 schreef Murray het volgende:
DAT IS GEEN KOE, MUTS!
Bewijs!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
moet je wel ff dokken!
Ik heb daar nooit naar gekeken eigenlijk...quote:Op zondag 29 februari 2004 01:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoooiii!!!!!
Vind je ook behalve cavia's en spongebob, Pittige Tijden leuk????
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit naar gekeken eigenlijk...
Maar wat ik wilde weten, heb je die pc game al gehaald van Sponge?
Hij was trouwens 24,99 euro.
Ja, maar heb je die email nou al gestuurd?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:23 schreef veldmuis het volgende:
Dit is echt een dom topic.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:25 schreef veldmuis het volgende:
Neuh.
Zeg, dit is geen verkapt postopkriktopic ofzo hoor!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef veldmuis het volgende:
Hoezo dat???.
ikke ook!!! dat waren nog eens pittige tijden!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
ik ga gelijk sturen!Het leven is een zure bom
ikquote:Op zondag 29 februari 2004 13:33 schreef Biancavia het volgende:
Goed. Ook nog mensen die Pittige Tijden WEL leuk vonden???
quote:Op zondag 29 februari 2004 13:44 schreef drelletje het volgende:
[..]
ik![]()
![]()
Mja, daar zit op zich wel wat in. Maar aan de andere kant kan het ze niet ontgaan dat er toch wel wat mensen zijn die wel degelijk op een Pittige Tijden DVD zitten te wachten.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:40 schreef Lboy het volgende:
Ik heb ook gemaild, maar denk dat we weinig kans maken. Als iedereen een zelfde onderwerp heeft en een zelfde tekst dan beschouwen ze dat als spam. Probeer allemaal eens een eigen verhaaltje neer te zetten op vriendelijke manier waarom jij pittige tijden op DVD wilt. Volgens mij kunnen ze daar veel meer mee.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:52 schreef m-m het volgende:
Sent *D
Wat krijg je dan???quote:Op maandag 1 maart 2004 11:53 schreef Lboy het volgende:
Krijgen jullie nou ook allemaal emails over Pittige TIjden DVD in je mailbox? Kijk ik heb er 1 verzonden en dat is genoeg, maar dan hoef ik niet verschillende emails ervan te hebben. Of ben ik nu de enige met dit probleem?
En TRL maar hun best doen om textiel voor jou te verzorgen....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:57 schreef veldmuis het volgende:
KUT TRL!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:04 schreef bravo het volgende:
Verstuurd!
Jawel, is ook leuk, maar Pittige Tijden blijft gewoonquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb liever "Houd van Holland!"
dat ze zo die fiets in de sloot gooien, of dat heerlijke stemmetje van alexander. en dan heb ik het nog niet eens over de blikken die ze zo nu en dan trekken
Goedzo!quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:09 schreef spenky het volgende:
Als ze nou gewoon, pittige tijden special edition dvd uitbrengen voor 5 euro extra met hou val holland er bij.
btw, Send
Dus je hebt al een email gestuurd???quote:Op maandag 8 maart 2004 21:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind ook dat ze alle afleveringen op DVD moeten uitbrengen. Ik heb zelf deel 2 uit de collectie en het beste van PT. Ik denk dat er veel geinterresseerden zijn voor deze DVD
Word je misselijk van de spanning???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:40 schreef ChicaneBT het volgende:
OMG.
De afleveringen op een dvd zetten is makkelijker dan nieuwe afleveringen maken!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:27 schreef Djaser het volgende:
Laat ze maar nieuwe afleveringen maken daar heb ik geen dvd voor over!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:42 schreef Steve-O het volgende:
Arnie
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
Hiervoor kunt u bellen met de redactie op onderstaand telefoonnummer
0297-351711
Met vriendelijke groet,
HMG Publieksvooorlichting.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:02 schreef Lboy het volgende:
Ik heb net ook nog gebeld naar de publieksvoorlichting van HMG 035-6718409. Daar heb ik het volgende gevraagd:
ik: hallo u spreekt met blablabla enz en ik had een vraagje: Word Telekids herhaald of komen er nog compilaties van op de televisie
Zij: Daar kan ik u geen inlichtingen over verstrekken
Ik: En komt er nog iets van op DVD? Bijvoorbeeld pittige tijden?
Zij: Ik zal het noteren dat er aardig wat animo voor is.
Nou dat was het. Bellen jullie ook nog?
Open er een topic over...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:49 schreef bugeye het volgende:
ik vind dat de toffeefee ook wel op DVD uitgebracht mag worden
doe jij maar, ik ben luiquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Open er een topic over...
Ik vind het niet boeiend.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:21 schreef bugeye het volgende:
[..]
doe jij maar, ik ben lui
Voorlopig niets.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:47 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Ik heb gemeelt, en nu?
Je hoeft die DVD niet te kopen als je het niet wilt hoor.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:09 schreef Devlinsect het volgende:
WTF was nou leuk aan Pittige Tijden? Heb ik nog noooooooit begrepen.
'Kijk is hoe grappig ik ben". Nee verdomme Carlo, je bent niet grappig met je fucking imitaties.
En terecht dat dit in onzin wordt geplaatst en niet in Films/ TV topic. Wat een onzin, Pittige Tijden op DVD.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef veldmuis het volgende:
Nee, opzouten.
Groetjes.
veldmuis
Zo erg geflopt is 'ie toch ook weer niet?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:50 schreef Biancavia het volgende:
Zeg, is er nog iemand die aan deze tot nu toe geflopte actie mee wil werken?
Oh nee? Wou je zeggen dat de winkels uitpuilen met Pittige Tijden DVD's dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo erg geflopt is 'ie toch ook weer niet?
Nee, dat komt omdat ze steeds binnen 5 minuten uitverkocht zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh nee? Wou je zeggen dat de winkels uitpuilen met Pittige Tijden DVD's dan?
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
alle filmpjes van carlo als jos brink moeten op dvd !!!!!!!!
Neen.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, is het nou al in de winkels verkrijgbaar?
Daarom kickte ik dit topic ookquote:Op zondag 9 januari 2005 12:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neen.
Misschien moet deze actie nieuw leven ingeblazen worden?
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:44 schreef Murray het volgende:
Ik dacht "Iemand heeft dit topic vast omhoog geschopt om te zeggen dat er eindelijk een DVD uit is!!!"![]()
.
.
Euhm, nou doe jij dat maar, dan geef ik wel morele en mentale ondersteuning!quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook...
Misschien moeten we Life & Cooking gaan stalken?
Dan met mijn idee om daar te gaan demonstreren.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook...
Misschien moeten we Life & Cooking gaan stalken?
Ik ben volledig uitgeblust.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Euhm, nou doe jij dat maar, dan geef ik wel morele en mentale ondersteuning!![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan met mijn idee om daar te gaan demonstreren.
Pittige tijden op DVD! Pittige tijden op DVD! Pittige tijden op DVD!
Fur is murder!
Waar protesteren we ookalweer tegen/voor
*blaast*quote:Op zondag 9 januari 2005 12:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neen.
Misschien moet deze actie nieuw leven ingeblazen worden?
Ik zie iets heel erg engs...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:49 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dude rechts heeft het niet helemaal door.
die caviaquote:Op zondag 9 januari 2005 13:49 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dude rechts heeft het niet helemaal door.
Het heeft wel iets lugubers...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
die cavia
Biancavia, jij gaat dan zo'n masker opdoen met zo'n boord, ok?
Maar eigenlijk he, als hij er dan op DVD is, zal ik hem niet kopen maar downloadenquote:
...waar de katten net zijn geweestquote:Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Ga fijn in een zandbak met een schepje spelen ofzo.
tvpquote:Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Ga fijn in een zandbak met een schepje spelen ofzo.
quote:Op zondag 29 februari 2004 14:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]wat is dat voor een enge smiley?
quote:Lieve mensen,
met veel weemoed denken de twintigers van nu terug aan de Telekidstijd. Wat was het toch heerlijk om elke zaterdagochtend weer dat programma te kunnen zien met de geweldige persiflages van Carlo en Irene. Uiteraard met als groot hoogtepunt Pittige Tijden.
Naar aanleiding van een klein onderzoek op het grootste jongerenforum van Nederland, Fok!, is mij duidelijk geworden dat er wel degelijk een zeer grote groep mensen is die het geweldig leuk zouden vinden om de volledige series van Pittige Tijden op dvd te zien verschijnen!
Uiteraard weet ik niet of dit überhaupt mogelijk zal zijn, en of alle afleveringen nog wel bewaard zijn?
Bij mij is wel bekend dat er ooit twee videobanden zijn uitgebracht met 'het beste uit Pittige Tijden'. Dit kan het helaas natuurlijk niet halen bij de volledige serie uitgebracht op dvd!!!
Ik hoop dat deze email bij de juiste personen terecht zal komen en dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan zal worden. Eerder heb ik op mijn emails en telefonische vragen slechts het uitermate teleurstellende antwoord 'daar is niets over bekend' te horen gekregen. Met deze email hoop ik uiteraard op een positiever antwoord!
Met vriendelijke groeten,
Bianca en vele andere Pittige Tijden-fans.
Overigens ook maar naar info@lifeandcooking.nl gestuurd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:58 schreef Biancavia het volgende:
En ik heb gelijk maar weer even een email geschreven:
[..]
Ja, ach, toen was ik nog jong en onbezonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:01 schreef Murray het volgende:
Goed mailtje trouwens.
Stuk beter dan "PLEASE breng alle afleveringen van Pittige Tijden op DVD uit!!!"
En lief!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ach, toen was ik nog jong en onbezonnen.![]()
En daar stond in????quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:47 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
Ik heb al meer succes, want ik heb al een echt mailtje terug!
[..]
quote:Beste Bianca,
Ik heb er nog eens met Irene over gekletst. Maar op dit moment zijn er geen
plannen om de banden over te zetten op DVD.
Hoewel de interesse groot lijkt blijkt het inde praktijk niet echt haalbaar.
Er is een selecte club heel erg fan, maar uiteindelijk bleek dat de banden van
Pittige Tijden belandden voor 2,50 bij Bart Smit.
Dat is niet de bedoeling geweest vandaar dat er nu geen actie ondernomen wordt.
Daarbij is de merchandising rondom Telekids helemaal gestopt en dat geldt
helaas, (ook voor mij want ik was ook die-hard fan) ook voor de videobanden van
Pittige Tijden.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tijs Hartman
redactie Life & Cooking
Wanhoop niet!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:36 schreef Biancavia het volgende:
Nou jongens, dit was het dan...
[..]
Mijn leven is zinloos....
Al mijn hoop is echter vervlogen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:40 schreef Falco het volgende:
Spannend!
En dan zul je net zien dat je juist dan gebeld word...quote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Binnenkort kan ik jullie misschien voor een zacht prijsje gaan voorzien van een dvd met daarop deel 1 en deel 2 van Pittige Tijden erop.
Lieverd, dit ís het post-telekids tijdperk.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:45 schreef Wokkel1982 het volgende:
OMG stamt dit nog uit het post-telekids tijdperk ofzo?![]()
![]()
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Binnenkort kan ik jullie misschien voor een zacht prijsje gaan voorzien van een dvd met daarop deel 1 en deel 2 van Pittige Tijden erop.
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Email op pittigetijdenopdvd at hotmail.com graag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mail me even als je interesse hebt.
Emailadres staat in mijn profiel.
Voor meer informatie kunt u een email sturen naar pittigetijdenopdvd@hotmail.comquote:
quote:Hallo!!!
Aangezien mijn actie om Pittige Tijden op dvd te krijgen via RTL is mislukt,
heb ik het heft in eigen handen genomen. Ik heb de video's van Pittige
Tijden deel 1 en deel 2 op dvd, en als je wilt kun je er ook eentje via mij
krijgen. Ik vraag er 7,50 euro voor, inclusief verzendkosten.
Stuur me maar een email terug als je interesse hebt, dan kunnen we de
details van de overdracht uitwisselen.
Ajuumetunduu,
Biancavia
Krijgt ze dan geen problemen met RTLquote:Op maandag 20 juni 2005 16:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik neem even de vrijheid om de e-mail te quoten. Bianca zegt maar als ze het erg vindt.
[..]
Geen idee, eventjes wachten tot ze dit topic in haar AT ziet staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Krijgt ze dan geen problemen met RTL
Zolang die er niet achter komen denk ik van niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mja, het punt is dat het geen 'concurrentie' is, want officieel zijn die dingen niet te koop natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |