bij koeien en mongolen ook ja...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:23 schreef I.z.g.st het volgende:
Bij ons is het eigenlijk altijd zo snel mogelijk die dingen opvreten. Wie het eerst komt...
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:57 schreef Yanderboi het volgende:
[..]
bij koeien en mongolen ook ja...
En dan huilen en zielig doen, heb je hem misschien alsnogquote:Op zondag 29 februari 2004 22:21 schreef Crizje het volgende:
Ik vraag of anderen hem willen, vaak zeggen ze nee. Dat vind ik wel lief. Dus dan eet ik em op. Als ze ja zeggen, geef ik em weg en dan heb ik niks
mee eens, vooral op voetbalfeesten,quote:Op maandag 1 maart 2004 00:50 schreef Artificial_M het volgende:
ff half-topic:
wat vinden jullie ervan als mensen een hapje pakken, 'm door de saus halen, dan de helft eraf bijten, je ziet het kwijl nog aan dat hapje-stompje hangen, en dan halen ze 'm lekker nog een keer door de saus?
ik vind dat echt disgusting
woof, woofquote:Op maandag 1 maart 2004 01:06 schreef Adelante het volgende:
wie laat de hond uit?
die snap ik dan toch niet helemaal hoor..quote:Op maandag 1 maart 2004 01:05 schreef vosss het volgende:
Mijn opa zei altijd: "je moet met honger van tafel gaan"
Ik eet me de pens ook nooit HELEMAAL vol (das niet omdat mn opa dat zei, maar dat kan ik gewoon niet). Als ik genoeg heb gegeten, dan heb ik genoeg gegeten, of er dan nog wat op mn bord ligt of niet
Nooit je pens kostvol vreten is het deviesquote:Op maandag 1 maart 2004 01:15 schreef doraantje het volgende:
[..]
die snap ik dan toch niet helemaal hoor..
ik heb toch wel het liefst dat m'n buikje vol zit als ik gegeten heb...
maar volgens mij heb jij er wel een goede theorie bij...dus ik ben benieuwd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |