quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef ErikT het volgende:
Gast, die topictitel...
Nou bij niemand hoor. Gisteren nog wel een Amerikaans meisje naar een hotel gebracht, maar hoewel die aan het begin van de avond nog wel leek te willen, was t aan t einde van de avond over. Misschien omdat die wallen zich toen al hadden ontwikkeld, in which case I don't blame her.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef just me het volgende:
Bij wie heeft ErikT liggen slapen.. bij iemand
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:12 schreef just me het volgende:
en je studie ????
Neuh, heb zat geslapen, ben net een half uurtje wakker johquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:08 schreef pfaf het volgende:
misschien moet je nog maar ff slapen.
OF je stapt over op make-up![]()
Dit bedacht ik ook toen ik in de vorige Hools eenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:14 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
"It's 106 miles to Chicago, we got a half packet of cigarettes, it's dark and we're wearing sun glasses"
Hit it
mn studie?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:12 schreef just me het volgende:
en je studie ????
En dat spul heb jij thuis? Dan kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Erik gaaaaaaast ........... ik heb jouw oplossing gevonden! Na Googlen blijkt op zo'n VIVA-achtige site dat je het beste dat aambeienspul Sperti op je wallen kan smeren![]()
Wallen onder ogen
Helaas .. ik denk toch dat je bij de plaatselijke drogist meer geluk zal hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dat spul heb jij thuis? Dan kom ik wel ff langs
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |