Tja, het is daar een hele andere cultuur. Er zijn bijvoorbeeld ontzettend veel fastfood ketens en het is heel gewoon om 's avonds even wat te gaan eten ofzo. Over de prijzen kan ik niet veel zeggen. De laatste keer dat ik er was was 1999 dus toen waren de prijzen anders dan nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:22 schreef mymoodfentje het volgende:
Vooral de niet toeristische "must see" plaatsen. Is het duur, hoelang is het vliegen, wat moet ik echt meenemen, waarop moet ik voorbereid zijn ( wat is er zo anders?gewoontes e.d)
bedankt voor je reactie!![]()
Goh, we hebben dat echt niet zo precies bijgehouden... De vlucht kostte iets van een 540 Euro, de hotels kwamen op 50-60 Dollas per nacht (was wel iets meer in Death Valley) en de autohuur kwam voor drie weken ergens rond een kleine 1000 Euro. Voor de rest maak je het zo duur als je zelf wil met souvenirs, eten drinken en andere uitjes....quote:Op zondag 29 februari 2004 13:10 schreef mymoodfentje het volgende:
hey dank jullie wel erg tof deze reacties...man als ik die reacties zie wil ik morgen al weg
Ginirover hoeveel geld was jij ongeveer kwijt??
ik ben in het spookstadje Bodie geweest. Erg bijzonder en leuk om heen te gaan (en gunstig gelegen als je vanuit Yosemite naar Vegas gaat).quote:Op zondag 29 februari 2004 13:03 schreef Ginirover het volgende:
en het spookdorp 'Rhyolite'
Hoiquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:30 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik ga over anderhalf jaar naar californië. Precies waar in californie weten we nog niet. Zijn er misschien mensen die al een keer naar californië geweest zijn ?? of hier iets meer over kunnen vertellen, ervaring e.d met reizen naar de States?
Dan moet je zonder ijs bestellen....quote:Op zondag 29 februari 2004 12:13 schreef YottaBrain het volgende:
Onbeperkte frisdrank of coffee, maar ze smaken meestal naar chloor![]()
Die frisdrank komt niet uit de fles of blikje.. Zo'n drankautomaat bij Fast foodt, weet je wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:04 schreef sabyne het volgende:
Dan moet je zonder ijs bestellen....
Ik heb het voor 4000 euro uitgegeven voor 36 dagen. Wel met 4 man, want het is dan goedkoopste. autokosten, hotelkosten, etc delen door 4. Dus 2000 euro is best veel te weinig, als je alleen gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:46 schreef mymoodfentje het volgende:
ook zou ik graag willen weten wat de kosten zijn van jullie reis. ik heb een bedrag van 2000 euro in gedachte voor 2/3 weken. Is dit een reël bedrag ?
Ja, 4000 per man, incl vliegtickets.quote:Op woensdag 3 maart 2004 03:21 schreef Singa het volgende:
4000 per persoon? inclusief vliegticket?
Met zn 4en vliegen we 10 juli naar LA en vliegen 5 weken later terug uit Miami 800nogwat euro voor AMS-LAX las vegas -> JFK en MIA-AMS. ik hoop wel onder de 2000 euro pp (excl vliegtickets) te blijven voor de 5 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |