Tof michel! Maar hij lag bij de post, dus je kan los. Doe ik ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef methodmich het volgende:
Heb hem gekocht, gewoon in de winkel. Sneller dan thijs dus, dat is eigenlijk lullig.
Ik zal hem pas draaien als jij hem hebt thijs!
Zo, durf je dat nu al te voorspellen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef methodmich het volgende:
Een leuke plaat, wel een kanshebber op de top 10 van de jaarlijstjes in 2007. Maar ik ben er nog niet uit of ik hem beter vind dan de vorige.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()
Ik misschien wel! De verkoop begint dus zaterdag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie van jullie staat zaterdag bij het postkantoor? En dus 5 april in paradiso?![]()
![]()
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen jullie die allemaal zo stil mogelijk houden?
Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()
voordeel is dat ze vorig jaar niet op Lowlands kwamenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Het concert? ik denk om eerlijk te zijn dat er niet zo heel veel Shins aanhangers zijn in Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |