Yep, ik denk dat ik ook maar eens vroeg ga opstaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar Paradiso verkopen ze makkelijk uit, en nog best snel ook, denk ik.
Bij elk groter postkantoor. Toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef Ace1 het volgende:
Kben zelfs nog nooit naar een concert geweest... geen idee waar ik het beste hier in tilburg kaartjes kan kopen![]()
Nou, de auto is een optie. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs. Toch zou ik liever met het OV willen gaan. Hoelang duurt zon concert normaal gesproken? anderhalf uur? Half 11 zou ik namelijk de laatste trein terug moeten hebben. Volgens een online reisplanner zou het moeten kunnen lukken. Toch graag enig advies voor een newbie concertganger.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Gosjke het volgende:
Klein dorp in het zuiden van Limburg? Ik hoop voor je dat je met de auto gaat of er een hotel voor over hebt dan
Oke dank je! Dan wordt het dus waarschijnlijk met de auto..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:06 schreef Gosjke het volgende:
Dat ga je niet halen idd... die trein van half 1.
Ze hebben een voorprogramma. Beginnen zelf ergens rond half 9, maar dat wordt vaker 9 uur dan dat t echt half 9 is. Je moet minimaal op anderhalf uur tellen, dan nog eventueel naar de garderobe om je spullen te halen (en de garderobe bij de Paradiso is altijd een klein oorlorgsveld als een concert net afgelopen is) en dan nog minstens 10-15 min met de tram terug naar A'dam CS.
Kortom: als je 't concert af wilt kijken, zou ik niet op 't OV gokken.
Toen ik nog bij mn ouders in Limburg woonde, zorgde ik ook altijd voor een andere slaapplaats bij iemand op t nachtnet...
En vergeleken met Chutes..?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef Boeman het volgende:
Die nieuwe CD is goed, vind hem meer een geheel dan de eerste, daar sprongen er enkele liedjes echt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |