EEhhhhh.... Op dit moment heb ik drie volwassen (mijzelf niet mee geteld) :-) geinfecteerd met het gamecube virus... geen slechte score... en bijna iedereen waaraan ik mijn cube en games laat zien heeft de grootste lol. Waarvan ook een heel aantal een PS2 ofzo hebben...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
De kans is trouwens groot dat volwassenen en gamecube en games niet halen bij een speelgoed winkel maar bij E-Plaza of dixons. Ik heb hem zelf bij de intertoys gekocht :-)quote:Op zondag 29 februari 2004 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
Ik ken ook niemand die de cube een stom apparaat vind, maar ik denk toch dat het meerendeel van de gamecube bezitters kinderen zijn. Dit verklaard ook waarom er nog zoveel troep gekocht wordt voor de gamecube. Ik denk wel dat er verschil zit tussen een aantal van de spellen die volwassenen en die kinderen spelen. RE en metroid zijn bijvoorbeeld echt spellen voor volwassenen. Ik denk wel dat volwassenen meer games kopen dan kinderen maar of ze ook daadwerkelijk meer spelen weet ik niet. Mijn neefje zit zo ongeveer elk vrij moment te spelen (en dat zijn er veel als 7 jarige).quote:Op maandag 1 maart 2004 08:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
EEhhhhh.... Op dit moment heb ik drie volwassen (mijzelf niet mee geteld) :-) geinfecteerd met het gamecube virus... geen slechte score... en bijna iedereen waaraan ik mijn cube en games laat zien heeft de grootste lol. Waarvan ook een heel aantal een PS2 ofzo hebben...
Tevens vindt ik het argument van live of online game een hele slechte.. Je moet er namelijk wel van houden... heb zelf heel veel online gespeeld (MOHAA) maar kwam er toch achter dat op de Cube multiplayer games spelen VEEEEEEL leuker en toffer is dan online spelen alleen. Tevens vind ik single player games leuker zoals adventures etc. ( Zelda OoT)
Over Beyond good & Evil ik heb hem nu voor de PC (voor de extra talen) maar vind de engelse versie toch iets beter dan de nederlandse hoewel ik het nederland wel erug goed vind ingesproken. Vind het niet erg om hem helemaal in het nederlands te spelen (that is a first) maar ga toch voor het engels.... vindt toch dat games in het engels moeten tevens kan ik de engelse humor wat meer waarderen. Goede zet van UBISOFT alleen zorg dat de GC versie ook engels bevat dan ben je helemaal top UBISOFT...
Euuhmm.. EA games & andere 3rd party games verkopen juist voor geen meter op de gamecube.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die de cube een stom apparaat vind, maar ik denk toch dat het meerendeel van de gamecube bezitters kinderen zijn. Dit verklaard ook waarom er nog zoveel troep gekocht wordt voor de gamecube.
Ik vind het ook een topspel, maar wel vreemd dat die zo kort is. Geeft niks hoor want het hoeft niet altijd lang te zijn, maar ik weet dat ze toch al bijna 4 jaar met dit spel bezig zijn geweest. Je zou toch denken dat er minimaal een quest van 20 uur in moet zittenquote:Op maandag 1 maart 2004 10:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuhmm.. EA games & andere 3rd party games verkopen juist voor geen meter op de gamecube.
Ander onderwerp:
Kep beyond Good & evil uitgespeeld. Duurde me 12 uren. Maar ik heb nog niet alle parels en mini games gespeeld, dus ga ik em vandaag opnieuw starten met het spel. Jammer dat de eindbaas helemaal niet zo moeilijk ik als ik dacht en hoorde. Maar het is en blijft een geweldig spel![]()
hopelijk verkoopt het spel, net als POP, in Europa wel goed. In Amerika zijn beide games geflopt. Ik wil gewoon nu al een vervolg op dit spel. Gewoon zelfde engine, geen aanpassingen, gewoon nog zo'n geweldig avontuur.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het ook een topspel, maar wel vreemd dat die zo kort is. Geeft niks hoor want het hoeft niet altijd lang te zijn, maar ik weet dat ze toch al bijna 4 jaar met dit spel bezig zijn geweest. Je zou toch denken dat er minimaal een quest van 20 uur in moet zittenWaarschijnlijk is er een hoop gecancelled
Yeah bitchquote:Op maandag 1 maart 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn GENOEG volwassenen met een Cube, meestal zijn dat echter wel/ook ouwe NIntendo fans en mensen die alle consoles hebben. Echte gamers
Beetje Fanboy-achtig maar wel sterk goed argumentquote:Op maandag 1 maart 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paar allochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..
Xbox is zo standaard.. schieten, racen. That's it. Tenminste, dat idee krijg ik, als ik naar de rij Xbox games kijk.. ! Zelda, game allertijden zie je niet terug op andere consoles. Andere consoles hebben zo'n game niet.
Kun je niet ergens opzoeken wat de jaaromzetten zijn van Nintendo. EN wat voor vermogen ze hebben? Ofzo?
Geloel, generaliserend, en bevooroordeeld....quote:Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paar allochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..
Xbox is zo standaard.. schieten, racen. That's it. Tenminste, dat idee krijg ik, als ik naar de rij Xbox games kijk.. ! Zelda, game allertijden zie je niet terug op andere consoles. Andere consoles hebben zo'n game niet.
So?? ik ben ook zo alleen dan sta ik natuurlijk bij de cubequote:Op maandag 1 maart 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paarallochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..
Kun je niet ergens opzoeken wat de jaaromzetten zijn van Nintendo. EN wat voor vermogen ze hebben? Ofzo?
Dit is nog iets meer bij de PS2. Iedereen kent wel van die turken die na school meteen naar de mediamarkt gaan om daar achter de playstation te gaan. Als ze de winkel uit verzocht worden gaan ze snel naar de discovery om daar verder te spelen. Afschuwelijk vind ik dat. Gelukkig zijn de Gamecube stands vaak leeg zodat ik er ff de nieuwe demo's kan checkenquote:Op maandag 1 maart 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paar allochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..
F5quote:Op maandag 1 maart 2004 14:51 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Leuk die enquete bij de Nintendo site, na de vraag over de DS loopt hij vast
De derde keer tig vragen overnieuw invullen had ik het wel gezien, tijdsverspilling
www.nintendo.nlquote:Op maandag 1 maart 2004 15:03 schreef Oksel het volgende:
URL van Enquette? Ik heb geen Mail gehad van Nintendo over de enquette nl..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |