abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17439487
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:10 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
EEhhhhh.... Op dit moment heb ik drie volwassen (mijzelf niet mee geteld) :-) geinfecteerd met het gamecube virus... geen slechte score... en bijna iedereen waaraan ik mijn cube en games laat zien heeft de grootste lol. Waarvan ook een heel aantal een PS2 ofzo hebben...

Tevens vindt ik het argument van live of online game een hele slechte.. Je moet er namelijk wel van houden... heb zelf heel veel online gespeeld (MOHAA) maar kwam er toch achter dat op de Cube multiplayer games spelen VEEEEEEL leuker en toffer is dan online spelen alleen. Tevens vind ik single player games leuker zoals adventures etc. ( Zelda OoT )

Over Beyond good & Evil ik heb hem nu voor de PC (voor de extra talen) maar vind de engelse versie toch iets beter dan de nederlandse hoewel ik het nederland wel erug goed vind ingesproken. Vind het niet erg om hem helemaal in het nederlands te spelen (that is a first) maar ga toch voor het engels.... vindt toch dat games in het engels moeten tevens kan ik de engelse humor wat meer waarderen. Goede zet van UBISOFT alleen zorg dat de GC versie ook engels bevat dan ben je helemaal top UBISOFT...
  maandag 1 maart 2004 @ 09:22:35 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17439874
Ik ga nu Mariokarten. Stuur me een berichtje op MSN als je mee wilt doen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_17440562
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:10 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
De kans is trouwens groot dat volwassenen en gamecube en games niet halen bij een speelgoed winkel maar bij E-Plaza of dixons. Ik heb hem zelf bij de intertoys gekocht :-)
  maandag 1 maart 2004 @ 10:14:27 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17440611
Er zijn GENOEG volwassenen met een Cube, meestal zijn dat echter wel/ook ouwe NIntendo fans en mensen die alle consoles hebben. Echte gamers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17440681
quote:
Op maandag 1 maart 2004 08:28 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

EEhhhhh.... Op dit moment heb ik drie volwassen (mijzelf niet mee geteld) :-) geinfecteerd met het gamecube virus... geen slechte score... en bijna iedereen waaraan ik mijn cube en games laat zien heeft de grootste lol. Waarvan ook een heel aantal een PS2 ofzo hebben...

Tevens vindt ik het argument van live of online game een hele slechte.. Je moet er namelijk wel van houden... heb zelf heel veel online gespeeld (MOHAA) maar kwam er toch achter dat op de Cube multiplayer games spelen VEEEEEEL leuker en toffer is dan online spelen alleen. Tevens vind ik single player games leuker zoals adventures etc. ( Zelda OoT )

Over Beyond good & Evil ik heb hem nu voor de PC (voor de extra talen) maar vind de engelse versie toch iets beter dan de nederlandse hoewel ik het nederland wel erug goed vind ingesproken. Vind het niet erg om hem helemaal in het nederlands te spelen (that is a first) maar ga toch voor het engels.... vindt toch dat games in het engels moeten tevens kan ik de engelse humor wat meer waarderen. Goede zet van UBISOFT alleen zorg dat de GC versie ook engels bevat dan ben je helemaal top UBISOFT...
Ik ken ook niemand die de cube een stom apparaat vind, maar ik denk toch dat het meerendeel van de gamecube bezitters kinderen zijn. Dit verklaard ook waarom er nog zoveel troep gekocht wordt voor de gamecube. Ik denk wel dat er verschil zit tussen een aantal van de spellen die volwassenen en die kinderen spelen. RE en metroid zijn bijvoorbeeld echt spellen voor volwassenen. Ik denk wel dat volwassenen meer games kopen dan kinderen maar of ze ook daadwerkelijk meer spelen weet ik niet. Mijn neefje zit zo ongeveer elk vrij moment te spelen (en dat zijn er veel als 7 jarige).

Over het live spelen, online spelen via de PC is anders. Via de pc is het bij de meeste spellen zo dat je alleen contact met je medespelers hebt via text. Bij xbox live is het zo dat je elkaar ook echt direct kan horen en het dus net is alsof die mensen bij de in de huiskamer zitten. Natuurlijk is het altijd leuker om mensen echt naast je te hebben, maar dat gaat nou eenmaal niet altijd. En het een hoeft het anderniet uit te sluiten natuurlijk. Tevens kan je ook met meerdere mensen online met 1 console. Ik dacht eerst ook dat het geen meerwaarde had, maar als je het een keer geprobeerd hebt dan zie je wat voor een kans nintendo laat liggen, en dat is jammer want de combinatie xbox live - gamecube spellen zou een hele goede zijn.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 1 maart 2004 @ 10:28:40 #131
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17440857
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:19 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ken ook niemand die de cube een stom apparaat vind, maar ik denk toch dat het meerendeel van de gamecube bezitters kinderen zijn. Dit verklaard ook waarom er nog zoveel troep gekocht wordt voor de gamecube.
Euuhmm.. EA games & andere 3rd party games verkopen juist voor geen meter op de gamecube.

Ander onderwerp:
Kep beyond Good & evil uitgespeeld. Duurde me 12 uren. Maar ik heb nog niet alle parels en mini games gespeeld, dus ga ik em vandaag opnieuw starten met het spel. Jammer dat de eindbaas helemaal niet zo moeilijk ik als ik dacht en hoorde. Maar het is en blijft een geweldig spel
  maandag 1 maart 2004 @ 10:40:16 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17441012
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Euuhmm.. EA games & andere 3rd party games verkopen juist voor geen meter op de gamecube.

Ander onderwerp:
Kep beyond Good & evil uitgespeeld. Duurde me 12 uren. Maar ik heb nog niet alle parels en mini games gespeeld, dus ga ik em vandaag opnieuw starten met het spel. Jammer dat de eindbaas helemaal niet zo moeilijk ik als ik dacht en hoorde. Maar het is en blijft een geweldig spel
Ik vind het ook een topspel, maar wel vreemd dat die zo kort is. Geeft niks hoor want het hoeft niet altijd lang te zijn, maar ik weet dat ze toch al bijna 4 jaar met dit spel bezig zijn geweest. Je zou toch denken dat er minimaal een quest van 20 uur in moet zitten Waarschijnlijk is er een hoop gecancelled
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:49:51 #133
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17441116
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind het ook een topspel, maar wel vreemd dat die zo kort is. Geeft niks hoor want het hoeft niet altijd lang te zijn, maar ik weet dat ze toch al bijna 4 jaar met dit spel bezig zijn geweest. Je zou toch denken dat er minimaal een quest van 20 uur in moet zitten Waarschijnlijk is er een hoop gecancelled
hopelijk verkoopt het spel, net als POP, in Europa wel goed. In Amerika zijn beide games geflopt. Ik wil gewoon nu al een vervolg op dit spel. Gewoon zelfde engine, geen aanpassingen, gewoon nog zo'n geweldig avontuur.
pi_17441126
Ik heb wel gemerkt toen ik het aan het spelen was wat voor een LBA gehalte het had ... of ik vind het net zo goed spelen al LBA misschien. (Ben LBA fan) Erg goede game niet al te moeilijke actie leuke puzzels en een sfeer geweldig... eentje met replay waarde als is het alleen maar om de sfeer en de mooie omgevingen.... en met de hovercraft varen :-) Oh ja en als je dood gaat hoef je niet heel veel opnieuw te spelen maar kom je gelijk in de dezelfde kamer terug eruuug handig.

En de graphics prachtig :-) wat ik me nu afvraag zijn de tussen stukjes filmpjes nu ingame rendering of gewoon pre-renderedhet lijkt me zelf pre-rendered maar je weet het nooit want de game engine is in staat een practige real-time omgeving neer te zetten.

* MeZZiN is nog steeds aan het wachten op LBA 3
  maandag 1 maart 2004 @ 11:12:08 #135
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17441324
oops.
  maandag 1 maart 2004 @ 13:26:06 #136
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17442549
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paar allochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..

Xbox is zo standaard.. schieten, racen. That's it. Tenminste, dat idee krijg ik, als ik naar de rij Xbox games kijk.. ! Zelda, game allertijden zie je niet terug op andere consoles. Andere consoles hebben zo'n game niet.

Kun je niet ergens opzoeken wat de jaaromzetten zijn van Nintendo. EN wat voor vermogen ze hebben? Ofzo?
pi_17442608
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn GENOEG volwassenen met een Cube, meestal zijn dat echter wel/ook ouwe NIntendo fans en mensen die alle consoles hebben. Echte gamers
Yeah bitch .
  maandag 1 maart 2004 @ 13:44:50 #138
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17442725
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paar allochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..

Xbox is zo standaard.. schieten, racen. That's it. Tenminste, dat idee krijg ik, als ik naar de rij Xbox games kijk.. ! Zelda, game allertijden zie je niet terug op andere consoles. Andere consoles hebben zo'n game niet.

Kun je niet ergens opzoeken wat de jaaromzetten zijn van Nintendo. EN wat voor vermogen ze hebben? Ofzo?
Beetje Fanboy-achtig maar wel sterk goed argument En trouwens voor Metroid prime moet je echt heél hard nadenken
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 1 maart 2004 @ 13:59:40 #139
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_17442857
quote:

Geloel, generaliserend, en bevooroordeeld....

Zelda game allertijden ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_17442867
quote:
Ik vind dat de Xbox allemaal spellen heeft voor de hersenlozen onder ons.. sorry hoor, maar als ik in een grote zaak bij de GameCube spellen sta, samen met meer 20 jarige nerds als ik.. en ik kijk naar de Xbox, zie ik daar een paarallochtone jochie's op Nike's zich storten op de Xbox spellen..

So?? ik ben ook zo alleen dan sta ik natuurlijk bij de cube [sub]als er nieuwe games uitzijn[/sun]
  maandag 1 maart 2004 @ 14:29:28 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17442993
quote:

Dit is nog iets meer bij de PS2. Iedereen kent wel van die turken die na school meteen naar de mediamarkt gaan om daar achter de playstation te gaan. Als ze de winkel uit verzocht worden gaan ze snel naar de discovery om daar verder te spelen. Afschuwelijk vind ik dat. Gelukkig zijn de Gamecube stands vaak leeg zodat ik er ff de nieuwe demo's kan checken
  maandag 1 maart 2004 @ 14:51:45 #142
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17443286
Leuk die enquete bij de Nintendo site, na de vraag over de DS loopt hij vast

De derde keer tig vragen overnieuw invullen had ik het wel gezien, tijdsverspilling
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  maandag 1 maart 2004 @ 14:54:11 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17443321
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:51 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Leuk die enquete bij de Nintendo site, na de vraag over de DS loopt hij vast

De derde keer tig vragen overnieuw invullen had ik het wel gezien, tijdsverspilling
F5
  maandag 1 maart 2004 @ 14:57:36 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17443369
F5 gooit je helemaal terug naar het begin Maar hier lukte de enquete wel. Ik heb de 50 punten erbij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 maart 2004 @ 15:03:18 #145
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17443462
URL van Enquette? Ik heb geen Mail gehad van Nintendo over de enquette nl..

maandag 1 maart 2004 @ 15:18:36 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17443721
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:03 schreef Oksel het volgende:
URL van Enquette? Ik heb geen Mail gehad van Nintendo over de enquette nl..
www.nintendo.nl
  maandag 1 maart 2004 @ 15:28:07 #147
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17443856
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef BMH het volgende:

[..]

www.nintendo.nl

pi_17443938