abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 februari 2004 @ 15:07:46 #101
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17426594
quote:
Op zondag 29 februari 2004 15:02 schreef gieling het volgende:

[..]

dat ligt meer aan het vertrouwen van nintendo in online. Wat ze dus blijkbaar onderschat hebben, want veel mensen vinden dit toch erg leuk.
Xbox live! is een verliesgevend product. 10% van de xbox bezitters gebruikt het maar. Dit heeft Nintendo natuurlijk niet echt een schop in de kont om meteen online te gaan. Ik zou het natuurlijk wel leuk vinden als ze het zouden doen. Maar zoals het nu is, vind ik het ook zuper.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_17427083
quote:
Op zondag 29 februari 2004 14:56 schreef BMH het volgende:

[..]

dus vrouwen zijn automatisch casual gamers? En vrouwen gaan altijd voor kleurijke games? Dat is nogal een vooroordeel he.
[..]

Owh, dus nu zijn wij/ik eeneens te dom om dingen te begrijpen? Nou, ga jij maar lekker programmeren, dan ga ik weer ff een hardcore game spelen.
Ik ben een vrouw en ik hou van kleurrijke games en ben denk ik ook wel een casual gamer. Ik heb geen zin om dagen lang met een spel bezig te zijn om het maar een een beetje te kunnen..

Xbox live is nog niet zo populair door die creditcard eis, heel veel mensen (in europa) vinden dat een reden om er niet mee te beginnen. Ik heb gelukkig een vriend met een creditcard waardoor ik wel gebruik kan maken van xbox live. Als je dat een keer geprobeerd hebt dan mis je het echt bij de GC spellen. De xbox exclusive spellen trekken mij niet zo erg, maar ze op live spelen is wel erg leuk. Ik ben dan ook aan het zoeken naar een leuke xbox aanbieding voor naast mijn gamecube.

Ik hoop dat nintendo op de E3 nintendo-live ofzo gaat aankondigen en dan bij voorkeur precies zo opgezet als xbox live met headset en friends enzo. Maar aan de andere kant denk ik dat dit voor nintendo in europa niet zo succesvol zal gaan worden. de gamecube bezitters zijn over het algemeen toch veel jonger dus is er geen grote doelgroep voor zoiets.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 29 februari 2004 @ 16:02:03 #103
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17427628
quote:
Op zondag 29 februari 2004 15:35 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en ik hou van kleurrijke games en ben denk ik ook wel een casual gamer. Ik heb geen zin om dagen lang met een spel bezig te zijn om het maar een een beetje te kunnen..

Xbox live is nog niet zo populair door die creditcard eis, heel veel mensen (in europa) vinden dat een reden om er niet mee te beginnen. Ik heb gelukkig een vriend met een creditcard waardoor ik wel gebruik kan maken van xbox live. Als je dat een keer geprobeerd hebt dan mis je het echt bij de GC spellen. De xbox exclusive spellen trekken mij niet zo erg, maar ze op live spelen is wel erg leuk. Ik ben dan ook aan het zoeken naar een leuke xbox aanbieding voor naast mijn gamecube.

Ik hoop dat nintendo op de E3 nintendo-live ofzo gaat aankondigen en dan bij voorkeur precies zo opgezet als xbox live met headset en friends enzo. Maar aan de andere kant denk ik dat dit voor nintendo in europa niet zo succesvol zal gaan worden. de gamecube bezitters zijn over het algemeen toch veel jonger dus is er geen grote doelgroep voor zoiets.
Heeft niet met de leeftijd te maken. De gemiddelde Gamecube bezitters is 18 (als ik het goed heb), dus dat is geen probleem. Online gaming brengt alleen helemaal niets op. En daarom vind Nintendo het niet interresant. En die Credit Card eis vind ik onzin. Iedere student kan voor 3 euro per kwartaal een CC van de bank krijgen.
  zondag 29 februari 2004 @ 16:09:45 #104
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17427790
Ik kan niet zeggen dat ik het online-gedeelte bij de gamecube erg mis. Vind het veel gezelliger om de spelen met vrienden op de bank, en verder gaat mijn voorkeur vooral uit naar single-player.

En als ik een keer wil multiplayeren op internet, dan start ik gewoon voor een half uurtje Quake 3 FFA (samenwerken is niet echt mijn métier).

Bovendien opent een online optie voor een spelcomputer de weg naar een van de gruwelen van PC-gamen: patches. Ik hoop niet dat ik ooit mee ga maken dat ik een patch voor mijn consolespellen moet gaan downloaden...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_17428263
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Heeft niet met de leeftijd te maken. De gemiddelde Gamecube bezitters is 18 (als ik het goed heb), dus dat is geen probleem. Online gaming brengt alleen helemaal niets op. En daarom vind Nintendo het niet interresant. En die Credit Card eis vind ik onzin. Iedere student kan voor 3 euro per kwartaal een CC van de bank krijgen.
Hoe kom je erbij dat de gemiddelde gamecube bezitter 18 is? En als dat zo is, dan komt dat waarschijnlijk doordat oudere gamers het gemiddelde erg omhoog trekken. Volgens mij geldt dat wel hier op het forum, maar over het algemeen wordt de gamecube toch veel door papa's en mama's gekocht voor hun kinderen. Online gaming kan echt wel rendabel worden maar dan moet het ook echt een meerwaarde bieden. Voor enkel online gamen op bijvoorbeeld dezelfde parcours en met dezelfde auto's als offline ben ik ook niet bereid om meer dan 60 euro p.j. neer te leggen. Als ze dan zorgen voor nieuwe dingen dan ben ik bereid meer te betalen zodat het wel rendabel wordt.

En de creditcard eis is geen onzin want daarvoor moet je minimaal 18 zijn en dat zijn veel gamers niet. Ook moet je kredietwaardig zijn en zijn het toch weer extra kosten als je die CC speciaal voor online gaming aan moet vragen. Plus dat in dit geval microsoft over je creditcard gegevens beschikt en geld af kan schrijven (bijvoorbeeld als je xbox live niet wil verlengen maar het niet af gezegd hebt). Dit is voor veel Nederlanders een grote drempel.
  zondag 29 februari 2004 @ 16:38:27 #106
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17428319
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:09 schreef Hooghoudt het volgende:
Bovendien opent een online optie voor een spelcomputer de weg naar een van de gruwelen van PC-gamen: patches. Ik hoop niet dat ik ooit mee ga maken dat ik een patch voor mijn consolespellen moet gaan downloaden...
Daar worden de controles van Microsoft echt niet soepeler, en ik geloof dat er maar voor 2 games een paar kleine patches zijn aangebracht tegen cheaters of om de netcode iets verbeteren.
Downloadable content is iets wat je dan maar moet missen en MMORPGs ook, en dat is toch best jammer, niet?
pi_17428419
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:09 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het online-gedeelte bij de gamecube erg mis. Vind het veel gezelliger om de spelen met vrienden op de bank, en verder gaat mijn voorkeur vooral uit naar single-player.

En als ik een keer wil multiplayeren op internet, dan start ik gewoon voor een half uurtje Quake 3 FFA (samenwerken is niet echt mijn métier).

Ik mis het online-gedeelte ook niet heel erg, maar het zou toch een hele leuke extra zijn als het er wel zou komen. Ik ga niet zomaar om 's nachts even wat vrienden bellen omdat ik zin heb om te spelen. En single player is leuk totdat je het single player gedeelte hebt uitgespeeld of na verloop van tijd de acties van andere personages kan voorspellen. Menselijke spelers kunnen juist hele onvoorspelbare dingen doen die het leuk maken.

En tja, dat je mogelijk patches moet gaan downloaden weegt voor mij niet op tegen het voordeel dat je misschien ook nieuwe maps etc. kan downloaden.
  zondag 29 februari 2004 @ 17:21:56 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17429067
Klaar, genoeg weer over Xbox vs Cube.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17431870
-whoops-
pi_17431887
En over de leeftijd ik denk dat veel mensen in dit topic wel ouder zijn dan 18 (misschien) hoe oud zijn jullie eigenlijk ? ik iig 14 en over de zelda moelijkgeidsgraad heb je zelda oot (uit)gespeeld ?
die was niet bepaald makkelijk ofzo
pi_17431977
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Hellrazor het volgende:
En over de leeftijd ik denk dat veel mensen in dit topic wel ouder zijn dan 18 (misschien) hoe oud zijn jullie eigenlijk ? ik iig 14 en over de zelda moelijkgeidsgraad heb je zelda oot (uit)gespeeld ?
die was niet bepaald makkelijk ofzo
OoT moeilijk? Probeer dan eens Majora's Mask of Zelda2. Potver, dat zijn de echte bitches .

Ik ben trouwens 20 .
pi_17432191
Ik ben 15 .

Bron: GQ.
quote:
Vandaag is bekend gemaakt hoe lang je over Killer 7 doet. En dat is niet al te lang...

Het game magazine Game Informer heeft onlangs de maker van Killer 7, Hiroyuki Kobayashi, geïnterviewd over het spel zelf. Zo kwamen we weer een aantal dingentjes te weten over Killer 7. Wat we al wisten was dat Killer 7 ook naar de Playstion 2 zou gaan, helaas zal Killer 7 ook niet een aantal maandjes exclusief voor de 'Cube zijn, zoals BG&E dat was voor de PS2. Killer 7 wordt gelijktijdig met de Gamecube versie in de winkels gelegd. De voornaamste reden, voor het multiplatform gaan van Killer 7, zijn financiële redenen.

Daarnaast maakte Hiroyuki Kobayashi ook bekend dat je het spel in 6 uur (!!) kan uitspelen. Maar als je alle 6 de scenario’s uit wilt spelen dan ben je er al snel meer dan 10 uur mee bezig. Ik vind die 6 uur niet zo'n groot probleem, mits het spel een grote indruk op je achter laat door 6 zeer gave uurtjes gameplay neer te zetten. Maar ik ken genoeg mensen die 6 uur te weinig vinden, dus of dit bij voorbaat het spel de das om doet is dan de vraag. 14 september weten we het, dan komt die in Japan uit…
Dit lijkt me zo jammer, op deze Capcom5 game verheugde me ik het meest. Capcom heeft me echt teleurgesteld met de games van Capcom 5
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_17432249
*Herinnert zich opeens Lylat Wars.
Ik was er op een uurtje doorheen
pi_17432541
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef Lexie het volgende:

[..]

OoT moeilijk? Probeer dan eens Majora's Mask of Zelda2. Potver, dat zijn de echte bitches .

Ik ben trouwens 20 .
pfff ik zit nog steeds met die watertempel in mijn hoofd
  zondag 29 februari 2004 @ 21:11:48 #115
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17432831
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:38 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Daar worden de controles van Microsoft echt niet soepeler, en ik geloof dat er maar voor 2 games een paar kleine patches zijn aangebracht tegen cheaters of om de netcode iets verbeteren.
Downloadable content is iets wat je dan maar moet missen en MMORPGs ook, en dat is toch best jammer, niet?
MMORPG's kan ik in de huidige wereld missen als kiespijn. Misschien als er niks nuttigs te doen was...
  zondag 29 februari 2004 @ 21:13:10 #116
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17432858
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:35 schreef koei het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de gemiddelde gamecube bezitter 18 is? En als dat zo is, dan komt dat waarschijnlijk doordat oudere gamers het gemiddelde erg omhoog trekken. Volgens mij geldt dat wel hier op het forum, maar over het algemeen wordt de gamecube toch veel door papa's en mama's gekocht voor hun kinderen.
Hoe kom jij er bij dat dat dat zo is?
  zondag 29 februari 2004 @ 21:14:41 #117
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17432890
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:38 schreef Roi het volgende:
Ik ben 15 .

Bron: GQ.<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Vandaag is bekend gemaakt hoe lang je over Killer 7 doet. En dat is niet al te lang...

Het game magazine Game Informer heeft onlangs de maker van Killer 7, Hiroyuki Kobayashi, geïnterviewd over het spel zelf. Zo kwamen we weer een aantal dingentjes te weten over Killer 7. Wat we al wisten was dat Killer 7 ook naar de Playstion 2 zou gaan, helaas zal Killer 7 ook niet een aantal maandjes exclusief voor de 'Cube zijn, zoals BG&E dat was voor de PS2. Killer 7 wordt gelijktijdig met de Gamecube versie in de winkels gelegd. De voornaamste reden, voor het multiplatform gaan van Killer 7, zijn financiële redenen.

Daarnaast maakte Hiroyuki Kobayashi ook bekend dat je het spel in 6 uur (!!) kan uitspelen. Maar als je alle 6 de scenario’s uit wilt spelen dan ben je er al snel meer dan 10 uur mee bezig. Ik vind die 6 uur niet zo'n groot probleem, mits het spel een grote indruk op je achter laat door 6 zeer gave uurtjes gameplay neer te zetten. Maar ik ken genoeg mensen die 6 uur te weinig vinden, dus of dit bij voorbaat het spel de das om doet is dan de vraag. 14 september weten we het, dan komt die in Japan uit…
[afbeelding]</div></blockquote>Dit lijkt me zo jammer, op deze Capcom5 game verheugde me ik het meest. Capcom heeft me echt teleurgesteld met de games van Capcom 5
Ik verheug me er niet meer op sinds ik las dat het een rail-shooter is...
  zondag 29 februari 2004 @ 21:30:01 #118
85396 waja
Wart en Jasper
pi_17433215
pff railshooters zijn vet saai :S het spel leek me net zo leuk door de cell chading spul
red een boom, eet een bever.
  zondag 29 februari 2004 @ 21:32:31 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17433263
Gelukkig hebben we Viewtiful Joe van Capcom gekregen, daar ben ik ze al dankbaar om. De andere games uit de "Capcom 5" zijn/lijken minder interresant.
pi_17433365
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:32 schreef BMH het volgende:
Gelukkig hebben we Viewtiful Joe van Capcom gekregen, daar ben ik ze al dankbaar om. De andere games uit de "Capcom 5" zijn/lijken minder interresant.
Resident Evil 4 minder intressant?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 29 februari 2004 @ 22:21:46 #121
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17434235
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:32 schreef BMH het volgende:
Heiligschennes

RE 4
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_17435264
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:13 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat dat dat zo is?
Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
  zondag 29 februari 2004 @ 23:46:56 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17435993
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Resident Evil 4 minder intressant?
OMG! die was ik vergeten! RE4 word absoluut een topper.

* BMH straft zichzelf met een batterij op zijn tong.
  maandag 1 maart 2004 @ 00:06:32 #124
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_17436331
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:10 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ken mensen die een speelgoedwinkel runnen... Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar volgens mij wel over het algemeen genomen. Ik ken verder geen volwassenen die ook maar iets van interesse in de gamecube hebben. xbox en playstation aanhangers ken ik wel, net als kinderen die wel gamecube aanhangers zijn.
Ik ben een ouwe gamecube-aanhanger
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 1 maart 2004 @ 01:32:31 #125
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17437429
quote:
Op maandag 1 maart 2004 00:06 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik ben een ouwe gamecube-aanhanger
Ik ook, ben al bijna bejaard...