maar dat zouden er nog wel eens meer kunnen worden. Naast Nederland slaat die ook duitsland over en geeft die maar 1 concert in Engeland tijdens het Glastonburry festival.quote:Tuesday, May 25th Gijon,Estadio El Molinon
Friday, May 28th Lisbon, Parque Bela Vista
Sunday, May 30th Madrid, Estadio de Madrid
Wednesday, June 2nd Zurich, Letzigrund Stadium
Friday, June 4th, Leipzig, Leipzig Zentralstadion
Sunday, June 6th, Prague, T-Mobile Park
Tuesday, June 8th, Horsens, Forum Horsens Stadium
Saturday, June 12th, Gothenburg, Ullevi Stadium
Monday, June 14th, Oslo, Valle Hovin Stadion
Thurday, June 17th, Helsinki, Olympiastadion
Sunday, June 20th, St. Petersburg, Palace Square
Thursday, June 24th, Paris, Stade de France
Saturday, June 26th, Glastonbury Worthy Farm Pilton
En België...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:49 schreef calvobbes het volgende:
maar Naast Nederland slaat die ook duitsland over
NOG niet. Er is nog wel een kans:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:14 schreef webfreak het volgende:
maar zo te zien komt 'ie daar niet dus..
quote:I know there has been lots of talk about more concerts…Keep that chat coming and we will see what happens!
Volgens mij ligt Leipzig weer in Duitsland hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:49 schreef calvobbes het volgende:
maar dat zouden er nog wel eens meer kunnen worden. Naast Nederland slaat die ook duitsland over en geeft die maar 1 concert in Engeland tijdens het Glastonburry festival.
arhem dus he!! et is daar wel chill.... of het liefst.. in een klein clubje ergens enzo met niet te veel mensen stuk of 100.... *droomt weg*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:39 schreef Pirate_Jim het volgende:
Als hij niet naar Nederland komt zullen er grote problemen zijn.Ik heb hem gelukkig wel de laatste keer gezien en ik zie dit jaar Eric Clapton, maar toch...Als hij in Praag kan optreden, dan kan hij ook even in Amsterdam langs komen.
![]()
Ik weet niet eens meer wat ik betaald heb... Ook stom...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:44 schreef Mes het volgende:
Dan ga ik ook.
Ik had spijt dat ik de vorige keer niet ging!![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt dan een duur jaartje.
Eerst naar de Stray Cats voor €40,-
Dan naar Paul voor.....wat??
Het dubbele?
Yup 60 euro. En dat was het wel waard.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:30 schreef Jane het volgende:
60 euro geloof ik.
Ik wel, maar dat zal je niet verbazen, denk ik.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:34 schreef calvobbes het volgende:
Maar of ik het er dit jaar voor over zal hebben.... Denk het niet.
Ik hoop het niet. Ik heb, na bijna 20 jaar, mijn abonnement niet meer verlengd.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:43 schreef Jane het volgende:
Lijkt me leuk als hij eens een exclusief concert voor (Beatles Unlimited) fanclubleden in een kleine zaal zou doen.Ben ik toch niet voor niks al die jaren lid geweest.
Sja... maar ik heb inderdaad ook al eerder gelezen dat hij kennelijk nog niet genoeg had van het optreden. Zal wel nieuwe energie hebben gekregen van zijn nieuwe vrouw en baby (al is dat laatste moeilijk voor te stellenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef Seborik het volgende:
Zou hij dan ineens constant gaan touren terwijl hij dat tien jaar niet gedaan heeft? Lijkt me een beetje vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |